HEI! Eikö me sovittu että tästä ei puhuta!BettyB. kirjoitti: Tottakai. Tietäsitpä vaan paljonko aasikin mulle maksaa tänne kirjoittelusta...
Eroottisin tekosi kesällä 2008
Orimattilalaiselle? Toinen koti"kaupunkini". Ja ne ON "Äijiä" jo paikallismurteella.sipsi kirjoitti:Reps. Tuli muuten yhtäkkiä ihme fläsäri siitä, ku kerroin konepeltifantasioistani yhelle orimattilalaiselle äijälle.. (Voi hyvät hyssykät, tai siis aivot..voitteko ajatella jotain ihan muuta? Ja nopeasti.)
Siis nyt heti kerrot "konepeltifantasiasi" meille kaikille!
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Joo, siis ihan äijänkäppänöitähän nää molemmat veljeksetkin onkin (kolmatta en oo tavannu).Gat kirjoitti:Toinen koti"kaupunkini". Ja ne ON "Äijiä" jo paikallismurteella.
Ei siinä konepeltifantasiassa mitään erityisen mielenkiintosta oo, kelailin vaan sitä että ku oon jo harrastanu autossa sisällä seksiä..niin pitäis kokeilla sitä myös sen ulkopuolella. Oon kato kekseliäs tyyppi.

Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Land Roverissani on paitsi laaja, myös tasainen konepelti. Niin ja Orimattilan miehistä suurin osa on pieniä ja hoikkia, ja jotenkin vähän ruÅtsalaisen näköisiä. Nuorina koreita poikia, vanhoina ne muuttuu simpansseiksi. Vuosisatojen sukusiitos.sipsi kirjoitti:Joo, siis ihan äijänkäppänöitähän nää molemmat veljeksetkin onkin (kolmatta en oo tavannu).Gat kirjoitti:Toinen koti"kaupunkini". Ja ne ON "Äijiä" jo paikallismurteella.
Ei siinä konepeltifantasiassa mitään erityisen mielenkiintosta oo, kelailin vaan sitä että ku oon jo harrastanu autossa sisällä seksiä..niin pitäis kokeilla sitä myös sen ulkopuolella. Oon kato kekseliäs tyyppi.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Jaa, no sittenhän se on vaan ihan hyvä etten oo enää rakastunu siihen yhteen. *ei diggaile parisuhteesta simpanssin kanssa* Ja olihan se mulle muutenki aivan liian vanha, ihan Gattiksen ikäluokkaa.Gat kirjoitti:Niin ja Orimattilan miehistä suurin osa on pieniä ja hoikkia, ja jotenkin vähän ruÅtsalaisen näköisiä. Nuorina koreita poikia, vanhoina ne muuttuu simpansseiksi. Vuosisatojen sukusiitos.

Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Onks tää joku kompa?Bliss kirjoitti:Se liittyy erotiikkaan miten?NuoriDaavid kirjoitti:Eikö Lohjalla ole videovuokraamojaBliss kirjoitti:Tuskinpa tänä(kään) kesänä on luvassa eroottisia tekoja.
Niin. Kysyin mielipidettäsi, kun niin kovin näytit vetävän nuo käsitteet filmiteollisuuteen.NuoriDaavid kirjoitti:Onks tää joku kompa?Bliss kirjoitti:Se liittyy erotiikkaan miten?NuoriDaavid kirjoitti: Eikö Lohjalla ole videovuokraamoja
Videovuokraamot + niiden tarjonta ovat yhtä eroottisia kun vaikka kuollut lintu tai pussillinen perunoita.
Toinen meistä on ilmeisesti tosissaan. Mutta kumpi?Bliss kirjoitti:Niin. Kysyin mielipidettäsi, kun niin kovin näytit vetävän nuo käsitteet filmiteollisuuteen.NuoriDaavid kirjoitti:Onks tää joku kompa?Bliss kirjoitti: Se liittyy erotiikkaan miten?
Videovuokraamot + niiden tarjonta ovat yhtä eroottisia kun vaikka kuollut lintu tai pussillinen perunoita.
Eijei... nyt sä sekoitat tuon näihin satukasettikirjoihin: "Kun kuulet tämän äänen "Krooohhhh", käännä kylkeä"Herra Manala kirjoitti:"Kun kuulet tämän äänen *lits*, vaihda otetta."pikkuego kirjoitti:Ei saatana... Tuo Bettyn äänikirjaidea teki pentuna kuunnellusta Laulavasta Lintukirjasta nyt jotain ihan muuta
LL:ssä esiteltiin elävästi kuin merisää kunkin aluetyypin lajeja laji kerrallaan, toisinaan saatettiin mainita myös taustalla huutava närhi ja tän jälkeen kertauksena kaik yhes koos. Tuossa kirjassa mennään kai asento ja ääni kerrallaan ja lopuksi rynkytetään ne kaikki yhtäaikaa. Tuleeks siinä joku kuvitettu opas kans mukana? Vai opastajar?