Maanantai
- Pulkannaru
- Kitisijä
- McJanne
- Kitisijä
Sun pitää sitten vapun kunniaksi hankkia semmonen pilailukakka siihen pöydälle. Oleellinen osa duunia jo vuodesta nakki ja pilkkakirvesBluntly kirjoitti:Kummasti se motivaatio katoaa. Juurikin tuli ukaasi, että työpöydillä ei saa olla mitään töihin liittymätöntä tavaraa. Koskee vain meidän tiimiä vaikka olemme täysin piilossa asiakkailta.

Kirjoitan tätä alasti
Miksi ihmeessä tuollainen pikkunatsiukaasi, vai onko teidän työpöydillä ollut jotain pumpattavia barbaroita tms?Bluntly kirjoitti:Kummasti se motivaatio katoaa. Juurikin tuli ukaasi, että työpöydillä ei saa olla mitään töihin liittymätöntä tavaraa. Koskee vain meidän tiimiä vaikka olemme täysin piilossa asiakkailta.
Tää olisi aivan helmi meillä töissä, mä näen jo sieluni silmillä ne itkut ja raivarit, kun rouvat joutuisivat luopumaan perhekuvista ja lasten askarteluistaBluntly kirjoitti:Juurikin tuli ukaasi, että työpöydillä ei saa olla mitään töihin liittymätöntä tavaraa.

Hyi minua hapannaamaa! Mun mielestä siellä ollaan vaan töissä, mutta toiset lataa kaiken mahdollisen koristekrääsän ja vuotuiset lasten tarhakuvat pöydälle. Meinaako ne, etteivät iltapäivällä enää muista minkä näköinen mönkijä sieltä tarhasta piti noutaa?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Mutta tuskin niistä haittaakan työnteolle on? Mun työpöydällä on vain epäjärjestyksessä olevia työpapereita ja kirjoja, mutta en jaksa uskoa, että perhepotretti tms korruptoisi työntekoani.Lolita kirjoitti:Tää olisi aivan helmi meillä töissä, mä näen jo sieluni silmillä ne itkut ja raivarit, kun rouvat joutuisivat luopumaan perhekuvista ja lasten askarteluistaBluntly kirjoitti:Juurikin tuli ukaasi, että työpöydillä ei saa olla mitään töihin liittymätöntä tavaraa.![]()
Hyi minua hapannaamaa! Mun mielestä siellä ollaan vaan töissä, mutta toiset lataa kaiken mahdollisen koristekrääsän ja vuotuiset lasten tarhakuvat pöydälle. Meinaako ne, etteivät iltapäivällä enää muista minkä näköinen mönkijä sieltä tarhasta piti noutaa?
Olisi hyvä jos olisi kuvia tai muuta mitä esillä..
Oikeastaan pitäisi olla työtehtäviin liittyviä juttuja jotta tunnistaisi paikan ei niistä sikiönkuvista ole ainakaan mitään iloa muille eikä apua työtehtävissä..
Varsinkin naiset jotka tuo töihin jälkeläisiään näytille töihin voisivat pysyä kotonaan viettämässä aikaa sen lapsen kanssa..
Oikeastaan pitäisi olla työtehtäviin liittyviä juttuja jotta tunnistaisi paikan ei niistä sikiönkuvista ole ainakaan mitään iloa muille eikä apua työtehtävissä..
Varsinkin naiset jotka tuo töihin jälkeläisiään näytille töihin voisivat pysyä kotonaan viettämässä aikaa sen lapsen kanssa..
Pyyhin Netikettiin..
Kyllä mä varmaan laittaisin mieluusti jonkun hyvää mieltä tuovan kuvan työpöydälle, vaikka en kyllä kovin katkera olisi jos en saisikaan laittaa. Enemmän mä katson kieroon niitä mukahauskoja kylttejä ja kahvimukeja, joiden latteat fraasit on kuultu jo sataan kertaan. Kuten esim: "Jos tunnet työn iloa, istahda hetkeksi ja odota että kohtaus menee ohi."
Mutta pitäkööt ihmiset mitä pitää.
Mutta pitäkööt ihmiset mitä pitää.

"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Mun läheisellä työkaverilla on kaksi lähes identtistä isoa hääkuvaa työpöydällänsä. Niitä ei voi olla huomaamatta, hän istuu lähes huoneemme oviaukossa. Ei tuossa ehkä muuten mitään ihmeempää, mutta kun sen vaimo on oikeasti ruma
...siis mukava ja kaikkee muuta varmasti myös, mutta kappas kun luonne ei välity valokuvasta kovin selvästi.
...toivottavasti se ei lue tätä palstaa

...toivottavasti se ei lue tätä palstaa

Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
^ Reps.
Tässä alkoi itsekin miettimään, että mitä kuvia sitä sitten laittaisi oikeasti. Tolosen naamaa kun en jaksaisi katsella muutenkaan, niin en kyllä varmaan laittaisi sen kuvaa työpöydälle. Ruskea paperipussi silmärei'illä niitattuna muistitauluun ajaisi saman asian. (Sillä oli muuten mun kuva yöpöydän reunalla, ensin se oli kääntänyt sen seinään päin, sitten kuvapuoli alaspäin ja lopulta kuva kehyksineen oli yöpöydän alla. Oli kuulemma niin ruma kuva.)
Ehkä joku Jared Leto, Jake Gyllenhaal tai Robert Pattinson..? Eric Saade taitaa olla sen verran nuori kuitenkin, että se osoittaisi jo huonoa makua...
Tässä alkoi itsekin miettimään, että mitä kuvia sitä sitten laittaisi oikeasti. Tolosen naamaa kun en jaksaisi katsella muutenkaan, niin en kyllä varmaan laittaisi sen kuvaa työpöydälle. Ruskea paperipussi silmärei'illä niitattuna muistitauluun ajaisi saman asian. (Sillä oli muuten mun kuva yöpöydän reunalla, ensin se oli kääntänyt sen seinään päin, sitten kuvapuoli alaspäin ja lopulta kuva kehyksineen oli yöpöydän alla. Oli kuulemma niin ruma kuva.)
Ehkä joku Jared Leto, Jake Gyllenhaal tai Robert Pattinson..? Eric Saade taitaa olla sen verran nuori kuitenkin, että se osoittaisi jo huonoa makua...

"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Kuule ne on vaan hyväs tallessa siellä kun ovat koneitten kaaduttua muualta kadonneet...pitää jaksaa tallennella joku päivä ja poistaa teitä häiritsemästä.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Montas kuvaa sulla on galtsussa?ninnithequeen kirjoitti:...valehtelematta yli 15 perhevalokuvaa... ...Pisti jo vähän naurattamaan.