Haiskahtaa jehovalta.Vesper kirjoitti:Nyt haastattelupyyntö matkaan ja sitten pukkaa käännöstyötä. Uh!
Tylsä päivä töissä, aika kuluu tappavan hitaasti.
Tarkemmin ajateltuna, enpä haluaisikaan olla 18v.. Itsekin olen paremmassa kunnossa, hoikempi ja omaan terveemmät elämäntavat kuin silloin.daddykillkill kirjoitti:Paaskat. Mie olen nykyään komeampi kuin 26-kesäisenä. Terveemmät elämäntavat ovat tehneet tehtävänsäStevie Ray kirjoitti:Kateellisia olette!!
Jos tämä avovaimo ei ole hyvä kaverisi minusta tämä kuulostaa JTO:lta (Jonkun Toisen Ongelma). Hyvälle kaverille kertoisin heti.Vesper kirjoitti:En oikein tiedä miten pitäis suhtautua siihen, että yks mun työkaveri (Herra A) hengaa jatkuvasti yhden toisen työkaverin (Neiti B)kanssa. Molemmat ovat tahoillaan parisuhteessa. Herra A kuuluu mun kaveriporukkaan myös työajan ulkopuolella ja tunnen hänen avovaimonsa hyvin. Hengaaminen tarkoittaa jatkuvia kahdenkeskisiä lounaita ja firman tilaisuuksissa jopa sylikkäin istumista. En toivoisi moista käytästä omalta siipaltani, eikä näköjään mun "leikkimieliset" letkautukset nuoresta parista tunnu menevän jakeluun. Ärsyä.
Ostaisin paketin kondomeja ja seuraavassa palaverissa liu'uttaisin sen pitkin neukkaripöytää ja sanoisin kovaan ääneen "nii, jos ny kerran nussit muitaku avovaimoos, ni älä ainakaan tauteja ota".Ylermi Ylihankala kirjoitti:Sano sille hra A:lle, että olet pahoittanut mielesi hänen käytöksestään. Ei kannata syyllistää suoraan, vaan kertoa miltä sinusta tuntuu. Mainitset, että hän saattaa käytöksellään sinut tahtomattasi hankalaan välikäteen.
Eikö Vespa juuri kertonut, että hän on pahoittanut mielensä tästä. Ja hänet on tahtomattaan vedetty mukaan. Tällöin hän nimenomaan ON osallinen, siis viaton todistaja. Jos V:lle on tullut asiasta paha mieli, niin eikö hän tuon pahan mielensä ja oikeudentuntonsa purkamalla tällä A:lle nimenomaan ajattele itseään kertoen hamituksensa ja samalla saaden hyvän omatunnon ja olon.exPertti kirjoitti:_Minusta_ sinun pitää ajatella itseäsi, kun et ole osallisena koko jutussa.
V: - Hei kuule, tarvitsisin sun apua yhdessä aika hankalassa asiassa.Vesper kirjoitti:Hmph. En oikein tiedä miten pitäis suhtautua siihen, että yks mun työkaveri (Herra A) hengaa jatkuvasti yhden toisen työkaverin (Neiti B)kanssa. Molemmat ovat tahoillaan parisuhteessa. Herra A kuuluu mun kaveriporukkaan myös työajan ulkopuolella ja tunnen hänen avovaimonsa hyvin. Hengaaminen tarkoittaa jatkuvia kahdenkeskisiä lounaita ja firman tilaisuuksissa jopa sylikkäin istumista. En toivoisi moista käytästä omalta siipaltani, eikä näköjään mun "leikkimieliset" letkautukset nuoresta parista tunnu menevän jakeluun. Ärsyä.
Jos henkilö antaa avovaimolleen ymmärtää hempeilevänsä vain yhden naisen (avovaimo) kanssa, mutta käytännössä toimiikin toisin, hän itse puuttuu avovaimonsa asioihin. Eli olennaista tietoa pimittämällä pakottaa avovaimonsa elämään erilaista elämää kuin tämä on valinnut elää. Silloin se, että yhteinen ystävä pakottaa hepun kohtaamaan toimintansa seuraukset, on kaikkia osapuolia kohtaan vain kohtuullista.Niba kirjoitti:...ihmiset tekee mitä ne haluaa, älkää puuttuko toisten asioihin!