Sydärisunnuntai
Re: Sydärisunnuntai
Sinä masturboit, tulitko jo vai pitääkö jonkun kiihottaa lisää?Riemumieli kirjoitti:99,99 % netin käyttäjistä? Loput eivät masturboi.Niba kirjoitti:Otetaan karhu ja rööki pois, kuka se on?Riemumieli kirjoitti:Arvoitus: Karhu kädessä, rööki huulessa, temmi ojossa tietokoneruudun ääressä. Kuka se on?
Veivaa banskuu!
Minä olen itse tuho!

Pyyhin Netikettiin..
Veikkaan ettö iso osa tuosta menee myös ihan oman asenteesi piikkiin. Pelkästään se että päättää ettei jää tuleen makaamaan auttaa jo pitkälle. Jos siihen vielä lisää sen että aktiivisesti hankkii itselleen apua ja ottaa sitä vastaan, niin eipä ihme jos jossain vaiheessa alkaa helpottaa. Hienoa kuitenkin, että osaat huomioida ne tahot jotka ovat olleet tukena. Harvapa noin pahoista jutuista ihan yksin pääsee ylös kuitenkaan.milli kirjoitti:^ Kiitos. Terapia, lääkkeet ja hyvä parisuhde auttaa. Kolmisen kuukautta ilman mitään itsetuhoisia ajatuksiaIhan mahtavaa.

"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Noni, nyt on selvitty jokavuotisesta "kakspäivää apinana"-pilkkireissusta. Saldona 0 kappaletta ylösnostettuja kaloja, joukkoekisan tappio, yksi reikä päässä (kiitos kattonaulan), 1 kpl hajonneita farkkuja, 2kpl melkein kramppiin ajettuja pohkeita, kerran auenut vasen sierain (painista kairan päällä), yksi suoritettu tekninen tyrmäys (kaveri nimeltä Juha otti leukaan
), noin kolme wall-of-death_joukkoepainimatsia, hillitön määrä "väärinkäytettyä" alkoholia ja megakankkunen.
edit: ja ainoana sinkkuna sain tietty Hustlerin ja Jallun kotiinvietäväx kun ei noi parilliset kuulemma saa viedä niitä kotia.

edit: ja ainoana sinkkuna sain tietty Hustlerin ja Jallun kotiinvietäväx kun ei noi parilliset kuulemma saa viedä niitä kotia.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Auton keula mökkiä kohti. Tiedossa ainakin apumiehen tehtäviä kentäsirkkelillä, tohon hommaan pitänee suhtautua hyötyliikuntana.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
- McJanne
- Kitisijä
Mihnäs korpeen kamas raijjaat?bliss kirjoitti:Musta tulee maallemuuttaja. Se on nyt lopullisesti päätetty.
http://www.youtube.com/watch?v=TT2sGdyBGtU
Kirjoitan tätä alasti
- McJanne
- Kitisijä
Ei paha, parissa vuodessahan semmosen vaikka näppää pystyynki.bliss kirjoitti:No enpäs viitsi juuri tässä sitä julistaa.
Sanotaan nyt, että aikaa moiseen olis pari vuotta. Siinä ajassa tarttis löytää sopiva talo.
Onneks mie pääsin eroon omastani. Tai "omastani". En tiä kyllä oliko se koti vai ei, mutta kyllä siellä viihty ainaankin.
Kirjoitan tätä alasti
Nyt on ranne kipeä. Ja ei, kyse ei ole siitä että oisin niin paljon runkannut. Mä leikkasin sifonkikangasta kappaleiks. Yhteensä 32kpl, niistä tulee huiveja. Vittumaisin homma on nyt takana ja ei muuta kun ompelemaan. Tai siis huomenna, nyt ei jaksa 
e.Perkele, löysin kaapista avaamattoman laatikon fasun sinisiä!!!11 Noi on ostettu jo ennen joulua. Ilta pelastettu

e.Perkele, löysin kaapista avaamattoman laatikon fasun sinisiä!!!11 Noi on ostettu jo ennen joulua. Ilta pelastettu