Thursdag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Lolita kirjoitti:Missä niitä lävistyksiä oli?
Piilossa :]
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Dumis kirjoitti:Mä en kaipaa yhtään reikää tai kuvaa itteeni. Muutenkin koreileminen on niille joilla ei oo sisältä mitään annettavaa :P
Mulla on sisältä annettavaa, verta pitäisi käydä luovuttamassa ja siihen tarvitaan yksi (väliaikainen) reikä :P
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dumis kirjoitti:Mä en kaipaa yhtään reikää tai kuvaa itteeni. Muutenkin koreileminen on niille joilla ei oo sisältä mitään annettavaa :P
Mies, jolla on nännilävärit on yybernolo. A) ne ovat vitun homot, b) ne eivät sovi kellekään miehelle, c) panomiehen ei tarvitse todistella tällä tavoin kovaa mieskuntoaan, d) ne ovat erittäin epäkäytännölliset. Huh, helpotti.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mies, jolla on nännilävärit on yybernolo. d) ne ovat erittäin epäkäytännölliset. Huh, helpotti.
Repikö Jaska niitä liikaa vahingossa vai?
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mites nännärit naisilla? Onks sekin homoa?
Work like a captain, play like a pirate.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Dumis kirjoitti:Mä en kaipaa yhtään reikää tai kuvaa itteeni.

Sama. Vastakkaisella sukupuolella lävärit ja tatskat on totaalinen turn off.
Vesper kirjoitti:Mites nännärit naisilla?
:laatta:
Dumis

Kai Nalo kirjoitti:
No ei kaikki järjestään ole turnoffia, mutta jos on monia, niin teltan pystytys on vaikeahkoa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:Mites nännärit naisilla? Onks sekin homoa?
Tyylitöntä ja halpaa.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Vesper
Kitisijä

Kai Nalo kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Mites nännärit naisilla?
:laatta:
Mitähän mä tohon ylimmäiseen kommenttiin sanoisin.... ;)

Alempaan yhtynen, vaikka tuskin noin voimakkaasti.
swirl
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja swirl »

Siinä on mun viimeisin tatska. Lisää tulee, ehkäpä täysi hiha. Vähän huono kuva, kun se kiiltää noin pahasti rasvaamisen vuoksi.

Kuva

Nännilävärin jouduin ottamaan aikanaan pois, kun se tulehtui. Tekis mieli ottaa uudestaan, mutta ehkä se pitää jättää väliin. Mies yrittää patistaa ottamaan... Kielilävärin taidan ottaa uudestaan myös.
Kai Nalo

Vesper kirjoitti: Mitähän mä tohon ylimmäiseen kommenttiin sanoisin....

No mä puhunkin itsestäni. Ei sytytä, ei nappaa.
Vesper
Kitisijä

Kai Nalo kirjoitti:No mä puhunkin itsestäni. Ei sytytä, ei nappaa.
No just suhunhan mä viittasinkin.
Kai Nalo

^

Olet väärässä.
Vesper
Kitisijä

Kai Nalo kirjoitti:Olet väärässä.
Selvä. En sano tästä enää mitään.
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Kyllä kai tuossa suurpetoasiassa on jotain kumman syvältä tunteita liikauttavaa, kun minäkin olen nyt muutaman päivän ottanut aivan suhteettoman paljon kierroksia kepuäijien tempauksista salametsästyksen jalolla saralla. Olen tällekin palstalle tainnut useampaan kertaan kirjoitella suomalaista metsästyskulttuuria arvostavia ja kannustavia viestejä, mutta nyt alkaa kyllä mieli muuttua. Hesarissahan on nyt muutamana päivänä ollut aika puistattavaia juttuja siitä, miten (sala)metsästäjät ovat jahdanneet susia moottorikelkoilla, lahdanneet karhuja talvipesiinsä, sijoittaneet maastoon vaahtomuovilla ansoitettuja haaskoja susien mahdollisimman tuskallisen kuoleman toivossa, viritelleet kiellettyjä ja rääkkäykseen painottuvia ansalankoja ja, jos asioita on yritetty tutkia, pelotelleet ja terrorisoineet niin todistajia kuin viranomaisiakin. Ja harvoissa kiinni jääneissä mukana näitä metsästysseurojen pääpamppuja. Ai miten korpeaa, taidan olla tyypillinen cityvihreä joka suojelee suurpetoja intomielisesti kantakapungin erämaasta. Onneksi nyt ollaan edes vähän kiristämässä vahingonkorvaustasoa. Toivottavasti (en tiedä) on myös itsetsään selvää, että salametsästyksestä kiinni jääneen laillisetkin metsästysvälineet tuomitaan valtiolle menetetyiksi ja lätkäistään päälle elinikäinen metsästys- ja aseenhankkimiskielto.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Dumis

