Samikset kun vaan sais tehdä nämä v***n työt alta pois. Perjantaina klo 12 sitä haluaakin kuulla että "ai niin, enkö muistanut kertoa - ens maanantaiksi pitäisi tehdä yksi iso www-päivitys"...BettyB. kirjoitti:Oho, lomatj 0
Perjantai Kolmastoista
-
killkill
Maallikkona veikkaisin kuitenkin, että kohdunsuu on lähtenyt avautumaan, jos on säännöllisesti supistellut. Nyt vaan kaikki supistuksia edistävät toimet kehiin, niin saadaan huomenna miitissä jännätä ja odottaa.Elppis kirjoitti:Meinas tulla sit 13. perjantain lapsi. Monta tuntia supisteli säännöllisesti pitkin iltaa/yötä, mutta eivät voimistuneet sitten mihinkään suuntaan. En suostunut mihinkään soittelemaan enkä lähtemään näytille, noudatan "vasta kun sattuu"- periaatetta. Sit nukahdin klo 03 ja heräsin klo 8.30Se siitä sitten..
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
- Riemumieli
- Kitisijä
-
NegaDuck
No kyl maar, kun katsoin kassakuitista, tarkistin vakuutusvihkosesta, ja vielä soitin silmälasiliikkeeseen tiedustellakseni uusien hintaa, ja heillä oli vielä tallessa edellisen ostokseni tiedot.Riemumieli kirjoitti:Oletko aivan varma?
Olisivat varmasti palvelleet hyvin vielä toisetkin 7 vuotta.
Viimeksi muokannut NegaDuck, 13.06.2008 13:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oikeastaan ns. luojan lykky! Saat ne vanhat pois silmiltäsi koska eikö 7 vuodessa Egyptikin mennyt kanttu vei joten uudet lasit on itse asiassa ASIAA! Onneksi silmillesi! Koetetaan kääntää tämä menetys voitoksesi?!MegaDuck kirjoitti: No tokkiinsa. Pukuhuoneen nurkkaan jätin hupparin ja kengät, ja vain kengät olivat jäljellä palatessani.
Mut eipä tuo mittään. Hupparilla ei ole väliä, saan helposti uuden samanlaisen tuolta varastosta. Vähän aikaa pitää vaan ajella ja Tapiomiittailla ilman aurinkolaseja...
Pyyhin Netikettiin..
- Riemumieli
- Kitisijä
Rehellisyys maan perii ja sitä rataa...NegaDuck kirjoitti:No kyl maar, kun katsoin kassakuitista, tarkistin vakuutusvihkosesta, ja vielä soitin silmälasiliikkeeseen tiedustellakseni uusien hintaa, ja heillä oli vielä tallessa edellisen ostokseni tiedot.Riemumieli kirjoitti:Oletko aivan varma?
Paras päivä ikinä.
-
NegaDuck
-
killkill
-
Edith
-
Pyry-Matias
-
BettyB.
-
1108
-
Tix
-
NuoriDaavid
Mies on tyhjä ja minä kulunut, ei auta enää! Nyt saunaan ->Vaola kirjoitti:Maallikkona veikkaisin kuitenkin, että kohdunsuu on lähtenyt avautumaan, jos on säännöllisesti supistellut. Nyt vaan kaikki supistuksia edistävät toimet kehiin, niin saadaan huomenna miitissä jännätä ja odottaa.Elppis kirjoitti:Meinas tulla sit 13. perjantain lapsi. Monta tuntia supisteli säännöllisesti pitkin iltaa/yötä, mutta eivät voimistuneet sitten mihinkään suuntaan. En suostunut mihinkään soittelemaan enkä lähtemään näytille, noudatan "vasta kun sattuu"- periaatetta. Sit nukahdin klo 03 ja heräsin klo 8.30Se siitä sitten..
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis Poksauttaa ihan kohta? Onnea!
Minä taas olin kolme viikkoa Orimattilassa. Enoni (vanhaisäntä) on ollut nyt pitkään sairaalassa. Täysin kävelykyvytön ja vuoden sisään niin dementoitut, että välillä ei ymmärrä yksinkertaisiakaan lauseita. Kotiin ei enää pääse. Käytettiin kyllä aamusta-iltaan päivän reissu kotonaan invataksilla sekä pyörätuolilla. Siitä nukkui neljä tuntia ja vaipat vaihdoimme kahdesti. Vähän muttei paljoa protestoi sairaalaan palautuksesta. Muuten suurin osa päivistä siellä menee sairaalavierailuun.. tupakkaa, kahvilaan, tupakkaa.. Eipä silti, saattaa elää vielä pitkäänkin, arvioin puoli-yksi vuotta.
Minun elämäni on ikävässä välitilassa. Siellä on taloni, mutta taloksi en voi asettautua ennen kuin enoni delaa. Sitten olen kovin huolestunut isäni voinnista. Ties vaikka heittäisi veivin ennen enoani. On koko ajan kovin kärttyinen ja lopulta kertoi rintakivuistaan. Ei suostu lääkäriin. Surullista aikaa.
Minä taas olin kolme viikkoa Orimattilassa. Enoni (vanhaisäntä) on ollut nyt pitkään sairaalassa. Täysin kävelykyvytön ja vuoden sisään niin dementoitut, että välillä ei ymmärrä yksinkertaisiakaan lauseita. Kotiin ei enää pääse. Käytettiin kyllä aamusta-iltaan päivän reissu kotonaan invataksilla sekä pyörätuolilla. Siitä nukkui neljä tuntia ja vaipat vaihdoimme kahdesti. Vähän muttei paljoa protestoi sairaalaan palautuksesta. Muuten suurin osa päivistä siellä menee sairaalavierailuun.. tupakkaa, kahvilaan, tupakkaa.. Eipä silti, saattaa elää vielä pitkäänkin, arvioin puoli-yksi vuotta.
Minun elämäni on ikävässä välitilassa. Siellä on taloni, mutta taloksi en voi asettautua ennen kuin enoni delaa. Sitten olen kovin huolestunut isäni voinnista. Ties vaikka heittäisi veivin ennen enoani. On koko ajan kovin kärttyinen ja lopulta kertoi rintakivuistaan. Ei suostu lääkäriin. Surullista aikaa.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
-
aimohaiku
-