Lekurilla kävin. Väänteli suutani, tökki ikeniäni, ja ottivat valokuvat ja röntgenit hammaksistani. Tarkoitus olisi siis rakentaa hammaskiskot jotten kuorsaisi öisin. Asiaan palataan ensi kuussa.
Äkkäsi muuten myös reiän hampaassani. Pare varata aika ihan perinteisestä.
His Excellency...
Hyvä ministeri...
Mr. Ambassador...
Protokolla...
Halstrattu nieriätartar...
Appelsiinivinaigrette...
Mätikastike ja pernod-purjovoi...
MGandhi kirjoitti:
No korjataan lausunto sitten tällaiseksi: "naiset on tymiä, paitsi antaessaan bloukkareita." Eli toisin sanoen naiset on viksuja vain kikkeli suussa.
Reps. Ei auta enää. Tymät ne vaan korjailee sanomisiaan...
MGandhi kirjoitti:
No korjataan lausunto sitten tällaiseksi: "naiset on tymiä, paitsi antaessaan bloukkareita." Eli toisin sanoen naiset on viksuja vain kikkeli suussa.
Reps. Ei auta enää. Tymät ne vaan korjailee sanomisiaan...
Palaveri peruttu. Mitäs nyt?
Tuut kato tänne mun palaveriin olemaan mun mielestä viksu!
Stinky kirjoitti:^Paas tuleen osotetta. Mä tilaan jo taksia. Katotaan sit kumpi on viksumpi ja missä tilanteessa.
Soitat vaan Nokian vaihteeseen ja kysyt Gandhia. Kyl ne tietää!
Mä oon siinä tilanteessa ainakin ihan tymä. Se onkin ainoa tilanne maailmassa, jossa naiset on viksumpia kuin miehet. Naiset suorastaan imee meistä kaiken viksuuden!
Taidan livahtaa töistä ajoissa pois. Nykyisin se on onneksi helppoa kun auto on alakerrassa lämpimässä, senkun vain läppäri kainaloon ja kävelemään muka palaveriin vaikka onkin menossa autoon hähhähhää!
Käydään kavereiden kanssa syömässä ja juomassa ennen Stadionille suuntaamista. Alitajuisesti olin sattunut laittamaan aamulla päälleni vitivalkoisen paidan ja takki on sininen, joten tuli vahingossa toteutettua Palloliiton toivomus yleisön valkoisten asusteiden käytöstä. Valkoista takkia en omista, mutta tummansininen takkini sopinee silti, kuuluuhan sekin lippumme väreihin. Veikkaan että Saksa kaatuu.
Alkaa kyllä pää hajoomaan tähän flunssaan. Olo on jo muuten ihan ok, mut just sen verran räkäinen ja kurkkukipuinen, että tietää liian repimisen johtavan helposti takaisin sängynpohjalle.
No, onneksi mulla on täällä projekti - vaatehuoneen siivoaminen. Veikkaan että siinä meneekin loppuviikko...
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Stinky kirjoitti:
Älä kitise siellä. Mä jaksan vaikka kaks jälkkäriä jos niikseen tulee.
Tymä nainen haluaa ison annoksen tekoälyä? Tehdään niin, että ennen illan matsia saat ensimäisen jälkkärin rokkimäkissä (pihi kun olen) ja matsin jälkeen vaikka siinä Stadikan parkkiksella sitten toinen kattaus. Onko kysyttävää?
MGandhi kirjoitti:
Tymä nainen haluaa ison annoksen tekoälyä? Tehdään niin, että ennen illan matsia saat ensimäisen jälkkärin rokkimäkissä (pihi kun olen) ja matsin jälkeen vaikka siinä Stadikan parkkiksella sitten toinen kattaus. Onko kysyttävää?
Kulta, mä en ollut tymä. Vaan sä. Eikä mulle mikään mäkki kelpaa, mä tahdon kurmeeta! Ja toi parkkis sitten. Ei onnistu. Mä haluun jonnekkin missä on myös kauniit näköalat. Kato silmänruokaa samalla.
Joten kehitteles vähän kivempi mesta. Lait tekstari, mä lähen nyt himaan valmistautumaan mein tälleille.