urpiainen kirjoitti:Toivottavasti (en tiedä) on myös itsetsään selvää, että salametsästyksestä kiinni jääneen laillisetkin metsästysvälineet tuomitaan valtiolle menetetyiksi ja lätkäistään päälle elinikäinen metsästys- ja aseenhankkimiskielto.
Tässä olis kyllä järkee.

edit: tässä taas ei. Ei noita muiden maiden luolamiehiä tunnista edes samaan sukupuoleen kuuluviksi, sen verta tehokkaasti kuulostavat eläimiltä.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

urpiainen kirjoitti:kepuäijien tempauksista
Ai, että oikein olet puoluekirjatkin nähnyt? Itse veikkaan, että hän on puna-vihreä ekoterroristi, kirjaimellisesti. :)
Came here for school, graduated to the high life
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

rumat koreilee!

Daah!
Pyyhin Netikettiin..
Kai Nalo

urpiainen kirjoitti: Ai miten korpeaa, taidan olla tyypillinen cityvihreä joka suojelee suurpetoja intomielisesti kantakapungin erämaasta.
Hyväksytkö kuitenkin citykanien hävittämiset?
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Jep, olen törmännyt miehiin jotka ei missään nimessä innostu esim. pilluläväristä, kunnes innostuvat = oikea nainen, oikea pimppa. Just sayin´

Ja ei, pimppaani tai mitään muutakaan osaa ruumiistani ei ole lävistetty, korvalehtiä lukuunottamatta. Korvikset on ollut viimeksi jotain 15v sitten.
urpiainen
Kitisijä

Kai Nalo kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: Ai miten korpeaa, taidan olla tyypillinen cityvihreä joka suojelee suurpetoja intomielisesti kantakapungin erämaasta.
Hyväksytkö kuitenkin citykanien hävittämiset?
Joo, ja muitakin kliseitä toteutan: kannatan verkkokalastuskieltoa Saimaalle kuuttiajaksi, vastustan holtitonta merimetsojahtia ja sallisin paljon laajemman suurpetokannan koko maassa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Kai Nalo

urpiainen kirjoitti:sallisin paljon laajemman suurpetokannan koko maassa.
Sillä hinnalla että metsästys käytännössä loppuu niillä alueilla joilla susia on?
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kai Nalo kirjoitti:
Sillä hinnalla että metsästys käytännössä loppuu niillä alueilla joilla susia on?
Sanon tähän väliin oman mielipiteeni, että on ihan sama kuka tai mikä sitä hirvikantaa harventaa, kunhan se saataisiin jonnekin vaikka 20000 tasolle.
urpiainen
Kitisijä

Kai Nalo kirjoitti:
No tämä nyt on tällainen tyypillinen konservatiivien nolla-argumentti: pienet muutokset johtavat muka väistämättä johonkin radikaaliin ja mustavalkoiseen asetelmaan. Aika paljon olisi varaa kasvattaa suurpetokantoja koko maassa tarvitsematta pelätä metsästyksen sen paremmin kuin poronhoidonkaan loppumista. Lähde.
Kai Nalo

urpiainen kirjoitti: No tämä nyt on tällainen tyypillinen konservatiivien nolla-argumentti:.
Ei se mikään nolla-argumentti ollut vaan suora kysymys. Halusin kuulla mielipiteesi asiasta, mutta näköjään turhaan sitä utelen.

Rivien välistä voitaneen lukea että sinua ei kiinnosta lainkaan metsästyksen kohtalo vaan ainoastaan suurpetokantojen mahdollisimman iso koko.

Juuri tämän takia noita salametsästäjiä on maa täynnä.
Vastaa Viestiin