Elitisti-nisti jolla on niin spessu veri että puhelimella soittelevat perään.Lilo kirjoitti:Vesper kirjoitti: Yleensä oon sentään elitisti-nisti,
Tuossahan olisi jo signatureainesta kehiteltäväksi.
Nyt kyllä harmittaa niin isosti, että taidan yrittää päästä kattomaan mualle.Onslow kirjoitti:Pärkele. Ei tullut U2 Suomeen. Snif.
Voitko tuoda mulle kengurun? Vompattikin käy!elco kirjoitti:Viimeinen ilta Australiassa.
Juu, kyllä tuo nyt tekee kaiken jotta mulla olis hyvä olla. En saanut itse edes sukkia jalkaan.Elppis kirjoitti:Voi sun pientä peppuraukkaa. Oiva tilaisuus pyytää miestä hieromaan pakaroita, välttäen keskustaamilli kirjoitti:Viikko sairaslomaa... yep yep... on kuulema hyvä tuuri jos viikolla selviää, kaksi viikkoakin on kuulema onnekas.
En tuo, mutta postaan juhlan kunniaksi galleriaani kuvan vompatista ja kengurusta. EDIT: Eiku vittu se olikin wallabi. Vompatista ei ole kuin eläintarhakuva, joten nokitan dingolla.Lilo kirjoitti:Mä oon aina halunnu nokkaeläimen!!!Vesper kirjoitti:Voitko tuoda mulle kengurun? Vompattikin käy!elco kirjoitti:Viimeinen ilta Australiassa.