SauvakävelySunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^ Jessus mitä palveluu oot saanut, vissiin toheloivat enempi kuin mitä saivat ekalla kerralla aikaseksi. Onnex mun Xenonien antura on toiminut hjuvin, alkais vituttaa jossekin olis kaggana.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Eipä vastaa paikan omistaja enää puheluihini :D Maalaus ja oikasutyöt meni kyllä kivuttomasti sijaisautoineen ( <- monikossa ku pitä käydä vaihtamassa ekan päivän jälkeen pienimpään kinneriin).
Toisesta korjaamosta sain vinkin tuosta anturijutusta ja korjasin itse :)
Asiaa ei kyllä helpottanut takuuseen vaihdettujen umpioiden väärä suuntaus, siis pysty- ja vaakasuunnassa. Ja sen vaihtotyön teki ISO merkkiliike. No, saiMpahan uudet umpiot haalistuvilla etu"laseilla" varustettujen tilalle ilmatteeksi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

McJanne kirjoitti:
Pulkannaru kirjoitti:Koska iskarien vaihtoon ei taida normaalisti kuulua auton lokasuojien maalaus.. :roll:
Olikos sulla BMW? Kuulostaa ihan Laakkosen touhulta :P
Ei tossa vielä mitään. Työkaverin auto on ollut Laakkosella yhteensä pari kuukautta niiden tekemien kämmien takia! Joka kerta ku ovat saanet yhen jutun korjattua, ovat saaneet toisen paikan autosta paskaksi :roll: Yhen alkuperäsen vian takia autoo on korjattu semmoset kuusi kertaa.
Miten helvetissä se lafka on pystyssä kun on niin epäpätevää porukkaa?!
Vastaa Viestiin