Tiistai
- Pulkannaru
- Kitisijä
Taas kiireinen työpäivä. Taitaa vaikuttaa työkaverin loma -> työmäärä kasvoi 50%
Piti lähteä pikapuolin töistä tulon jälkeen lenkille, mutta nukahdin sohvalle kirja kourassa. Eli tulin just äsken lenkiltä..
Piti lähteä pikapuolin töistä tulon jälkeen lenkille, mutta nukahdin sohvalle kirja kourassa. Eli tulin just äsken lenkiltä..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
- Kitisijä
- McJanne
- Kitisijä
Sama, en tiä paljon noiden ovh on, mutta myyjän pulinan sekaan sain solkattua notta hinnat alakaen kumia tahi sitten vitukseen pal alennusta. Luultavasti ovat hinnat alkaen tuotteita sitten, tai mistä näistä ruotsinkielisistä rengaskauppiaista oikein tietää.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Alennuksen jälkeenkin halvimmat, joita suositteli oli 338,- (205/16/55). Mietin ekaks, et netin kautta halvemmalla, mutta en jaksanut alkaa säätää.
Talveksi pitää kyllä keksiä jotakin, noi noksun renkaat on ihan hauskat, mutta vois leveyttä vähän karsia luulen.
Noi sulle suositellut kuulostaa kyllä erityisen erikoisilta, jopa häslingissä kauppasivat 1500,- sarjaa 215/16/55.
Hmm, oliskohan 225/17/40 aivan kaameat ajettavat... sigh.
Kirjoitan tätä alasti