Lähetetty: 29.12.2008 12:19
Itse ajattelin käyttää kysein sekunnin nukkuakseni aamulla pidempään.
Kitinää elämästä, ihmisistä ja kaikesta muusta tärkeästä
https://beta.kitina.net/
Moottorin lisäksi Niba taisi vähän aikaa sitten mainita vetoakselista valuneista öljyistä!exPertti kirjoitti:bliss kirjoitti:exPertti kirjoitti:
Wat, onko sinulla joku volkkarin TDI?
Todnäk Renault tai Peugeot...
Relluun saa kyllä remmin ja kamat viidellä huntilla ellei tietty tykkää käydä bilian kusetettavana.
Pulkannaru kirjoitti:Eli vetari jos on mennyt niin siihen uppoaa luokkaa 500€ + työt ja laatikkoon öljyjä.
Helposti kun käyttää alkuperäisvaraosia ja teettää työn merkkihuoltamossa. Veholla tuntiveloitus on muistaakseni satasen pintaan ja Käyttöautossakin n. 80 e / h.1108 kirjoitti:En äkkiseltään keksi miten hommaan saa uppoamaan 500€ +työt!!!
Pulkannaru kirjoitti:Töissä. Liiankin rauhallista, kun ehtii tänne kirjoittamaan.
Moottorin lisäksi Niba taisi vähän aikaa sitten mainita vetoakselista valuneista öljyistä!exPertti kirjoitti:bliss kirjoitti:
Todnäk Renault tai Peugeot...
Relluun saa kyllä remmin ja kamat viidellä huntilla ellei tietty tykkää käydä bilian kusetettavana.
Eli vetari jos on mennyt niin siihen uppoaa luokkaa 500€ + työt ja laatikkoon öljyjä.
Jopa minäkin voin sanoa, pätkä! Paitsi että taitaa olla vaikea asia kun muistaakseni kerroit siitä jo toisen kerren kityily urallasi..?NuoriDaavid kirjoitti:Tästä havainnosta ei ehkä saa lääketieteen Nobelia:
Olen itse 174 cm (siis vertikaalisesti rajoitteinen). Työterveydenhuollossa on sairauskertomuksesta löydettävissä työntekijöiden pituus (ja paino).
Jos mies on ilmoittanut pituudekseen 174cm, hän on irl monesti minua lyhempi. Jos nainen on ilmoittanut pituudekseen 174cm, hän on monesti irl minua pidempi.
Mutta kun pituuskompleksiset näyttävät heittävän muutaman imaginaarisen sentin, voin minäkin sanoa olevani 178cm.Niba kirjoitti:Jopa minäkin voin sanoa, pätkä!NuoriDaavid kirjoitti:Tästä havainnosta ei ehkä saa lääketieteen Nobelia:
Olen itse 174 cm (siis vertikaalisesti rajoitteinen). Työterveydenhuollossa on sairauskertomuksesta löydettävissä työntekijöiden pituus (ja paino).
Jos mies on ilmoittanut pituudekseen 174cm, hän on irl monesti minua lyhempi. Jos nainen on ilmoittanut pituudekseen 174cm, hän on monesti irl minua pidempi.
Ei se mitään voit elää kuvitelmissasi! Laita vaikka pari senttiä lisää!NuoriDaavid kirjoitti:Mutta kun pituuskompleksiset näyttävät heittävän muutaman imaginaarisen sentin, voin minäkin sanoa olevani 178cm.Niba kirjoitti:Jopa minäkin voin sanoa, pätkä!NuoriDaavid kirjoitti:Tästä havainnosta ei ehkä saa lääketieteen Nobelia:
Olen itse 174 cm (siis vertikaalisesti rajoitteinen). Työterveydenhuollossa on sairauskertomuksesta löydettävissä työntekijöiden pituus (ja paino).
Jos mies on ilmoittanut pituudekseen 174cm, hän on irl monesti minua lyhempi. Jos nainen on ilmoittanut pituudekseen 174cm, hän on monesti irl minua pidempi.
Kaikkiin autoihin ei saa vetoniveltä erillisenä. Sitäpaitsi vetari on vetoakseli, noin pääsääntöisesti. Kommentointini ei siis ole vetarin nivelelle. Alkuperäinen vetoakseli on muistaakseni (vuosi ym) mallista riippuen Meganeen 350-600€. Et siilleen.1108 kirjoitti:En usko.
Justiinsa vaihdoin autoon vetarin ja hintaa tuli hommalle 48,90€. Öljyä ei kulunut koska vaihdoin ulomman ja tein sen auton alla pitäen sisemmän vetarin laatikossa kiinni.
