No niinpä!Lilo kirjoitti:(Seuraavaksi joku varmaan tulee toteamaan että etsi sitten uusi palsta. Olen aina välillä yrittänyt, mutta eivät ne tunnu yhtä kotoisilta, yhyy.)
Oon yrittänyt pettää minkä kerkeän, mutku ei vaan tee mieli.
Mä olen niin sun rintamassa! Toisaalta mulla ei juurikaan ole antaa mitään kumoamaan paskavaippojen painovoimaa. No ei ainakaan mitään uutta.Lilo kirjoitti:No ilman muuta voi, ja näinhän toki pääsääntöisesti teenkin. Enkä kiellä ettenkö olisi tätä keskustelua seurannut siellä mammailupuolella, joten sikäli kommenttini oli varmasti juuri tässä ketjussa turha.EveryWoman kirjoitti: Eikö epäkiinnostavat aiheet voi vain jättää lukematta? En minäkään lue paskanjauhanta -ja hifistelyketjuja, enkä monen montaa muutakaan ketjua, joiden aiheet (tai keskustelutavat tai sekä että) eivät itseäni kiinnosta.
Terv. lapseton
Lähinnä älähdin sitä, että koko palsta alkaa pursuta _yksinomaan_ vauvoihin ja niiden hoitoon liittyvää keskustelua, ihan aiheosiosta riippumatta. Jos siinä sitten blokkaa kaiken aiheeseen liittyvän, ei työpäivän ratoksi enää paljon lukemistoa jää.
(Seuraavaksi joku varmaan tulee toteamaan että etsi sitten uusi palsta. Olen aina välillä yrittänyt, mutta eivät ne tunnu yhtä kotoisilta, yhyy.)