Tussutiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:Mun tekis mieli ostaa Guessin laukku. Vaikka palkinnoksi siitä, että sain moottoripyörän parissa päivässä myytyä. Mutta onko se sen arvoinen?
Paljonko se suunnilleen maksaa (ei sillä, että se vastaisi kysymykseesi, olen vain utelias)?
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti:Mun tekis mieli ostaa Guessin laukku. Vaikka palkinnoksi siitä, että sain moottoripyörän parissa päivässä myytyä. Mutta onko se sen arvoinen?
Paljonko se suunnilleen maksaa (ei sillä, että se vastaisi kysymykseesi, olen vain utelias)?
Parisataa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bliss kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti:Mun tekis mieli ostaa Guessin laukku. Vaikka palkinnoksi siitä, että sain moottoripyörän parissa päivässä myytyä. Mutta onko se sen arvoinen?
Paljonko se suunnilleen maksaa (ei sillä, että se vastaisi kysymykseesi, olen vain utelias)?
Parisataa.
Guessin laukku on aina sen arvoinen :]
The great club outshines the individual, always and forever.
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Riemumieli kirjoitti:Ministeriössä on mukava olla. Mitään ei tarvitse tehdä ja palkka juoksee.
Onks sulla valtuuksia palkata kesätyöntekijöitä? Osaan olla tekemättä ällistyttävän monia asioita. Esim. mun pitäs maanantain palautttaa noin kahdentoista sivun essee, jossa pitäis viitata vähintään kolmeen teokseen. Tähän mennessä olen avannut Wordin.
Viimeksi muokannut nastamuumio, 11.05.2010 11:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

^^ No juu, mutta mä mietinkin tässä, että onko se mun mielestä kiva myös kolmen kuukauden päästä. Tai vielä ensi vuonnakin :)
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti:Mun tekis mieli ostaa Guessin laukku. Vaikka palkinnoksi siitä, että sain moottoripyörän parissa päivässä myytyä. Mutta onko se sen arvoinen?
Paljonko se suunnilleen maksaa (ei sillä, että se vastaisi kysymykseesi, olen vain utelias)?
Parisataa.
Musta parisataa on huono hinta siinä mielessä, että se on liian kallis ollakseen järkevä, mutta liian halpa, jotta sillä olisi aitoa bling bling arvoa.

Osta joku tonnin laukku!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

nastamuumio kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Ministeriössä on mukava olla. Mitään ei tarvitse tehdä ja palkka juoksee.
Onks sulla valtuuksia palkata kesätyöntekijöitä? Osaan olla tekemättä ällistyttävän monia asioita.
Katsotaan, miten esim. korkeakouluharjoittelijoiden rekrytointi menee. Ainahan voi lähettää avoimen hakemuksen ja laittaa harrastuksiin kitinöinnin.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Guess on vähän pissis, vaikka itsekin moisia omistan. Panosta klassikkoon, kuten vaikka Lonkkariin tai Burberryyn/Mulberryyn ;) Kerran se vaan kirpasee!
Work like a captain, play like a pirate.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Riemumieli kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Ministeriössä on mukava olla. Mitään ei tarvitse tehdä ja palkka juoksee.
Onks sulla valtuuksia palkata kesätyöntekijöitä? Osaan olla tekemättä ällistyttävän monia asioita.
Katsotaan, miten esim. korkeakouluharjoittelijoiden rekrytointi menee. Ainahan voi lähettää avoimen hakemuksen ja laittaa harrastuksiin kitinöinnin.
Onko casting couch jo valmiina?
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti: Osta joku tonnin laukku!
Hiukan hullu saatan olla mutta en sentään idiootti.

edit:
Vesper kirjoitti:Guess on vähän pissis, vaikka itsekin moisia omistan. Panosta klassikkoon, kuten vaikka Lonkkariin tai Burberryyn/Mulberryyn ;) Kerran se vaan kirpasee!
Ison Omenan myymälässä oli yks, joka ei ollut ihmeemmin pissis, ei isommin bling-blingiä :]
Viimeksi muokannut bliss, 11.05.2010 11:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Osta joku tonnin laukku!
Kulta! :h:
Work like a captain, play like a pirate.
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

NuoriD kirjoitti: Onko casting couch jo valmiina?
Ministeriössä sillekään ei liene juuri käyttöä.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Osta joku tonnin laukku!
Hiukan hullu saatan olla mutta en sentään idiootti.
No musta parinsadan laukussa ei ole järkeä. Se on toisaalta liian kallis ja toisaalta liian halpa. :)
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

NuoriD kirjoitti:Onko casting couch jo valmiina?
Eihän nyt valtion hallinnossa sellaista. Isot pojat tosin puhuvat, että jatkoja mietitään firman kekkereissä esim. vessassa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vesper kirjoitti:Tapaamiseni jälkeen tuli pomoni juttusilleni ja kertoi työkaverini käyneen nillittämässä hänelle asiasta. Kotimatkalla yritin soittaa työkeverilleni, hänellä oli puhelin pois päältä. Jätin soittopyynnön vastaajaan ja koko illan odotin puhelua, jotta asia saataisiin selvitettyä. Ei puhelua. Tulin aamulla töihin, ja kaveri on kuin mitään ei olisi tapahtunut. Mitä hittoa?