En ole isnirööri enkä muukaan rasvanäppi!1108 kirjoitti:Pulkannaru kirjoitti:Eli vetari jos on mennyt niin siihen uppoaa luokkaa 500€ + työt ja laatikkoon öljyjä.
En usko.
Justiinsa vaihdoin autoon vetarin ja hintaa tuli hommalle 48,90€. Öljyä ei kulunut koska vaihdoin ulomman ja tein sen auton alla pitäen sisemmän vetarin laatikossa kiinni.
En äkkiseltään keksi miten hommaan saa uppoamaan 500€ +työt!!!
Kuten?Pulkannaru kirjoitti:Kaikkiin autoihin ei saa vetoniveltä erillisenä.
Mä varasin just pari kesälomapäivää 29-30.1 jotta pääsen Spinefeastille \o/1108 kirjoitti:Kivaa olla talvilomalla
Onko tuo se "ykköskoppainen" meksu? Vesipumppu + hihna + hihnapyörät on uudempaan VVT koneeseen vaihtotöineen alle viisisataa. Ja käsittääkseni akkukin on saatavilla konepeiton alla. Ei ole kyllä halpaa tuo homma.Niba kirjoitti:Vetoaskelin Suojuskumi(150€) vaan meni mutta sitten se parempi puoli..
Akku->laturinhihna->laturi(259€)takuuhuollettu version->vetohihna->2 vetoratasta(49€ a'la)vesipumppu+tilpehöörit(500€) + täyshuolto(159€) + työt.
Se siitä, Renault Megane 1.6 16v Coupe, akkuun pääsee käsiksi kopin puolelta jne.. ranskalaista suunnittelua
Biliaan ei edes minulla ole varaa!
Käytän suojaamatonta yhteyttä Lauttasaaren CHIC-huollon kanssa..
Noin halvan vetarin olen nähnyt viimeksi Jetassa. Siihen sai vaihdettua uuden "murroksen" merkkiliikkeessäkin viidelläkympillä.1108 kirjoitti:Justiinsa vaihdoin autoon vetarin ja hintaa tuli hommalle 48,90€. Öljyä ei kulunut koska vaihdoin ulomman ja tein sen auton alla pitäen sisemmän vetarin laatikossa kiinni.
En äkkiseltään keksi miten hommaan saa uppoamaan 500€ +työt!!!
Koska en edes yritä esittää "asiantuntijaa" niin vaatii selvennystä? Kuulin kyllä että parhaimpaan Megaseen pelkkä vetohihnanvaihto 800€. Tämä ei nyt kyseinen väline.exPertti kirjoitti:Onko tuo se "ykköskoppainen" meksu? Vesipumppu + hihna + hihnapyörät on uudempaan VVT koneeseen vaihtotöineen alle viisisataa. Ja käsittääkseni akkukin on saatavilla konepeiton alla. Ei ole kyllä halpaa tuo homma.Niba kirjoitti:Vetoaskelin Suojuskumi(150€) vaan meni mutta sitten se parempi puoli..
Akku->laturinhihna->laturi(259€)takuuhuollettu version->vetohihna->2 vetoratasta(49€ a'la)vesipumppu+tilpehöörit(500€) + täyshuolto(159€) + työt.
Se siitä, Renault Megane 1.6 16v Coupe, akkuun pääsee käsiksi kopin puolelta jne.. ranskalaista suunnittelua
Biliaan ei edes minulla ole varaa!
Käytän suojaamatonta yhteyttä Lauttasaaren CHIC-huollon kanssa..
En jaksa+viitsi etsiä, kun en just nyt ulkoa muista. Vaan on tohon asiaan tullut törmättyä varaosaliikkeessä ja saman auton kohdalla merkkiliikkeessä. On noita autoja jollain muotoa tullut ropailtua yli 20 vuotta. Ei ollut kuitenkaan euroopassa satoja tuhansia kappaleita myytävä automalli.1108 kirjoitti:Kuten?
Eli auton vuosimalli vaikkapa. korimallit vaihtuivat 2002-2003 ja vaihtuvat taas 2009 (mutta ei siitä sen enempää).Niba kirjoitti:Koska en edes yritä esittää "asiantuntijaa" niin vaatii selvennystä? Kuulin kyllä että parhaimpaan Megaseen pelkkä vetohihnanvaihto 800€. Tämä ei nyt kyseinen väline.
Juu, on tuon aiheen elähdyttämänä tullut vissiin muutama rotulipaukku päästettyä, myönnetään. Onneksi halvempia vaihtoehtoja löytyy.exPertti kirjoitti:Kysypä KK:n kokemuksia käyttöauton hinnoista. *periskooppisyvyyteen*