Eikös nyt ole maanantai?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vesper kirjoitti:Nyt haastattelupyyntö matkaan ja sitten pukkaa käännöstyötä. Uh!
Haiskahtaa jehovalta.

Tylsä päivä töissä, aika kuluu tappavan hitaasti.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

daddykillkill kirjoitti:
Stevie Ray kirjoitti:Kateellisia olette!!
Paaskat. Mie olen nykyään komeampi kuin 26-kesäisenä. Terveemmät elämäntavat ovat tehneet tehtävänsä :D
Tarkemmin ajateltuna, enpä haluaisikaan olla 18v.. Itsekin olen paremmassa kunnossa, hoikempi ja omaan terveemmät elämäntavat kuin silloin.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

No ei onneks käännytystyötä! Tai no, voisinhan mä teitä vähän houkutella... come to the dark side...
Work like a captain, play like a pirate.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Työmotivaatio kadonnut johonkin. No sain jo tilattua siemeniä intternetistä, seuraavaksi pari paitaa lähtee tilaukseen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

daddykillkill kirjoitti:Paaskat. Mie olen nykyään komeampi kuin 26-kesäisenä. Terveemmät elämäntavat ovat tehneet tehtävänsä :D
Tähän on minunkin yhdyttävä omalta kohdaltani. Sitäpaitsi miehillä rypyt tuovat vain luonnetta. :mrgreen:
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

http://www.iltalehti.fi/viihde/200903169249231_vi.shtml

Harmi, olisivat voineet uudelleenlevyttää M. Jacksonin Beat it:n. :)
Came here for school, graduated to the high life
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Mulla on kunto menossa ylös kohti sitä mitä oli 26-kesäsenä. Ja paino alas samaan tapaan. Ryppyjä ei ole ilmaantunut juurikaan lisää, vaikka vuosia on vierähtänyt. Pään karvoitus on kyllä vähentynyt, siksipä kaljuna. Kokonaisuutena varmaan komeampi, kai - no totta mooses!

Viime viikon metsätyöt tartuttivat naamaan ja käsiin hieman rusketusta. Ainakin toimiston naiset väittivät..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
exPertti
Kitisijä

Minua muuten vähän epäilyttävät tässä ketjussa monien esittämät "olen nyt paremmassa kunnossa kuin 18-kesäisenä" tyyliset kommentit.

Minusta ainakin tänä päivänä tuntuu, että olen takuulla paremmassa kunnossa kuin 80-vuotiaana tulen olemaan... ...ehkä. :apuva:
Monsieur Manala

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

ILIMAHÄLLYYTYS!
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kuva
Vesper
Kitisijä

Hmph. En oikein tiedä miten pitäis suhtautua siihen, että yks mun työkaveri (Herra A) hengaa jatkuvasti yhden toisen työkaverin (Neiti B)kanssa. Molemmat ovat tahoillaan parisuhteessa. Herra A kuuluu mun kaveriporukkaan myös työajan ulkopuolella ja tunnen hänen avovaimonsa hyvin. Hengaaminen tarkoittaa jatkuvia kahdenkeskisiä lounaita ja firman tilaisuuksissa jopa sylikkäin istumista. En toivoisi moista käytästä omalta siipaltani, eikä näköjään mun "leikkimieliset" letkautukset nuoresta parista tunnu menevän jakeluun. Ärsyä.
exPertti
Kitisijä

Vesper kirjoitti:En oikein tiedä miten pitäis suhtautua siihen, että yks mun työkaveri (Herra A) hengaa jatkuvasti yhden toisen työkaverin (Neiti B)kanssa. Molemmat ovat tahoillaan parisuhteessa. Herra A kuuluu mun kaveriporukkaan myös työajan ulkopuolella ja tunnen hänen avovaimonsa hyvin. Hengaaminen tarkoittaa jatkuvia kahdenkeskisiä lounaita ja firman tilaisuuksissa jopa sylikkäin istumista. En toivoisi moista käytästä omalta siipaltani, eikä näköjään mun "leikkimieliset" letkautukset nuoresta parista tunnu menevän jakeluun. Ärsyä.
Jos tämä avovaimo ei ole hyvä kaverisi minusta tämä kuulostaa JTO:lta (Jonkun Toisen Ongelma). Hyvälle kaverille kertoisin heti.
Vesper
Kitisijä

