Keikka keskiviikko
Mietin tässä, että olisinkohan mä ollut nyt tarpeeksi ahkera tälle päivälle.. väsyttää ihan hirveästi, kun perse herätti minut jo neljältä..
Päivän saldo on kuitenkin jo neljän firman kirjanpito... Viimeistään kolmelta heittäydyn sohvalle katsomaan dr.philiä, kun tänään siellä on kunnon sossupokeakin tiedossa =P
Päivän saldo on kuitenkin jo neljän firman kirjanpito... Viimeistään kolmelta heittäydyn sohvalle katsomaan dr.philiä, kun tänään siellä on kunnon sossupokeakin tiedossa =P
You crack me up? Are you on crack? Crack-a-doodle-doo?milli kirjoitti:Juu. ei se mitään, mua kans naurattaa tämäbliss kirjoitti:Tää kuulostaa niin koomiselta
Mitenkään siis vammaasi väheksymättä, mutta nauratti."i cracked my ass" ..
Jahas, posti toi lisää töitä..

Miten niin väsynyt?
Mä jouduin nyt tosipaikan eteen. Otin eilen poskeen ennen Liverpoolin matsia, ja huikkasin perään että tuo oli sitten hyvän onnen otto, ja Pool voitti 4-0.
Arvatkaas mitä mä tuun tekemään vähintään kerran viikossa kellontarkasti?
The great club outshines the individual, always and forever.
Eiköhän tässä ole yksi jos toinen vähän silmät ristissä, mä kyllä taidan mennä lepuuttamaan itseäni tuonen kodin puolelle, ehtis lukea melkein tunnin viroa ennen dr.philiäElppis kirjoitti:You crack me up? Are you on crack? Crack-a-doodle-doo?
Miten niin väsynyt?
Mä jouduin nyt tosipaikan eteen. Otin eilen poskeen ennen Liverpoolin matsia, ja huikkasin perään että tuo oli sitten hyvän onnen otto, ja Pool voitti 4-0.
Arvatkaas mitä mä tuun tekemään vähintään kerran viikossa kellontarkasti?

Heh, hami kun avokki ei seuraa mitään urheilua samalla intohimolla

- Riemumieli
- Kitisijä
Voit aina vedota siihen, että avustava erotuomari teki emämunauksen liputettuaan käsivirheen Realin pelaajalle, joten onnesta ei tosiaankaan ollut kyse.Elppis kirjoitti:Mä jouduin nyt tosipaikan eteen. Otin eilen poskeen ennen Liverpoolin matsia, ja huikkasin perään että tuo oli sitten hyvän onnen otto, ja Pool voitti 4-0.
Paras päivä ikinä.
Joskus noita virheitä kotiinkinpäin..Riemumieli kirjoitti:Voit aina vedota siihen, että avustava erotuomari teki emämunauksen liputettuaan käsivirheen Realin pelaajalle, joten onnesta ei tosiaankaan ollut kyse.Elppis kirjoitti:Mä jouduin nyt tosipaikan eteen. Otin eilen poskeen ennen Liverpoolin matsia, ja huikkasin perään että tuo oli sitten hyvän onnen otto, ja Pool voitti 4-0.
Tosin päin peetä se kyllä vihelsi, pakko myöntää. Maaleja sen lisäksi kuitenkin 3.
Mulla on hirveen hyvä muisti jos kuuntelen musiikkia. Tällä tarkoitan, että jos opiskelen jotain opusta/aihetta ja kuuntelen koko opiskelun ajan vaikka Scorpionseja (joojoo..), niin muistan biisit kuullessani paljon paremmin lukemani, kuin ilman musiikkia.milli kirjoitti: Heh, hami kun avokki ei seuraa mitään urheilua samalla intohimollaPitäisköhän kokeilla toisko toi onnea myös tentteihin.
Ehkä tämä tepsii avomieheenkin? Mielikuvat messiin ja tenttiin. Tosin toivottavasti tenttisalissa on korkeat pöydät - et sä kuitenkaan pikkupippelistä kelpuuttais.
-
- Kitisijä
Taidan tuhlata Rosson lahjakortin hyvin pian. Roteva nälkä nääs. Sain tuon, kuten S-marketin lahjakortin liityttyäni Sportti Klubiin ja maksettuani sillä kerran. Vinkkinä kaikille, jos majoitatte isompaa ryhmää(min 11 hlö) hotlaan, kannattaa hommata netistä em. kortti. Saa majoituksen alta puoleen hintaan plus nää lahjakortit.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Joskus omien etujen ajaminen loppuun saakka ei sitten palvelekaan "omia" etuja? Kuka nyt liittoon kuuluisi, taitavat olla kohta "menneen talven lumia" vaikka Kansallisen Sekoomuksen(Työväenpuolue) ohiveto oikealta menikin metsään..1108 kirjoitti:Enhän mä nyt mistään mitään tiedä ja muutenkin olen täysi vappupallo mutta miten fakissa sulta voidaan nipsasta lomarahat tuolleen pois?Onslow kirjoitti:Yt-neuvottelun tuloksena lähti sitten 70% lomarahoista.
Pirauta poika liittoon!
Sellaisen ihmisen joka kuuluu liittoon ja äänestää kansallista sekoomusta pitäisi mennä mielentilatutkimukseen?

Vaan taitaa numba olla enempi vasemmistopartaradikaali?
Minulla on lomarahat olleet viimeiset 10 vuotta 30% normaalista, olen siis kantanut lamaosani jo pitkään teidän puolesta?

Sinänsä typerää poistaa rahaa liikkeestä? Vaaikka Suomen kansantaloutta ei ns. kotimainen kysyntä pelastakaan, tavaraa eli "rautaa" pitäisi rajan lisäksi saada sen yli vietyä?
Viimeksi muokannut Niba, 11.03.2009 15:54. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Tarkoittiko samaa kuin mikä minuakin kiinnostaa, eli keitä kaikkia työpaikallasi kyseinen päätös koskee? Koko firmaa, osastokohtainen, teidän tiimi tms.?Onslow kirjoitti:Suomentaisitko kysymyksesi?exPertti kirjoitti:Onko tämä joku yhden miehen yt?
Eipä ole tuollaista tullut kohdalle enkä ole kuullut mistään päin täällä tuollaisista järjestelyistä, mutta totta on että mieluummin menettää hieman rahaa kuin joutuisi kokonaan työttömäksi.
Multa meni nämäkin yt:t taas sivu suun, mutta seuraavia odotellessa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?