Suloinen sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

McJanne kirjoitti:
Gat kirjoitti:Ahaa!!
Onko kyseessä kamppailulaji?
Vielä klassinen lakanalaji?
Jota oikein opetat?
Selittää pakonomaisen tarpeesi puolustella sitä kuollutta mekaniikkaa ja valehdella itsellesi, että niin löydät valaistusta tai satoria! :D

Joo, ei ole oikeata!

(Ja sori, jos kyseessä onkin sähly.. )
Ei.
Ei.
En.
Söin aamulla riisipuuroa.
En usko että kykenet arvioimaan sitä. (Koska arvioimalla kadotat oikeuden siitä).
(Ei ollut)
No ei mun tarvi arvioida.
Jokaisen omaan sairauteen omat lääkkeet.
Niin sulle kuin mullekin. Ei se mitään muuta ole. Apua tiettyyn vaivaan.

Tosin rikkaruohot kasvavat eri korkeuksille.
Ja sun on.. äh.. antaa olla... muuten painun suoraan helvettiin kuten ammuttu nuoli, siis kuin zenmunkki, jolla on jokin satori :D
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
McJanne
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Gat kirjoitti: No ei mun tarvi arvioida.

Ja sun on.. äh.. antaa olla... muuten painun suoraan helvettiin kuten ammuttu nuoli, siis kuin zenmunkki, jolla on jokin satori :D
Itseasiassa jostakin tarpeesta tuo viisastelu kumpuaa, oletko varma etten vahingossa loukannut sinua aiemmin ymmärryksesi syvyyden puutteesta kertomalla?

Kovin useat rikkaruohot kasvavat kauniisti, varsinkin kesällä.

Kovin erikoinen tuo helvetti-otaksuma, koska en ollut aiemmin huomannut että olet uskovainen, vieläpä fundamentaalisempaa osastoa... PetriFB:n alter-ego?
Kirjoitan tätä alasti
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

McJanne kirjoitti:
Gat kirjoitti: No ei mun tarvi arvioida.

Itseasiassa jostakin tarpeesta tuo viisastelu kumpuaa, oletko varma etten vahingossa loukannut sinua aiemmin ymmärryksesi syvyyden puutteesta kertomalla?

Kovin useat rikkaruohot kasvavat kauniisti, varsinkin kesällä.

Kovin erikoinen tuo helvetti-otaksuma, koska en ollut aiemmin huomannut että olet uskovainen, vieläpä fundamentaalisempaa osastoa... PetriFB:n alter-ego?
Syvyyden? Puutteesta? :D Poju, sulla on paljon oppimista, kun edes käytät niitä sanoja!

Haistapa kukkanen!
Eka sanonta oli sovellus Bruce Leen Tao of Jeet Kune Dosta, tai mitä Bruce jostakin ite pölli. Puolet kirjastahan on sitäpaitti nyysitty jopa nyrkkeilyoppaista. Tää kai jostain taolaisuudesta.

Jotta keväällä kasvit kasvaa, jotkut pidemmiksi, jotkut lyhyemmiksi, ja kaikki on siis yhtä hyviä. (Ehken egoistinen piikki "lyhyemmissä")

Jaa siis helvettitermi toisessa sanonnassa ihmetytti minuakin, ei oo niin buddhalaisuutta, mutta senkin pöllin Alan Wattsin kirjasta "Zen" (on muuten zen- klassikkokirja Suzukien kanssa) , siitä löysin, minä zeniltä vain haiseva feikki, kuten sinäkin olet :D Mutta jos et tajua, mitä tuolla tarkoitetaan, tai et ole kokenut, olet vielä enemmän pelkkä zen-poseeraaja kuin minä. "Munkki, jolla on joku satori, syöksyy suoraan helvettiin kuin lentävä nuoli"

Vihje: koska tekee siitä staattisen kuvan, kommunikoidakseen sen tai kehuskellakseen.. jolloin menettää sen. Kuvan tekemällä menettä ihte asian. Jo kun tuon sanon. :D

Watts se oli se, joka ei arvostanut formaalia harjoitusta valaistumisen (mitälie) polulla, vaan taisi pitää sellaista haitallisena amatöörien poseerauksena.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
McJanne
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Gat kirjoitti:Syvyyden? Puutteesta? :D Poju, sulla on paljon oppimista, kun edes käytät niitä sanoja!
Kukkanen tuoksui hyvälle, vaikka olikin rikkaruoho. Löysin kuolleen näädän sen viereltä.

Mestarioppilas.

Kuitenkin olet niin kovin halukas takertumaan muotoon, määrittelemään ja luokittelemaan, surullisestihan tämä siis tarkoittaa sitä, ettet voi saada edes "teeskentelijän" leimaa, ymmärrätkö tämän?

Sorrut silti ylimielisyyteen kirjallisuusviitteissä ja putoat samaan ansaan, millä juhlit, minä en viitsi tehdä taidetta esittelemällä kirjahyllyäni, joskin vakuutan että Aku Ankkojen ja Korkeajännitysten lomassa on yksi ja toinenkin oopus. Käsitykseni on edelleen siis sellainen, että asioita ei voi ymmärtää lukemalla vaan kokemalla (joka siis oli alkuperäinen kritiikkini Sinulle budo-lajien viitekehyksessä).

Huomaan että toistelet tuntemiasi teorioita sangen hartaasti, ymmärrätkö kuitenkin itse, millä polulla olet vertaamalla luetun tiedon ja koetun kokemuksen "kuvaa"?

Olematta olemisen ja tekemättä tekemisen sietämätön ihanuus.

PS. Minua loukkaa edelleen, että pyrit tekemään minusta jonkin tietyn ideologian/uskonnon/en-osaa-edes-määritellä edustajaa joka toisella rivillä, tämä on siis se "luokittelu" mihin viittasin aiemmassa. Sen lisäksi että se on puhdasta ajanhukkaa juuri Sinulle, keskustelu muuttuu äärettömän hankalaksi ilmeisten lokero-oppien mukaisten ennakkoluulojesi tähden. Älä siis suotta näe vaivaa, tämä on typeryyttä.
Kirjoitan tätä alasti
Vastaa Viestiin