Kitinä-Kollien pituus?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

exPertti kirjoitti:Luulin jo, että et vastaisikaan. Odotin kyllä tasokkaampaa palautetta, kuin ainaiset håmåttelut mutta jatkakaa. :)
Jalkani ovat niin lyhyet että minun kannattaa aina valita se kohta missä aita on matalin.

Yleisö odottaa henkeään pidätellen isohaaran ilmoitusta... Myös elcon olisi syytä antaa kontribuutionsa, minkä jälkeen Edith voi jälleen huudahtaa hänelle "Et sä oikeasti ole niin pitkä!".

Se on suuria tunteita herättävä aihe kun miehestä otetaan mittaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Frederik Krueger kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Luulin jo, että et vastaisikaan. Odotin kyllä tasokkaampaa palautetta, kuin ainaiset håmåttelut mutta jatkakaa. :)
Jalkani ovat niin lyhyet että minun kannattaa aina valita se kohta missä aita on matalin.

Yleisö odottaa henkeään pidätellen isohaaran ilmoitusta... Myös elcon olisi syytä antaa kontribuutionsa, minkä jälkeen Edith voi jälleen huudahtaa hänelle "Et sä oikeasti ole niin pitkä!".

Se on suuria tunteita herättävä aihe kun miehestä otetaan mittaa.
Kyllä, seuraavaksi kai otetaan uusinta tissien koko (kuvilla :pliis:) ja peniksen koko -kyselyistä.

Jos nämä tuntuvat liian vuodelta 2005, minua oikeasti kiinnostaisi tehdä vertailu kitinänaisten sääristä. Pesäpallo, pesäpallo.
Came here for school, graduated to the high life
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Niin lyhyt että tarvii jakkaran ylettyäkseen raapimaan päätään. <drum fill>
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

NegaDuck kirjoitti:Niin lyhyt että tarvii jakkaran ylettyäkseen raapimaan päätään. <drum fill>
:off:

Niin tai silmäpussit haisee pallihieltä?

:on:

177 +/-1cm riippuen millä jalalla seisoo..
Pyyhin Netikettiin..
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

177,5 on joskus mitattu. Pyöristän sen tietenkin aina pykälää ylemmäs.
Vastaa Viestiin