Kai Nalo kirjoitti:Osaatko nähdä myös väsymyksen, mustat silmänaluset, loputtoman pyykkivuoron, kuihtuneen seksielämän, lattiat täynnä leluja, keittiön joka ikinen laatikosto tyhjättynä lattialle, koiran hännästä vetämisen, kuran, paskavaippojen määrän, tisikivuoret, jatkuvan ruoan tekemisen ja sen poisheittämisen, valtavan rahanmenon ja vaikkapa valtavan huolen?
Kyl .. tai no.. en tiedä tuosta valtavasta huolesta, mutta onneksi on kumppani, joka ei jätä yksin huolien kanssa
Äitini on jo ilmoittanut ottavansa lapsenlapset joka toinen kuukausi yhdeksi viikonlopuksi hoitoon, jotta ei vallaan näännytä
milli kirjoitti:
Juuh Mä näen jo sielunisilmin itseni uudessa kodissa parin pienen mukulaattorin kanssa.
Osaatko nähdä myös väsymyksen, mustat silmänaluset, loputtoman pyykkivuoron, kuihtuneen seksielämän, lattiat täynnä leluja, keittiön joka ikinen laatikosto tyhjättynä lattialle, koiran hännästä vetämisen, kuran, paskavaippojen määrän, tisikivuoret, jatkuvan ruoan tekemisen ja sen poisheittämisen, valtavan rahanmenon ja vaikkapa valtavan huolen?
^^ & ^^^ Jotenkin tuntuu ton Millikän kohdalla, että seksielämän kuihtuminen ei ole erityisen vakava riski Tai ainakaan niin päin, että frouvaa ei enää kiinnostaisi.
Toimistorotta kirjoitti:^^ & ^^^ Jotenkin tuntuu ton Millikän kohdalla, että seksielämän kuihtuminen ei ole erityisen vakava riski Tai ainakaan niin päin, että frouvaa ei enää kiinnostaisi.
No mutta jos iskä menee mukaan synnytykseen, ja ei sen jälkeen enää halua koskea hitusvinkulaan..
Kai Nalo kirjoitti:Osaatko nähdä myös väsymyksen, mustat silmänaluset, loputtoman pyykkivuoron, kuihtuneen seksielämän, lattiat täynnä leluja, keittiön joka ikinen laatikosto tyhjättynä lattialle, koiran hännästä vetämisen, kuran, paskavaippojen määrän, tisikivuoret, jatkuvan ruoan tekemisen ja sen poisheittämisen, valtavan rahanmenon ja vaikkapa valtavan huolen?
Kai Nalo kirjoitti:Minua vain ärsyttää tuo sinun jatkuva idioottimainen utelusi muiden elämästä. Veikkaan että olisit varsin loistavaa kerrostalokyttääjäainesta.
Nääh. Kunhan kuittasin sinulle ja nyt tästä on näkytetty jo x-viestiä.
Mä en tajuu, miksi helvetissä yritykset ei ymmärrä, että niiden nettisivut on ku käyntikortti. Kattelin, että löytyykö Sellosta jotain puljua, jossa saan kulmani muotoiltua ja värjättyä tänään ja törmäsin tohon: http://www.ansumakeup.com/index.html Ihan järkyttävät sivut. En todellakaan menis tollaiseen paikkaan. Jos nettisivut on täysin kotikutoisen näköiset, vaikea uskoa, että palvelukaan olisi mistään kotoisin.
swirl kirjoitti:Mä en tajuu, miksi helvetissä yritykset ei ymmärrä, että niiden nettisivut on ku käyntikortti. Kattelin, että löytyykö Sellosta jotain puljua, jossa saan kulmani muotoiltua ja värjättyä tänään ja törmäsin tohon: http://www.ansumakeup.com/index.html Ihan järkyttävät sivut. En todellakaan menis tollaiseen paikkaan. Jos nettisivut on täysin kotikutoisen näköiset, vaikea uskoa, että palvelukaan olisi mistään kotoisin.
Äläs nyt, Ansun poikaystävä, joka on työväenopistossa käynyt hötömölö-kurssin, on varmaan tehnyt sivut.
Kiitos vielä kaikille tätäkin kautta onnitelleille!
Tuli tosiaan se kolmekymmentä täyteen, ja sen kyllä huomaa kun ei millään meinaa toipua juhlista. Mut pääasia että oli kivaa, ja seuraavan kerran vasta sitte nelikybäsenä..
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vesper kirjoitti: Miks ei niitäkin vaan voi hakea kaupasta?
Mä aloin seurustelemaan "nyksän" kanssa silleen, et kirjotin Facebook-statukseen toissa halloweeninä et tarttisin poikaystävän viikonlopuks ku en muuten uskalla kattoa kauhuleffoja. No, tämä sitten kommentoi että "mee poikaystäväkauppaan" ja sen jälkeen ollaan oltu tiiviisti kimpassa. Eli tarinan opetus saattaa olla se, että jos Naamakirja oliskin se poikaystäväkauppa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.