^ Eli jos sinun vaimosi harrastaisi samaa työpaikallaan, et haluaisi tietää?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ei mene hyvin. Nimittäin nuori mies herää lomalla ennen kello 12 :shock:
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vesper kirjoitti:Ärsyä.
Mä ehkä kysäisisin ihan ohimennen herra A:lta että ovatko muuttaneet eri osoitteisiin avovaimon kanssa.
Ja sitten reiluna tyttönä kertoisin touhut hra A:n avovaimolle.

Tiedän, tällä ei kavereita hankita, mutta...
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

[quote="Vesper"][/quote]
Hmm.. mun mielestä kannattaa toimia tuossa tilanteessa, niinkuin haluaisit, että sinun kohdallasi toimittaisiin. Minä ainakin haluaisin tietää.
Minä olen niin nössö, etten uskalla sanoa yleensä kenellekään mitää mikä saattaisi vahingossa loukata kenenkään tunteita. Mutta jos en olisi nössö, niin huomauttaisin miehelle tämän käytöksestä, ja pyytäisi tätä miettimään mitä on tekemässä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Sano sille hra A:lle, että olet pahoittanut mielesi hänen käytöksestään. Ei kannata syyllistää suoraan, vaan kertoa miltä sinusta tuntuu. Mainitset, että hän saattaa käytöksellään sinut tahtomattasi hankalaan välikäteen.
exPertti
Kitisijä

Vesper kirjoitti:^ Eli jos sinun vaimosi harrastaisi samaa työpaikallaan, et haluaisi tietää?
Totta kai haluaisin, mutta jaksatko kantaa koko maailman harteillasi? _Minusta_ sinun pitää ajatella itseäsi, kun et ole osallisena koko jutussa.
Vesper
Kitisijä

Mähän kannan koko maailmaa harteillani, daah! No mut joo, jotenkin mä tän homman vielä ratkaisen. Olen jo asian pariin otteeseen ottanut esille, kerroin esim. yksissä kekkereissä että koko toimisto juoruaa heidän väleistään. Vaan eipä tunnu auttavan asiaa. Oli viatonta tai ei, ärsyttää silti.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Sano sille hra A:lle, että olet pahoittanut mielesi hänen käytöksestään. Ei kannata syyllistää suoraan, vaan kertoa miltä sinusta tuntuu. Mainitset, että hän saattaa käytöksellään sinut tahtomattasi hankalaan välikäteen.
Ostaisin paketin kondomeja ja seuraavassa palaverissa liu'uttaisin sen pitkin neukkaripöytää ja sanoisin kovaan ääneen "nii, jos ny kerran nussit muitaku avovaimoos, ni älä ainakaan tauteja ota".
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

