Etovat, kamalat ja öklöt leffakohtaukset.

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Mielestäni keskustelu meni vähän sivuraiteelle Pahan Maan mainitsemisen myötä, mutta olkoon. "Koskettavin elokuva"-äänestys oli joskus aikaisemmin jossa Pahasta Maasta muistaakseni puhuttiin pitkä tovi. No joo mainitsin minäkin Jaakobin Painajaisen joka on myös osittain tai oikeastaan pääasiassa draamaa.

Elokuva (Paha Maa) käsittelee ahdistavia asioita perisuomalaisesta näkökulmasta mutta en usko että ND herää yöllä kylmänhikisenä omaan huutoonsa sen nähtyään. Näyttelijätyö jne. on niin hyvää että kyllä ND:nkin kannattaa se katsoa. Väittäisin pikkaisen liioitteluksi ettei sitä kannata katsoa koska tulee niin paska olo. Tai no, onhan meitä moneen junaan ja resiinaan, jotkut niistä sivuraiteilla.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

ninnithequeen kirjoitti:Mikähän hiton leffa se oli, joka just tuli taas telkkarista (en kattonu toista kertaa) kun tää perheen teinitytön poikaystävä piinaa koko perhettä? Pääosissa Mark Wahlberg ja Gil Grissom (William Petersenkö se on oikeesti?). Siin on semmonen kohtaus kun kutsuvat koiraansa, ja pian koiraluukusta työntyykin koiran pää - pelkkä pää....Hyi saatana mä näin painajaisia siitä.
No sehän oli tietenkin Fear. Se koiranpää oli feikki, ei oikea. Mua ei itkettänyt, oikeastaan otti päähän koko kohtauksen aneemisuus ja ennalta-arvattavuus.

Elokuva oli kokonaisuudessaan aika paska mutta ihan loppu oli suht kiva "perhe taistelee yhdessä kotiin tunkeutuvia rauhanrikkojia vastaan"-näkökulmasta.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Frederik Krueger kirjoitti:Elokuva (Paha Maa) käsittelee ahdistavia asioita perisuomalaisesta näkökulmasta mutta en usko että ND herää yöllä kylmänhikisenä omaan huutoonsa sen nähtyään. Näyttelijätyö jne. on niin hyvää että kyllä ND:nkin kannattaa se katsoa. Väittäisin pikkaisen liioitteluksi ettei sitä kannata katsoa koska tulee niin paska olo. Tai no, onhan meitä moneen junaan ja resiinaan, jotkut niistä sivuraiteilla.
Joo, kyllä elokuva "Matti" aiheutti paskemman olon, jos olon paskuus mitataan sillä että tekee mieli juoda itsensä hengiltä ja viiltää sitten ranteensa auki.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Frederik Krueger kirjoitti:Mielestäni keskustelu meni vähän sivuraiteelle Pahan Maan mainitsemisen myötä, mutta olkoon.
Niin, mitäs mainitsin.

Toisenlaisen mainitakseni, vuosien takainen mukahauska Bad Taste on yhtä ällötystä alusta loppuun. Vei muuten voiton mun henkilökohtaisessa Huonoin Elokuva -kisassa. (Aikaisemmin ykköspaikkaa piti Alaston lounas, joka sekin on rasittavuudessaan aika etova)
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Siis Bad Tastehän on aivan loistava :D
Bliss

ninnithequeen kirjoitti:Siis Bad Tastehän on aivan loistava :D
Vitut. Paskin elokuva mitä olen ikinä nähnyt.
ninnithequeen

Bliss kirjoitti:
Sä et vaan tajuu.
Bliss

ninnithequeen kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Sä et vaan tajuu.
Eikun sä et tajuu, että on monia makuja. En mä tykkää halvasta punaviinistäkään, tai ykkösoluesta :P
Mirkku
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Bad Tasten hauskin kohta on, kun kaveri syö toisen aivoja lusikalla auton takana (muistaakseni). Mössöt vaan tursuaa nenusta... :lol:
ninnithequeen

Mirkku kirjoitti:Bad Tasten hauskin kohta on, kun kaveri syö toisen aivoja lusikalla auton takana (muistaakseni). Mössöt vaan tursuaa nenusta... :lol:
Eikä oo ku ne alienien perseet ku ne juoksee.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Bliss kirjoitti:Eikun sä et tajuu, että on monia makuja. En mä tykkää halvasta punaviinistäkään
:shock:
Vastaa Viestiin