Terve!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Kostea silmä exit return?
juu
Mitäs kryptografi sanoo tästä:

KSERE?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

No mutta tänään vietetään Valon päivää! :h:
Work like a captain, play like a pirate.
elco

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja elco »

HellBell kirjoitti: Elco. Sinussa ei ole mitään munaa, olet halveksittava naisia nuorempana saamaton hörökorva, jolle naisensaannista jopa parisuhteeseen on tullut "status". No, jos siitä on sinulle iloa.
Epäilen, että tämä on feikki, koska kuullostaa maahanmuuttohorinoita lukuunottamatta fredikruegerin jutuilta.

Mutta siltä varalta, ettei olisi niin tervetuloa takaisin kriisiytymään.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Kostea silmä exit return?
juu
Ooo, olinpas tymä kun en heti tajunnut :oops:
salanikki
Kitinäaddikti
Viestit: 97
Liittynyt: 02.04.2009 19:25

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja salanikki »

HellBell kirjoitti:Ja jostain syystä hän myös kannattaa Elcoa, josta ei oikeasti edes pidä, kenties siksi että tämä on mies jolla on täällä mukamas ollut jotain dominanssia. (koska kukaan ei uskalla sanoa tälle poikkipuolista sanaa, tai hän jää kannoillesi ketjuihin perskärpäseksi ainiaaksi loukatusta egosta.)
elco kirjoitti:Epäilen, että tämä on feikki, koska kuullostaa maahanmuuttohorinoita lukuunottamatta fredikruegerin jutuilta.
MOT. Ja se on muuten "kuulostaa".
lolleroinen ja repskops
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

salanikki kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Ja jostain syystä hän myös kannattaa Elcoa, josta ei oikeasti edes pidä, kenties siksi että tämä on mies jolla on täällä mukamas ollut jotain dominanssia. (koska kukaan ei uskalla sanoa tälle poikkipuolista sanaa, tai hän jää kannoillesi ketjuihin perskärpäseksi ainiaaksi loukatusta egosta.)
elco kirjoitti:Epäilen, että tämä on feikki, koska kuullostaa maahanmuuttohorinoita lukuunottamatta fredikruegerin jutuilta.
MOT. Ja se on muuten "kuulostaa".
Molemmat ovat oikein. (edit. kuullostaa on puhekieltä, kuulostaa kirjakieltä)
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

salanikki kirjoitti:..
Meno muuttuu koko ajan hurjemmaksi :D
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Elppis kirjoitti:
Molemmat ovat oikein. (edit. kuullostaa on puhekieltä, kuulostaa kirjakieltä)
Eivät ole. Verbiä "kuullostaa" ei ole suomen kielessä olemassakaan. Se on vain virheellinen tapa kirjoittaa "kuulostaa".
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

HellBell kirjoitti:..Pyydän anteeksi, Kreitsu. .
Älä pyydä, honey. Olen yllättynyt ja iloinen "nähdessäni" sinut. Meillä jäi juttu kesken. Tiedän, että olet aito ja sinä tiedät, että tiedän. Halaus.
Viimeksi muokannut Kreitsu, 03.02.2010 12:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

"Joihinkin sanoihin kirjoitetaan usein kaksoiskonsonantti, vaikka sellainen asu ei ole sen enempää yleisen ääntämyksen kuin normienkaan mukainen." :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kreitsu kirjoitti:"Joihinkin sanoihin kirjoitetaan usein kaksoiskonsonantti, vaikka sellainen asu ei ole sen enempää yleisen ääntämyksen kuin normienkaan mukainen."
No mä sanoinkin puhekieltä... pysykää topicissa!
The great club outshines the individual, always and forever.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Heti kohta kun kuullostamiset on käsitelty niin voisiko joku puuttua siihen, että olen munaton homo ja haen statusta kaatamalla naisia nyt parisuhteessa, kun en aiemmin siihenkään pystynyt?
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

elco kirjoitti:Heti kohta kun kuullostamiset on käsitelty niin voisiko joku puuttua siihen, että olen munaton homo ja haen statusta kaatamalla naisia nyt parisuhteessa, kun en aiemmin siihenkään pystynyt?
Mitä mieltä itse olet?
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^^ Veikkaan ettet vaan tunne itseäsi.
Came here for school, graduated to the high life
Jenny Daa-aah! ling

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Avauksesta tuli paha mieli, koska juuri tätä tällaista en muista. Sen muistan, että pyysin jälkikäteen anteeksi kaikkia mahdollisia ylilyöntejäni. R-verbistä en varsinkaan muista mitään, oletan sohineeni sanoilla siten, että olet käsittänyt minun verbistä jotain tietävän. Olen keskittynyt nämä vuodet omiin henkkohthelvetteihini ja pahoittelut tästäkin; en aio miettiä sinua loukkaavia sanojani enempää, vaikka kaivaisit ne kaikki tähän viestihistoriasta kauniiseen jonoon. Pahoittelen ja toivon parempia vuosia. Joku aamu heräät ilman tuota vihaasi ja sitä aamua miettimällä tämäkin päivä voi olla hieman kauniimpi.
Kai Nalo

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti: Joku aamu heräät ilman tuota vihaasi ja sitä aamua miettimällä tämäkin päivä voi olla hieman kauniimpi.

