Suvaitsevainen SUNNUNTAI
^Tehty, madam.
Ja sun avattaresta tulee mieleen tämä biisi jatkuvasti:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=uXNpJu_aFfU[/youtube]
Ja sun avattaresta tulee mieleen tämä biisi jatkuvasti:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=uXNpJu_aFfU[/youtube]
- Frederik Krueger
- Kitisijä
No ei ilkeä, mutta väistämättä tuosta sirkuksesta tulee mieleen muutama "... you might be a redneck" -aiheinen vitsi.huima kirjoitti:Noh, ei saa olla ilkeä.1108 kirjoitti:^^Tai Rikospostiin.
*liikuttunut* Onnea heitille.swirl kirjoitti:Melnais oli kuvankaunis morsian ja vollotin meikit pitkin poskia kirkossa
Jokohan meidän Melnais vuoden päästä kulkee persläpi käsivarrella?
(Tarkoittaa vauvaa, tuo mauttomuus on mukailu Väinö Linnan "Pohjantähdestä")
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Toivottavasti, tais olla iso halu ainakin.Gat kirjoitti:*liikuttunut* Onnea heitille.swirl kirjoitti:Melnais oli kuvankaunis morsian ja vollotin meikit pitkin poskia kirkossa
Jokohan meidän Melnais vuoden päästä kulkee persläpi käsivarrella?
(Tarkoittaa vauvaa, tuo mauttomuus on mukailu Väinö Linnan "Pohjantähdestä")
Onnea!
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
- Stadinarska
- Kitisijä
TERE toverit kuumat tai viileät muttei toki vielä kylmät. En minäkään ole kylmä Zombie vielä piiiitkään aikaan, luulisin. Lukaisin nopeasti juttuja tänään ja kyllähän niissä oli aineksia monissa draamaan ja paljon paljon suvaitsevaisuuttakin tarvittaisiin. Mutta PÄIVÄN suvaitsevuuskunto ratkaisee.
Tiedättekös kuomat ja tyttöset kauniit ja rohkeat tai rumat ja hissukat. Nyt Arska menee vaihtamaan pyörivät tassut sellaisiin, joissa on asfaltinraapijat pinnalla. Senverran jännitystä on jos autotalliin tulee yksi talon frouvista...
Stadinarska
hikinen työmies
ei norttia suussa eikä mälliä kielessä
Tiedättekös kuomat ja tyttöset kauniit ja rohkeat tai rumat ja hissukat. Nyt Arska menee vaihtamaan pyörivät tassut sellaisiin, joissa on asfaltinraapijat pinnalla. Senverran jännitystä on jos autotalliin tulee yksi talon frouvista...
Stadinarska
hikinen työmies
ei norttia suussa eikä mälliä kielessä
Viimeksi muokannut Stadinarska, 16.11.2008 23:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
- Pulkannaru
- Kitisijä
Suvaitsevainen SUNNUNTAI
Puukotin itteäni kämmeneen. Ei ois kannattanut. Aluksi tuli verta kiitettävästi, mut onneksi tyrehtyi muutamassa minuutissa. Ehdin jo ajatella ykskätistä ajelua terveyskeskukseen. Nyt haavan päällä vaan 2cm siivu "metri"laastaria ja teipin pätkä ja basibact jauhetta. Kolmen tunnin tauko paivän askareisiin, eli ´työlistasta´suoriutuminen meni reisille. Mutta mitä tuosta, tuleehan noita päiviä. Sadevesikourut ois kyllä saanut pystyä putsaamaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Re: Suvaitsevainen SUNNUNTAI
Ai vittu, tuon unohdin Orimattilassa.Pulkannaru kirjoitti:Sadevesikourut ois kyllä saanut pystyä putsaamaan.
Liekö putsattu vuosikymmeniin?
Tikkaat on mätiä, joten pitäs kai seistä traktorin katolla. Vaan kun just ajoin sen sisään ja irrotin akun talveksi. Vittu, ei kerrostalossa tuollasesta ole ollu tietoa.
Anna laulaa Idolsissa!!!
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Re: Suvaitsevainen SUNNUNTAI
Anna mun kaikki kestää!Gat kirjoitti:Pulkannaru kirjoitti:Sadevesikourut ois kyllä saanut pystyä putsaamaan.
Anna laulaa Idolsissa!!!
Pyyhin Netikettiin..
- Pulkannaru
- Kitisijä
Suvaitsevainen SUNNUNTAI
Lakana ja tyynyliinat mankeloitu, ilman Annaa! Eka kerta tossa hommassa. Pitänee ostaa jonkinlainen suihkepullo mankeloitavien kostutukseen, vois tulla vieläkin parempaa jälkeä. Taitaa ens yönä olla mielyttävämpää nukkua
Normaalisti olen ottanut vaan 'narukuivaneen' lakanan ilman silitystä. Ja hoitoaineet on perberistä luonnontuotteen - mun nahkan - mielestä.

Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen: