Ainakaan seksiä ei enää pidä harrastaa, yäk!Ylermi Ylihankala kirjoitti:Pitäiskö ilmoittaa Guinnessiin?NuoriD kirjoitti:Elääx noin vanhax?Ylermi Ylihankala kirjoitti:33 eli I am all ears...kainalopieru *pröööt*
Tuskien Torstai
-
- Kitisijä
Entäpä, jos taskussani on sinisiä pastilleja?NuoriD kirjoitti:Ainakaan seksiä ei enää pidä harrastaa, yäk!Ylermi Ylihankala kirjoitti:Pitäiskö ilmoittaa Guinnessiin?NuoriD kirjoitti: Elääx noin vanhax?
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
75-vuotiaana voi sitten aloittaa taas.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Entäpä, jos taskussani on sinisiä pastilleja?NuoriD kirjoitti:Ainakaan seksiä ei enää pidä harrastaa, yäk!Ylermi Ylihankala kirjoitti: Pitäiskö ilmoittaa Guinnessiin?
Kiitos painostamisesta. On paskamaista herätä allergikkona aamulla 19-vuotiaan vierestä ja tajuta ettei henki meinaa muffen takia kulkea lainkaan hurjan porausyön jälkeen.martza kirjoitti:Näin minäkin sen ajattelen ja senpä takia juuri, 19 vuotiaalle opiskelijaneidolle, koiran omistaminen, sitoo häntä liian paljon. Tämä ei sopisi hänelle, koska tuntuu, että on hän on koko ajan meno päällä.
Maanantaina erääntyy taas kevään opiskeluhaun eka aalto... Huomenna pitäisi siis postittaa hakemukset, jos mielii tähän erään mukaan. Ja yllättäen kaikki takkuaa. Pitäis olla passikuvaa ja esseetä ja hakemusta ja näkemystä ja ja ja...
Eikä asiaa helpota yhtään tämä mun horisontaali positioni ja siitä johtuva ärtyneisyys.
Taidan tehdä suosiolla niin, että annan itselleni armonaikaa mennä riskillä viikonlopun yli ja katson maanantaina kykenenkö viemään lappuset suoraan opinahjoon.

Taidan tehdä suosiolla niin, että annan itselleni armonaikaa mennä riskillä viikonlopun yli ja katson maanantaina kykenenkö viemään lappuset suoraan opinahjoon.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
- Pulkannaru
- Kitisijä
Pitkä päivä takana ja vieraat nukkumassa. Lähtevät huomenna pois siiheksi, kun joskus yöllä kotiudun töistä kapakan kautta. Ihoa! Tai vaikka parempaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.