Tuskinpa. Veikkaan että kookaburrat astuvat kuvaan seuraavaksi.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Voi helykkä. Oon aina diggaillut susta, ja uskon että sulla varmasti on mielestäsi oikeus siihen sun tähän, mutta jos sä oikeasti olet kolmisen vuotta pyöritellyt em. asioita päässäsi tähän malliin, olen aika helvetin huolestunut.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Kai Nalo kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti: Joku aamu heräät ilman tuota vihaasi ja sitä aamua miettimällä tämäkin päivä voi olla hieman kauniimpi.

Tuskinpa. Veikkaan että kookaburrat astuvat kuvaan seuraavaksi.

Tjaa, minusta tuntuu (varma en voi olla), että Hell on jo vihansa yli päässyt. Mutta se viimeinen vaihe on saada sanoa mieltä vaivanneet asiat ulos siitäkin huolimatta, että aika moni vetää herneet nekkuun, vaikka samaan aikaan hihittelevät, että tämä on vain keskustelupalsta hei... (ja salaa sitten vikisevät loukkaantuneen egonsa kanssa, lol)

Mitäs sitten vaikka aikaa on kulunut - kaikelle on aikansa. Ja kovasti sinuakin, Kainalo, kiinnostaa mukahauskojen onlinereiden heittely. Monet saavat hupia, kun voivat vittuilla keskustelupalstalla - sinä et näytä olevan siinä poikkeus.
Kai Nalo

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Kreitsu kirjoitti:sinä et näytä olevan siinä poikkeus.

En ole en, mutta komppaan Manaajaa jokaisesta hänen sanastaan. Huolestuttava posti helykältä.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^No haloo, eiköhän H ole tehnyt muutakin kolmen vuoden aikana kuin kirjoittanut tuota tekstiä. Järki käteen nyt. Luulen, että se tuo kirjoitus oli vain asian lopullinen käsittely ja siten myös sen hautaaminen. Voin tietty olla väärässäkin, mutta tuskin olen.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Kreitsu kirjoitti:^No haloo, eiköhän H ole tehnyt muutakin kolmen vuoden aikana kuin kirjoittanut tuota tekstiä. Järki käteen nyt. Luulen, että se tuo kirjoitus oli vain asian lopullinen käsittely ja siten myös sen hautaaminen. Voin tietty olla väärässäkin, mutta tuskin olen.
Siis haloo. Kolme vuotta on mennyt ja nyt palataan takaisin rikospaikalle nyrkit pystyssä. Eihän tuota nyt voi mitenkään pitää kovin hyvänä asiana. Ei vaikka miten asiaa yrittäisi ymmärtää.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Kai Nalo kirjoitti:
Siis haloo. Kolme vuotta on mennyt ja nyt palataan takaisin rikospaikalle nyrkit pystyssä. Eihän tuota nyt voi mitenkään pitää kovin hyvänä asiana. Ei vaikka miten asiaa yrittäisi ymmärtää.
Siteeraan ensin itseäni, se on niin mukavaa:

Mitäs sitten vaikka aikaa on kulunut - kaikelle on aikansa.

Joskus on vaan pakko saada sanoa asiat ulos, menipä siihen sitten vuosi tai kolme tai jopa enemmän. So simple.

Minäkin olen elämäni aikana ottanut esille jopa yli kolme vuotta vanhoja asioita, käsitellyt ne ja jättänyt lopulta lepoon. Käsittääkseni olen suhteellisen terve myös päästäni.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Kreitsu kirjoitti: Joskus on vaan pakko saada sanoa asiat ulos, menipä siihen sitten vuosi tai kolme tai jopa enemmän. So simple.
.
Jos kyseessä olisi vaikkapa numba tai Quarterdot, olisitko samaa mieltä? Epäilen.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

bliss kirjoitti:
elco kirjoitti:Heti kohta kun kuullostamiset on käsitelty niin voisiko joku puuttua siihen, että olen munaton homo ja haen statusta kaatamalla naisia nyt parisuhteessa, kun en aiemmin siihenkään pystynyt?
Mitä mieltä itse olet?
Munattoman homouden myönnän ja totta tosiaan elin pitkälle kolmatta kymmenettä ennen kuin kaatolaskuri eteni toiselle kymmenelle. Ja höröt on korvatkin vielä. Että totta toinen puoli.

Sitten mitä tulee näihin kiihtyvällä tahdilla yleistyviin vihjailuihin siitä, että ostan seksiä thaimaassa ja että muuten petän naisystävääni niin pidän moisia väitteitä toki epäasiallisina. En täysin tajua, miksi moisia väitteitä esitetään.
Viimeksi muokannut elco, 03.02.2010 13:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin