Katsoin aluksi, että eihän tuo sen turvonneempi ole kuin ennenkään, mutta tuohan on vuosi sitten kuvattu.ninnithequeen kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=t-Ba2qfufQw
Tukeva torstai
^Tuo hämiksen frendi sai häädön, ettekös nyt muista kun tuossa jokin aika sitten ne kukkaviljelmät ratsattiin. Oli mennyt kastelujärjestelmä rikki, vesivahinko. Asunto oli vuokrattu vain kasvatukseen, joten talonmiehet sen sitten bongas. Ja mä sain katsella seksyjä poliisisetiä.
Tixula voitti, osittain.
Tixula voitti, osittain.
Yay, keuhkoputkentulehdus is back. Toisen antibioottikuurin antoivat. Nyt on kuumeinen ja kaikinpuolin surkea olo ja 12 h 20 min aikaa kirjoittaa 3-4 liuskan essee kulttuurintutkimuksesta. Vielä en oo aloittanut, mutta muistiinpanoja mulla on vaikka romaania varten. En tajuu, miten voin selvitä tästä.
"Kulttuurintutkimus on pääsääntöisesti aika homoa enkä tajua siitä juuri mitään. Kissa söi loput kolme liuskaa.swirl kirjoitti:Yay, keuhkoputkentulehdus is back. Toisen antibioottikuurin antoivat. Nyt on kuumeinen ja kaikinpuolin surkea olo ja 12 h 20 min aikaa kirjoittaa 3-4 liuskan essee kulttuurintutkimuksesta. Vielä en oo aloittanut, mutta muistiinpanoja mulla on vaikka romaania varten. En tajuu, miten voin selvitä tästä.
T. Swirl"
PKV (Pääasiallisesti keskushermostoon vaikuttavat) -lääkkeiden resepteille käy yleensä jokin näistä:Toimistorotta kirjoitti:"Kulttuurintutkimus on pääsääntöisesti aika homoa enkä tajua siitä juuri mitään. Kissa söi loput kolme liuskaa.swirl kirjoitti:Yay, keuhkoputkentulehdus is back. Toisen antibioottikuurin antoivat. Nyt on kuumeinen ja kaikinpuolin surkea olo ja 12 h 20 min aikaa kirjoittaa 3-4 liuskan essee kulttuurintutkimuksesta. Vielä en oo aloittanut, mutta muistiinpanoja mulla on vaikka romaania varten. En tajuu, miten voin selvitä tästä.
T. Swirl"
-Koira söi
-Meni pesukoneeseen
-Katosi muuten vaan
-Laukku varastettiin
-Jäi mökille/kaupunkiin/Ruotsiin
Valitse jokin näistä
Siis tämä on vakiotemplate miksi sinun pitäisi kirjoittaa uusi resepti?NuoriD kirjoitti:PKV (Pääasiallisesti keskushermostoon vaikuttavat) -lääkkeiden resepteille käy yleensä jokin näistä:
-Koira söi
-Meni Pesukoneeseen
-Katosi muuten vaan
-Laukku varastettiin
Valitse jokin näistä
Et muuten viitisisi kirjoittaa vähän oksikontiinia pertille, kun on vähän selkä pipinä?

Came here for school, graduated to the high life
Kummallista, että juuri noille resepteillä käy juuri noin. Taitavat olla sukua kuulakärkikynille ja sateenvarjoille, katoavat mystisesti olemattomiin. Hukkaajat lienevät usein sellaisesta vähän epäsiistimmästä päästä.NuoriD kirjoitti:PKV (Pääasiallisesti keskushermostoon vaikuttavat) -lääkkeiden resepteille käy yleensä jokin näistä:
-Koira söi
-Meni pesukoneeseen
-Katosi muuten vaan
-Laukku varastettiin
Valitse jokin näistä
Se on mystistä.Toimistorotta kirjoitti:Kummallista, että juuri noille resepteillä käy juuri noin.NuoriD kirjoitti:PKV (Pääasiallisesti keskushermostoon vaikuttavat) -lääkkeiden resepteille käy yleensä jokin näistä:
-Koira söi
-Meni pesukoneeseen
-Katosi muuten vaan
-Laukku varastettiin
Valitse jokin näistä
Re: Tukeva torstai
Sulla on tosi hauskaa töissä! Viimeksi kun unohdin jotain paikallisjunaan, olin juonut viisi litraa boolia.Bluntly kirjoitti:No eipä juurikaan. Unohdin reppuni paikallisjunaan ja asiakas kuumottaa kekäleenä paketin perään, jota vasta kootaan purkalla ja laastarilla etelässä.Toimistorotta kirjoitti:Voiko päivä enää ihanammin alkaa!
Virolaiset on kovia poikia tekemään töitä mutta taitaa riippua töistä.
Virolaiset puhuu poroista taasen ja niin edelleen..
Yleensä virolaisten lehtien kestojulkkis on joku suomalainen mies joka on ryöstetty, hakattu ja housut kintuissa keskellä liikenteenjakajaa ja yrittää ostaa jotain epämääräistä, naisia tai tupakkaa ohikulkijoilta..
btw. Toimistorotan kasvojen hionta on tainnut mennä kuin sormi sian perseeseen..
Itse en kyllä Virossa vetäisi peltejä kiinni, korkeintaan jossain "sivistyneessä" paikassa kuten Helsinki tai Berliini, toisaalta ei voi enää sitäkään, koska "lokit" ovat ruvenneet yöpymään Kauppatorilla ja Hakaniemessä lainasähkön avulla.. Nämä muuttolokit jotka nykyään muuttaa keväisin eteläisen Itä-Euroopan ruohoaavikoilta talvehdittuaan..
Luulen ettei heidän karkoittamisekseen merenrantaterasseilta riitä kalastussiimojen vetely ilmaan eikä klassisen musiikin soitto kuten huumeongelmaisiin tai nuorisoon. Lisäksi nuo lokit eivät osaa käyttää edes vesivessaa jota Kolera-altaaksi kutsutaan. Olen luullut että lokkien irtolaisuudeta on säädetty laissa jo 1800-luvulla toivottavasti lakia ei ole korjattu myöhemmin, tai sitten lain tulkinta on muuttunut?
Pyyhin Netikettiin..