exPertti kirjoitti:_Minusta_ sinun pitää ajatella itseäsi, kun et ole osallisena koko jutussa.
Eikö Vespa juuri kertonut, että hän on pahoittanut mielensä tästä. Ja hänet on tahtomattaan vedetty mukaan. Tällöin hän nimenomaan ON osallinen, siis viaton todistaja. Jos V:lle on tullut asiasta paha mieli, niin eikö hän tuon pahan mielensä ja oikeudentuntonsa purkamalla tällä A:lle nimenomaan ajattele itseään kertoen hamituksensa ja samalla saaden hyvän omatunnon ja olon.
EveryWoman
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Vesper kirjoitti:Hmph. En oikein tiedä miten pitäis suhtautua siihen, että yks mun työkaveri (Herra A) hengaa jatkuvasti yhden toisen työkaverin (Neiti B)kanssa. Molemmat ovat tahoillaan parisuhteessa. Herra A kuuluu mun kaveriporukkaan myös työajan ulkopuolella ja tunnen hänen avovaimonsa hyvin. Hengaaminen tarkoittaa jatkuvia kahdenkeskisiä lounaita ja firman tilaisuuksissa jopa sylikkäin istumista. En toivoisi moista käytästä omalta siipaltani, eikä näköjään mun "leikkimieliset" letkautukset nuoresta parista tunnu menevän jakeluun. Ärsyä.
V: - Hei kuule, tarvitsisin sun apua yhdessä aika hankalassa asiassa.
A: - Okei, mistä on kyse?
V: - Mä tunnen sellaisen mukavan avoparin, jonka miesosapuoli on mun kanssa samassa työpaikassa. No se mies on alkanut käyttäytyä töissä erään toisen naisen kanssa vähän kuin olisivat vastarakastuneita, ja luulen ettei avovaimo tiedä asiasta mitään. Mulla kun on tapana kohdella ihmisiä samoin kuin toivoisin itseäni kohdeltavan, niin tässä tilanteessa se merkkaisi että kerron avovaimolle sen mikä häntä varmasti kiinnostaa tietää, mutta minkä mies varmaankin itse on jättänyt kertomatta. Tää on kuitenkin sikäli huono homma, että luultavasti tilanne etenisi paljon paremmin, jos se mies kertoisi asiasta avokilleen itse. Mitä luulet, saisikohan se kerrottua vai onko mun pakko?
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Olen ollut komeimmillani 19 vuotiaana härkäniskaisena pukkina, siitä romahdus 20 vuotiaaksi arkuntäytteeksi..
25 vuotiaana taas kuin nuori orhi 30 alkoi jalkaa painaa ja 35 plääh, kovaa harjoitusta menossa niin alkaa taas harja heilua!

Useat miehet ovat lämmittäneet vierasta pesää ensin kokeeksi montakin kertaa jotta selviää kannattaako sen ääreen tulla lämmittelemään pidemmäksikin aikaa?

Eikä perkele, jos kaksi ihmistä sopii toisiinsa hyvin niin ei sitä voi mikään estää..
Ainakin Venäjällä ja Virossa miehellä voi olla niitä tyttö"ystäviä" enemmänkin, ja jos saatavissa on jotain mitä toinen ei pysty tarjoamaan niin ei voi kuin valittaa! :wink: se on tietysti maan tapa, naiset luulla olevansa aina parasta miehilleen?

Taas kerran sanoisin että tieto lisää tuskaa, itsellä on ainakin sellaiset säännöt ettei työkaveri eikä ravintolan henkilökunta onnistu.. Mutta ihmiset tekee mitä ne haluaa, älkää puuttuko toisten asioihin!
Viimeksi muokannut Niba, 16.03.2009 15:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
exPertti
Kitisijä

Ylermi Ylihankala kirjoitti:...hänet on tahtomattaan vedetty mukaan...
Kyllä kyllä. Pelkään vaan, että puuttumalla tilanteeseen hän joutuu vaan entistä hankalampaan välikäteen.

Onnellisia ovat tietämättömät.
EveryWoman
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Niba kirjoitti:...ihmiset tekee mitä ne haluaa, älkää puuttuko toisten asioihin!
Jos henkilö antaa avovaimolleen ymmärtää hempeilevänsä vain yhden naisen (avovaimo) kanssa, mutta käytännössä toimiikin toisin, hän itse puuttuu avovaimonsa asioihin. Eli olennaista tietoa pimittämällä pakottaa avovaimonsa elämään erilaista elämää kuin tämä on valinnut elää. Silloin se, että yhteinen ystävä pakottaa hepun kohtaamaan toimintansa seuraukset, on kaikkia osapuolia kohtaan vain kohtuullista.

Yksinkertaistaen: miksi mainitulla avomiehellä pitäisi olla yhtään sen enempää oikeuksia "tehdä mitä haluaa" kuin avovaimolla?
Vastaa Viestiin