Räplää itte pitkillä kynsillä jotain miniatyyrinäppäimiä. Ja heti kun joku yhdistää puhelimeen kunnollisen sanelukoneen ja saneltavat tekstarit, minä ostan!
Mullakin taitaa olla puhelimen hankinta edessä, siis suoraan edessä siis ihan nyt heti. Tänään meni itestään pois päältä ja eilen vaan mykäksi vähäksi aikaa. Kaikenlaisia temppuiluja tehnyt muutenkin ihan kiitettävästi, N70 siis ja ikää noin kolme ja puoli. Taidan napsaista tuommoisen Noksun punaisen E63:sen, ellei nyt joku esitä vahvaa vastalausetta..?
^ Samaa ratkaisua pohdin täällä, vaikka onkin alkup. suunnitelmasta poikkeava melko paljonkin. Muita vaihtoehtoja mulle voisivat olla ehkä 6760 tai 7610.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Eipä yllättäen sijaisautoasiat taas menneet niinkuin oli sovittu. Joku automyyjä oli lähtenyt mulle varatulla nelivetosella automaatti-freelanderilla hevon vittuun ja mä sain puolen tunnin istumisen, ihmettelemisen ja metsästelemisien jälkeen alleni etuvetosen manuaali-mondeon. Jaguar/Inchcape pettää aina.
Kun näitä pieniä jänniä ylläreitä tuntuu kasautuvan mulle koko ajan, niin miksei yksikään niistä voi vaan koskaan olla positiivinen?
Auttaisiko blogin perustaminen sopivilla kuvilla, asiasanoilla ja tarinoinnilla?
Mä just naureskelin kun niillä oli se huollon takaseinä täynnä sellasia printattuja julisteita joissa luki jotain tyyliin "Meistä liikkuu tarinoita. Pääosin positiivisia. / Kun suosittelet meitä, tiedämme onnistuneemme."
Mä oon niin täynnä tätä autoepäonnea, että mä en jaksa sitä oikeasti pyöritellä päässäni/rustata paperille yhtään enempää kuin on pakko. Mä vaan haluan katsastaa ja myydä ja unohtaa ton painajaisen mahdollisimman sukkelaan.
Jos kaupasta sais uutena (näköiskappale!!!!1) Nokian klassikon 2110:n, ostaisin riemusta huutaen!!! Ei YHTÄÄN ylimääräistä vetkutinta siinä luurissa. Haluun. (oma vanha on tallella, jossain...)
bliss kirjoitti:Jos kaupasta sais uutena (näköiskappale!!!!1) Nokian klassikon 2110:n, ostaisin riemusta huutaen!!! Ei YHTÄÄN ylimääräistä vetkutinta siinä luurissa. Haluun. (oma vanha on tallella, jossain...)
Tänä päivänä tuon paras ominaisuus taitaa olla varkaudenestolook.
bliss kirjoitti:Jos kaupasta sais uutena (näköiskappale!!!!1) Nokian klassikon 2110:n, ostaisin riemusta huutaen!!! Ei YHTÄÄN ylimääräistä vetkutinta siinä luurissa. Haluun. (oma vanha on tallella, jossain...)
Tänä päivänä tuon paras ominaisuus taitaa olla varkaudenestolook.
Noniinno. Mä haluan puhelimestani tasan neljä ominaisuutta:
1. voi soittaa
2. puheluihin voi vastata
3. voi lähettää tekstiviestejä
4. voi vastaanottaa tekstiviestejä
EI kameraa, kalenteria, laskinta, radiota, mp3:sta, nettiselainta, sähköpostia, taskulamppua, käynnistyskaapeleita, kahvinkeitintä, automaattiasetta tai mitään muutakaan epäoleellista. Perkele.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Koko päivä pirullista kaaoksenhallintaa. Vedin monologia puhelimessa, kun iski pistävän kivun varpaaseen. Puhelun jälkeen kenkä ja sukka jalasta ja varpaasta tuli tiputtamalla verta. Huusin pomolle, että tuo laastaria - haavotuin varpaaseen.
Höh, päivät sekasin. Huomenna vasta neuvola. Onneks tarkistin.
Käytiin Carrolsissa syömässä ja voin kertoa että oli HIVENEN outoa kun Ukkokulta vahti poikaa vaunuissa tuuditellen kun kävin vessassa. Kaikkee sitä näkee. Heh. Oli aika Kodak-moment.
Ja rekkis edelleen tulossa poikaa kattomaan huomenna. Vähän jännittää tuleeko oikeesti. Rahaakin lupas. Jepjep...
^ Voisitsä nyt ihan oikeesti vaan dumpata sen rekkiksen pois teidän kaikkien elämästä? Mikä vittu siinä on, että pitää väkisin aina niitä ongelmia hankkia, kun kokemuksesta tietää, miten vituiksi asiat aina saa juuri tuolla tavalla.
Manaaja kirjoitti:^ Voisitsä nyt ihan oikeesti vaan dumpata sen rekkiksen pois teidän kaikkien elämästä? Mikä vittu siinä on, että pitää väkisin aina niitä ongelmia hankkia, kun kokemuksesta tietää, miten vituiksi asiat aina saa juuri tuolla tavalla.
Mä en sulje sitä poikansa elämästä niin kauan kun se käyttäytyy. Äitinsäkin oli yhteydessä muhun.
Ja se tulee tänne just sillon ku mulle sopii ja piste.
Joo onnea vaan sitten. Kyllä tän taas arvaa miten positiivinen vaikutus tälläkin touhulla on teidän elämään. En nyt haluaisi maalata piruja seinille, mutta sano mun sanoneen.
Manaaja kirjoitti:Joo onnea vaan sitten. Kyllä tän taas arvaa miten positiivinen vaikutus tälläkin touhulla on teidän elämään. En nyt haluaisi maalata piruja seinille, mutta sano mun sanoneen.
Ukkokulta sanoi samaa. "Ajattele omaa terveyttäs". Ihan kuin se pistelis mua välittömästi eteisessä jo turpaan. Ei, se ei lasten läsnäollessa juo eikä riehu. Sen voin sanoa. Ja on niin nöyrää poikaa nyt tyhmistä sanoistaan.
Mutta jos toinen on oikeasti kiinnostunut jälkikasvustaan niin hei, se on vaan hyvä juttu. Mä tiedän että joudun vielä pettymään siihen taas mutta tehköön nyt niin paljon kun tekee. Eikö?
Tämä tie on jo nähty, mutta aina kannattaa hakata päätä seinään uudestaan, uudestaan ja uudestaan. Kukapa ei kaipaisi isää, joka leipoo itseä odottavaa äitiä turpaan?