En oo ostanu lähiaikoina eineksiä, nyt ostin soijapihvejä ja itämaisen kasvispannun. Huh ku suolasta, itse kun käytän suolaa tosi harvoin. Onkohan nää aina ollu näin suolasia vai joku erikoissatsi? Hmm.
nowaysis kirjoitti:En oo ostanu lähiaikoina eineksiä, nyt ostin soijapihvejä ja itämaisen kasvispannun. Huh ku suolasta, itse kun käytän suolaa tosi harvoin. Onkohan nää aina ollu näin suolasia vai joku erikoissatsi? Hmm.
On (siis soijapihvit (ja muutkin Hälsans Kök tuotteet)) ja se vähän sapettaa, mutta aina ei voi voittaa.
Mulla on ikävä kotisohvaa, jossa nukkua köllöttelin eilen puoli päivää... väsyttää ihan kauhiasti. Yksi jakso FlashForwardiakin ois kattomatta. Mut pakko olla duunissa ainaki viiteen. Nyyh. Pakko varmaan kohta lähteä tapaamaan alakerran limuautomaattia. Tahtoo Ediä.
Mun rakkaimpani on kohta Big In Japan. Keikka ens kuussa Japaniassa Harmi vaan, ettei oo varaa lähteä mukaan reissuun, ku oon aina halunnut mennä Japaniin.
Hyh juu, eipä tee sitten mieli jatkossa ostaakaan. Jäi annos puolitiehen
(jatkan kyllä kun tulee taas nälkä )
Nyt pitäis ottaa hyvä opintorutistus niin, että pääsis ysiltä kattoon täykkärit ja ehkä sitä ennen käymään lenkillä. Äh, ois pitäny mennä joogastrechaan kun kuitenkin meni alotus näin myöhään. Mutta nyt mutakakkua suolalle vastapainoksi ja sitten lukemaan.
Hohoo. Rakennusprojekti on nyt ollut "käynnissä" noin kuukauden verran ja nyt sai jo antaa tennaria "rakennusmestarille" Jannu ei päässyt koko kuukaueen edes tontilla käymään, vaan veti ohareita jatkuvasti ja sopi uusia aikoja.
Hyvin meni. Puhuin juuri äitin kaa ja broidi oli sanonut sille, että oli menny paljon paremmin, kuin se oli odottanut. Hoho, kiva kun omalla veljellä on noin paljon luottoa siskoonsa. Mut joo, hyvin se meni paria pienen pientä mokaa lukuunottamatta. Ei hermostuttanutkaan enää sen jälkeen, kun kehään ekan kerran nousin!
Pari tuntia pitäis vielä kärvistellä. Voisin hörpätä sumpit ja syödä Suffelin. Harmi vaan, että jäljelle jää tunti ja 42 minuuttia. Hetkellinen boreout.