Voi perssuti. Vedin melkein 5 tunnin päikkärit. Panettaakin.
Illemmalla kohti mökkiä. Onkin tiedossa sopivan viileetä ulkotyöilmaa.
Onnittelut blissille.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Yksi MH-asema sitten otti vähän nokkiinsa,mun pikkuisen kärkkäästä
viime talven palautemailista ... olivat jossain esimiesten koulutuspäivillä antaneet isolle pomolle palautetta ettei heitä saa neuvoa
miten töitä tehdään *ai onko paikallisilla asemilla tuntevia ihmisiä eikä robotteja,siellä oli ihmiset ihan oikeasti loukkaantuneet *
Enttu kirjoitti:Yksi MH-asema sitten otti vähän nokkiinsa,mun pikkuisen kärkkäästä
viime talven palautemailista ... olivat jossain esimiesten koulutuspäivillä antaneet isolle pomolle palautetta ettei heitä saa neuvoa
miten töitä tehdään *ai onko paikallisilla asemilla tuntevia ihmisiä eikä robotteja,siellä oli ihmiset ihan oikeasti loukkaantuneet *
Vitun nivunen, miks oot paskana. Ei mennyt reenikään ihan nappiin sen takia, no ei se kyl olis mennyt muutenkaan. Nyt sitten kesäkiekkoja takakonttiin ja sen jälkeen kentän laidalle seisomaan.
Tää ei kyl ny menny ihan niinku mä suunnittelin tää ilta. Mun piti vaihteeks mennä salille mut kroppa haraa vastaan. Dedä on dukossa ja kurkku kipee. Ei tää ny näin!
Finrexiniä mukissa ja villasukat jalassa, eiköhän tää tästä.
^
Mulla flunssa kesti 1,5vkoa. Toivottavasti menee nopeammin ohi.
Laukku ja auto pakattu. Mökille.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.