Naishierojalla varmastikin nenä.exPertti kirjoitti:Saatko vastapalvelukseksi hieroa sitä kohtaa mihin hänen jännityksensä menevät?Stinky kirjoitti:Ja mun hieroja tekee vieläpä kotikäyntejä
Jännittävä torstai (korjattu)
Maanantaina meni liikaa..
Eilen tsekkiolut maistui kun tarjouksena sain
kolme
Pernstejn Granat 5,7% 4,80€.. P. Porterin pikkuveli(8%)
ja päälle vielä
yksi
Primator Weizenbier 5,0 % 6,60 € Hanasta..
Tänään makkaraa saunakypsennyksellä ja mukana yksi
5,3% Saku Rock "Fatboy" 1l!!
Huomenna syventymistä saksalaiseen olutkatraaseen jos Wolffi on saanut pidettyä oluensa ruodussa!
Eilen tsekkiolut maistui kun tarjouksena sain
kolme
Pernstejn Granat 5,7% 4,80€.. P. Porterin pikkuveli(8%)
ja päälle vielä
yksi
Primator Weizenbier 5,0 % 6,60 € Hanasta..
Tänään makkaraa saunakypsennyksellä ja mukana yksi
5,3% Saku Rock "Fatboy" 1l!!

Huomenna syventymistä saksalaiseen olutkatraaseen jos Wolffi on saanut pidettyä oluensa ruodussa!
- RolloTomasi
- Kitisijä
Muut saavat kirjoittaa tänne ajatuksistaan, tunteistaan ja tekemisistään, mutta minä en?exPertti kirjoitti:Ei tuo tyyli toimi, usko minua.RolloTomasi kirjoitti:Jos tulee edes pienikin välähdys siitä, että ihmiset voisivat kiinnostaa (ja esimerkiksi laittaa jollekin tutulleen meiliä ja kysyä, mitä kuuluu), ei tarvitse kuin muistaa Kitinä, ja kiinnostus loppuu siihen.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
- RolloTomasi
- Kitisijä
Mielenkiintoista.exPertti kirjoitti:Jos ihminen kirjoittaa sellaisia kommentteja kuin sinä hän haluaa niille tietynlaista vastakaikua.RolloTomasi kirjoitti:Muut saavat kirjoittaa tänne ajatuksistaan, tunteistaan ja tekemisistään, mutta minä en?
(Jos joku raportoi suhteestaan ihmiskuntaan, hän haluaa vastakaikua - varsinkin jos hänen viestinsä, on ettei kiin
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 14.01.2010 14:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
- Riemumieli
- Kitisijä
Jaaha Soomi pääsi BBC world newsseihin, tupakointikieltosuunnitelmien takia, olin ilostunut, jopa Suomea käsitellään vaikka maailmalla tapahtui Haitissa järisi! Okei seuraavaksi Etyjin puheenjohtajamaa Kazakstanin ampassadööriä haastateltiin ihmisoikeuksista, niin sitten päästiin taas Haitien järistykseen..
Ihan kivaa tällainen uutisten moninaisuus vrt.

Ihan kivaa tällainen uutisten moninaisuus vrt.

- Stadinarska
- Kitisijä
TELEPATIAA!bliss kirjoitti:Ihmisiä vaivaa joku outo talviaggressio. Täällä ja muualla. Hui.
Yhteensattuma tähän hieman erikoinen. Juuri äskeisellä vierailulla sanoi tuttuni lähes täysin saman asian mielestäni samoilla sanoilla.
Minä vastaan tähän niinkuin siihenkin että minä en ole kokenut nyt viime aikoina ollenkaan samaa, paitsi jossain määrin voisi ajatella samansuuntaisena minua kohtaan omituista, onneksi varsin ainutlaatuista hyvin tylsää käytöstä eräältä naiselta, jota luulin ihan päinvastoin, hyvinkin kivaksi. Harmittaa oman ihmistuntemukseni onneksi harvinainen epäonnistuminen kun oikeasti lähes aina olen toistaiseksi tuntenut ihmiset suurinpiirtein oikein. Onneksi hän ei ollut sentään kovin tuttu eikä tuntenut minua tarpeeksi, toivottavasti, hehhee

Mutta ihminen saa näköjään uusiakin kokemuksia vaikka ikää olisi sata vuotta! Sitä vissiin kutsutaan elämäksi.
Mutta aggressiota ei ole esiintynyt mielestäni ympärilläni eikä minun ympäristössä. Jotain levottomuutta sensijaan ehkä.
Mutta pointti oli se, että kaverini sanoi juuri saman kuin Bliss, mutta hän ei ollut Bliss. Se tuntui oudolta.
Olen hieman väsynyt, hyvää yötä
SA
Viimeksi muokannut Stadinarska, 15.01.2010 8:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mitä vittua? Taasko yksi kukkahattutäti-kerrostalokyttääjien laki tulossa? Mikä se on? Eikö saa röökata kotonaankaan tai ulkona tai kummassakaan?Niba kirjoitti:Jaaha Soomi pääsi BBC world newsseihin, tupakointikieltosuunnitelmien takia, olin ilostunut, jopa Suomea käsitellään vaikka maailmalla tapahtui Haitissa järisi! Okei seuraavaksi Etyjin puheenjohtajamaa Kazakstanin ampassadööriä haastateltiin ihmisoikeuksista, niin sitten päästiin taas Haitien järistykseen..
Ihan kivaa tällainen uutisten moninaisuus vrt.![]()
*Sytyttää Mallun*