SauvakävelySunnuntai
- Pulkannaru
- Kitisijä
^
Eipä vastaa paikan omistaja enää puheluihini
Maalaus ja oikasutyöt meni kyllä kivuttomasti sijaisautoineen ( <- monikossa ku pitä käydä vaihtamassa ekan päivän jälkeen pienimpään kinneriin).
Toisesta korjaamosta sain vinkin tuosta anturijutusta ja korjasin itse
Asiaa ei kyllä helpottanut takuuseen vaihdettujen umpioiden väärä suuntaus, siis pysty- ja vaakasuunnassa. Ja sen vaihtotyön teki ISO merkkiliike. No, saiMpahan uudet umpiot haalistuvilla etu"laseilla" varustettujen tilalle ilmatteeksi.
Eipä vastaa paikan omistaja enää puheluihini

Toisesta korjaamosta sain vinkin tuosta anturijutusta ja korjasin itse

Asiaa ei kyllä helpottanut takuuseen vaihdettujen umpioiden väärä suuntaus, siis pysty- ja vaakasuunnassa. Ja sen vaihtotyön teki ISO merkkiliike. No, saiMpahan uudet umpiot haalistuvilla etu"laseilla" varustettujen tilalle ilmatteeksi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ei tossa vielä mitään. Työkaverin auto on ollut Laakkosella yhteensä pari kuukautta niiden tekemien kämmien takia! Joka kerta ku ovat saanet yhen jutun korjattua, ovat saaneet toisen paikan autosta paskaksiMcJanne kirjoitti:Olikos sulla BMW? Kuulostaa ihan Laakkosen touhultaPulkannaru kirjoitti:Koska iskarien vaihtoon ei taida normaalisti kuulua auton lokasuojien maalaus..

Miten helvetissä se lafka on pystyssä kun on niin epäpätevää porukkaa?!