Näkyvätkö lisääntyneet elinvuodet?

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Suvinen kirjoitti: Noita otsan uurteita ei enää voiteilla tasoitella.
Kittiä?

Höö. Näemmä ei enää ainakaan luut kestä törmäilyjä ja kaatuiluja ihan niinkun lapsena... :roll: Papereita ei enää joka kerralla kysytä kaupassa/alkossa, notta kai se naamakin sitten on rypistynyt. Toisaalta ihan kiva jos posket on vähän kutistuneet.

Kyllä sen ikääntymisen kuitenkin pahiten huomasi eksyttäessä baariin joka oli täynnä hädin tuskin täysi-ikäisiä. Että ei sitä nyt vaan enää ihan samalta näytä kun ne. Toisaalta luojan kiitos ei sitten myöskään tarvitse pukeutua pelkkiin pitkiin kalsareihin ja t-paitaan...
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Se tuntuu olevan myös yleinen vanhenemisen merkki, että kaikki "juuri täysi-ikäisyyden saavuttaneet" (lue alle 21 vuotiaat) ovat alaikäisen näköisiä.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

MGandhi kirjoitti:Itsestäni on tullut vanhetessani yhä epäsosiaalisempi, koska tuntuu, etten jaksa enää lainkaan idiootteja. Ja näitähän riittää.
Toi onkin oikein yleistä itseensä tyytymättömillä vanhoilla miehillä. Suunnileen 80+ vuotiailla.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
MGandhi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Pulkannaru kirjoitti:
Toi onkin oikein yleistä itseensä tyytymättömillä vanhoilla miehillä. Suunnileen 80+ vuotiailla.
Elämänviisautta.

Ootko muuten autoa pessy lähipäivinä? Voitko raportoida?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
En ole pessyt yli kahteen viikkoon!!1
Harmittaako?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
MGandhi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

^Mutta kuinka itse voit elää asian kanssa? Vai onko tämä Sinun tapasi 'heittää vapaalle' tai 'lyödä homma täysin läskiksi'?

Sustahan on hurja tullut. Nytkin olet osallistumassa eittämättä aika hurjiin kemuihin kun on saatana ongintaakin tarjolla!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

MGandhi kirjoitti:Sustahan on hurja tullut. Nytkin olet osallistumassa eittämättä aika hurjiin kemuihin kun on saatana ongintaakin tarjolla!
Toivottavasti saatana pysyy kaukana. Mutta kummisetänä täytyy joskus käydä kummilapsen synttäreillä. Tai voishan elää jännittävästi ja olla menemättä - kuten sinä?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Mukavuudenhalu on lisääntynyt eli spartalainen elämäntyyli ei tunnu enää omalta. No kesäkeissin näkeminen peilistä sai aikaan kuntokuurin, joten jotain rotia vielä löytyy. Jotenkin en vain viihtyisi, jos joutuisin vaappumaan läskeineni pitkin kuumaa kesäkatua. Tuota osastoa kun tuntuu esiintyvän oudon paljon nykyään.
Paras päivä ikinä.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Riemumieli kirjoitti:Mukavuudenhalu on lisääntynyt eli spartalainen elämäntyyli ei tunnu enää omalta.
Jaa, itse katsoisin että juuri päinvastoin. Kaikki turha kilke huutbittuun ja yksinkertainen on aina kaunista.

Olisin varmaan ollut feodaaliajalla oivaa munkkiainesta.
Kirjoitan tätä alasti
Nehemiah James

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Fcuk kirjoitti:Näkyy ja tuntuu, kaikki taitaa mennä just niin ku pitääkin.
:komp:

Tänään lomapartaa ajaessa (en olis ajanut, ellein turvassa olis tuntunut siltä, että siellä asuu ihan oma eliökuntansa) huomasin pelikuvan silmäkulmissa niin syvät uurteet, ettei niihin aurinko paista. Komeeta!! Sellaset siristely viirteet.
Vastaa Viestiin