d) ilmoitan pomolle ytirräneeni selvittää asian, mutta vastapuolta ei tunnu kiinnostavan
Valitsisin d):n.
Mulla ei ole tullu noita vastaan kuin yhteistyökumppaneiden taholta. En jaksa leikkiä lastentarhaleikkejä niiden kanssa, joten hoitelen asian sitten pomo-portaan kanssa, välillä on sitten niiden toimari ihmetellyt alastensa menoa firmassaan. Se on saanut asiat sujumaan kuin pitääkin. Tosin se toinen on irvistellyt parista päivästä aina pahimmilaan vuoteen. Mutta sen jälkeen ei ole tarttenut ko henkilöiden kanssa väännellä saman tyyppisistä asioista.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pulkannaru kirjoitti:Valitsisin d):n.
Mulla ei ole tullu noita vastaan kuin yhteistyökumppaneiden taholta. En jaksa leikkiä lastentarhaleikkejä niiden kanssa, joten hoitelen asian sitten pomo-portaan kanssa, välillä on sitten niiden toimari ihmetellyt alastensa menoa firmassaan. Se on saanut asiat sujumaan kuin pitääkin. Tosin se toinen on irvistellyt parista päivästä aina pahimmilaan vuoteen. Mutta sen jälkeen ei ole tarttenut ko henkilöiden kanssa väännellä saman tyyppisistä asioista.
Mä en voi irvistellä lähimmän kolleegani kanssa kovin montaa päivää. No, kerroin asiasta pomolle (vaikka itse VIHAAN vasikointia, aikuiset ihmiset osaa sopia keskenään), ja pomo kertoi huomanneensa saman asian. Lupasi ottaa meidät yhteiseen keskusteluun, josko se puhdistaisi ilmapiiriä...
Work like a captain, play like a pirate.
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Huh. Avattuani päivän kolmannen tölkin sokeritonta Red Bullia sain kirjoitettua kansilehden. Nyt on aika pitää tauko ja käydä ostamassa tupakkaa kiskalta. Oikeesti mä tahtoisin vaan pelata lautapelejä. Lisäks söin eilen illalla suklaata ja mahaa nipistelee.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

ninnithequeen kirjoitti:Mua piiritetään. Yks vanha kaveri soittelee koko ajan ja haluu tulla kylään kattoo matsia. Joo, meil oli säpinää joskus. Oli hyvin yllättynyt et mul on tuo poika mut silti soittelee ja kyselee eikä pelästynyt. Itellään 2 lasta, eronnut vaimostaan.

Mitä mä teen?
Eki-setä vastaa.

On selvää, että kärsit huomion puutteesta ja narsismista, joten todennäköisesti annat kaverin panna niin että sänky tai sohva natisee. Muutaman viikon päästä, kun kassit on tyhjennetty ja riistaa liikkuu ulkona enemmän ihmettelet, kun vanha kaveri ei enää piiritäkään ja voit heitellä taas syöttiä uudestaan UkkoKultaa kohti.

Ja jos ei UK enää natsaa, niin kesä on tulossa ja se tarkoittaa, että kevytkenkäisille yh-äideille on taas tilausta, kun vähän kulahtaneet ja jo uusintakierroksillakin näpeilleen saaneet - mahdollisesti hieman myös alkoholisoituneet - panomiehet etsivät kynnettävää. Kunhan ei ole mitenkään ronkeli, löytyy aina joku joka panoa vastaan sanoo kauniiksi ja kiinnostavaksi. Ja varsinkin jos kaupan päälle tarjoaa myös bissen tai pari.

Et voi kuin voittaa!

Ja kun syksy tulee, on aina mahdollista normalisoida välit uudestaan UK:n suuntaan. Kaveri on yhteisen lapsen ja perhehistorian takia niin vässykkä, ettei täysin katkaise välejä koskaan. Kun selviät kylmän talven yli, tulee taas uusi kevät ja panomiehet ryömivät kivien alta esiin.

Hope this helps!
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

^ Miks Huimasta on tullut noin kyyninen :(
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Mäkin tahdon panomiehen!
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:Mäkin tahdon panomiehen!
Kaikki yh:t vie teidän miehet!
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

NuoriD kirjoitti:^ Miks Huimasta on tullut noin kyyninen :(
Enhän mä ole kyyninen, vaan realisti tässä kohtaa.

Tosin nyt kun luin ton uudestaan, niin sehän oli ihan kuin Manalan kirjoittama!
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

huima kirjoitti:annat kaverin panna niin että sänky tai sohva natisee

Ja tottakai ilman ehkäisyä!
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

NuoriD kirjoitti:^ Miks Huimasta on tullut noin kyyninen :(
Ikää tullut lisää...
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

nastamuumio kirjoitti:Mäkin tahdon panomiehen!
alastonsuomi.com ... sinne ne panomiehet menneet on!
Vastaa Viestiin