Mustaenkelin Maanantai
-
- Kitisijä
No siis jos puhutaan "treenimielessä", niin noita yv-av rääkkejä on takana, mutta ei niitä koskaan kellotettu, että kauan menee. AV puolella se ottaa reisille kivasti jos asiat tekee huolella -> perse alas ja peittoa. Mutta jos peliä pelataan, niin sitten mennään tasavahvasti. Kaukalo pienemmäksi ja toisella on yks vaihtari.Ylermi Ylihankala kirjoitti:AP, oletkos pelannut säbäpeliä koko ajan 4 vs. 5. Jalat ovat nyt kohtuu tukossa, taidan poiketa Kaupissa hiihtämässä matalalla sykkeellä palauttavan.
-
- Kitisijä
Vika firmansarjan peli, takkiin tuli 14-4. Päästiin silti pleijareihin. Pelattiin alakolmiolla ja targetilla sen mitä kyettiin. Reidet tosiaan tykkäs.Asie Payton kirjoitti:Mutta jos peliä pelataan, niin sitten mennään tasavahvasti. Kaukalo pienemmäksi ja toisella on yks vaihtari.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Voiskohan maksaa munki laskut? Taas tuntityöläistä sorsitaan sillä, että viime kuussa oli liian vähän päiviä.. Niin typerää.
Muutenki melkoisen huono päivä..jotenki nää maanantait pitäis kyllä saada pyyhittyä kalenterista.
Mustikselle paljon onnitteluja!
(Perässä tullaan..)
Muutenki melkoisen huono päivä..jotenki nää maanantait pitäis kyllä saada pyyhittyä kalenterista.
Mustikselle paljon onnitteluja!

Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
-
- Kitisijä
Mä lähden Jumboon tiirailee miehiä! Ja vähän ostoksillekkin. Mun pitää saada saumuriin lankoja, maitoa ja jospa sitä uudet treenipöksytkin löytäis.
Mut ehkä kaikista parhainta tässä on seura![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Työpäivä oli taas pyllystä. Ja melkein voisin taas lyödä vetoa, että mun työkaveri on tällä viikolla migreenissä, mahataudissa tms. Jotenkin on vaan semmonen tunne. Mut nyt mä hymisen sen pois ja lähden nauttimaan näkymistä. Hnmmmm. Hnmmmmm...
Mut ehkä kaikista parhainta tässä on seura
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Työpäivä oli taas pyllystä. Ja melkein voisin taas lyödä vetoa, että mun työkaveri on tällä viikolla migreenissä, mahataudissa tms. Jotenkin on vaan semmonen tunne. Mut nyt mä hymisen sen pois ja lähden nauttimaan näkymistä. Hnmmmm. Hnmmmmm...
Mä haluan pakata varastolaatikoihin jo kaikki talvikengät ja -takit. Haluan, että huomenna on 20 astetta lämmintä ja lumi sulaa pois.
Jos tää hiton talvisää jatkuu vielä kovin pitkään, mun on jostain keksittävä nappulalle uusi talvihaalari kun tuo kasvaa vauhdilla ulos nykyisestä. Ei tän näin pitänyt mennä.
Jos tää hiton talvisää jatkuu vielä kovin pitkään, mun on jostain keksittävä nappulalle uusi talvihaalari kun tuo kasvaa vauhdilla ulos nykyisestä. Ei tän näin pitänyt mennä.
Myy ne bilevaatteet ja kaikki sun saappaat ja lähde etelään?bliss kirjoitti:Mä haluan pakata varastolaatikoihin jo kaikki talvikengät ja -takit. Haluan, että huomenna on 20 astetta lämmintä ja lumi sulaa pois.
Myin jo kaikki saappaat ja suurimman osan bilevaatteistaAsie Payton kirjoitti:Myy ne bilevaatteet ja kaikki sun saappaat ja lähde etelään?bliss kirjoitti:Mä haluan pakata varastolaatikoihin jo kaikki talvikengät ja -takit. Haluan, että huomenna on 20 astetta lämmintä ja lumi sulaa pois.
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
En mä nyt just ennätä etelään, haluan että etelä tulee tänne!!!1
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=5LBnd068pDM[/youtube]aasi kirjoitti:Aamun -25 vähän järkytti mua.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Mustikselle onnea!
Päivä kenttäsirkkelillä olikin helppo. Sirkkelin ongelmien takia keskisyke jäi 100 pintaan ja ei tullut jumisia lihaksia. Huomenna homma jatkuu, ilmeisesti ripeämmällä tahdilla.
Päivä kenttäsirkkelillä olikin helppo. Sirkkelin ongelmien takia keskisyke jäi 100 pintaan ja ei tullut jumisia lihaksia. Huomenna homma jatkuu, ilmeisesti ripeämmällä tahdilla.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.