Varasin ajan kampaajalle. Ekaa kertaa yli viiteen vuoteen istahdan ihan kampaamon tuoliin. Tässä välillä on aina löytynyt tuttavapiiristä joku kiva, joka on hoidellut mun pään. Nyt jänskättää että paljonko tää sitten köyhtyy tuosta setistä ja jos tuleekin niin kiva tukka, että sit on taas heti päästävä ottamaan sama setti.
Onneksi on lahjakortti alla, niin ei tämä kerta ainakaan vararikkoon vie.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Ei voi olla taas totta. Koska pomo on kesälomalla, meidän palkat on unohdettu maksaa. Jälleen kerran (vittu mikä firma).
No, palkka nyt sit kuiteski tulee (kuulemma)..mutta kuittia ei sit saada ollenkaan. Mitä helvettiä? Miten tää voikin aina mennä näin? Koska saa nostaa syytteen?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Niba kirjoitti:Kirjastonhoitajan työ on vakavaa puurtamista, se ei sovi kaikille! Siksi en sitä enää tee!
Minulla on muistissani vielä erään kaupungin kirjaston 111 000 nidettä sijainnit hyllyköissä jne.
ninnithequeen kirjoitti:Juu ei. Tylsin paikka, missä ikinä oon ollut töissä, on kirjasto. Ja suurimmaksi osaksi olin kuitenkin palautus- ja lainaustiskillä sentään, en korjaamassa kirjojen kansia ja CD-levyjen koteloita.
Siis minä(kin) kyllä tiedän omasta kokemuksesta millaista se on.
Tarkoitin vaan, että jos kirjojen muovittaminen ja askartelu-paskartelu tuntuu kivalta niin siinähän sitä olisikin huippuduuni.
Olen joskus huolehtinut keskikokoisen suomalaiskaupungin kaikkien(5) sivukirjastojen palveluista, siinä ei ole ehtinyt eikä tarvinut muovittaa, Helsingin kaupungin kirjastossa olen ollut vain hallinto-osastolla, en ollenkaan varsinaisessa lainaustoiminnasssa.
ninnithequeen kirjoitti:Jeesusperkele siel on KUUMA!
Nyt on kesä, ei saa valittaa!
Moppaanki eka alakerran lattian. Toi Narttu on TAAS saatananmoinenKusivittu, tukin pian tamppoonilla sen pissareiän! Mielenosotuskusia 4.kerran vuorokauteen. Selkeesti se yrittää savustaa mua ulos täältä.
ninnithequeen kirjoitti:Jeesusperkele siel on KUUMA!
Nyt on kesä, ei saa valittaa!
Moppaanki eka alakerran lattian. Toi Narttu on TAAS saatananmoinenKusivittu, tukin pian tamppoonilla sen pissareiän! Mielenosotuskusia 4.kerran vuorokauteen. Selkeesti se yrittää savustaa mua ulos täältä.
Koirien paikka on ulkotiloissa jos sellaisen joskus hankin! JOS hankin, käyttäjäkokemukset puhukoot puolestaan!
Bliss kirjoitti:ei ole vielä koskaan ollut liian kuuma.
Eri mieltä. Et vissiin ole:
- vetänyt koskaan 1.5h lenkkiä sauvaluistellen keskipäivän helteessä? Lämpötila +28C, max syke 176 bpm
- käynyt Tampereen Kaupinojan avantouimareiden saunassa ns. vakiporukan kanssa (+130C)
Ostin litran espanjalaisia mansikoita, jotka näyttivät hyviltä, mutta maistuivat vetisiltä. Nyt voisi olla sopiva aika sulkea kone vähän pidemmäksikin aikaa. Hauskaa ja aurinkoista kesää kaikille!
Bliss kirjoitti:ei ole vielä koskaan ollut liian kuuma.
Eri mieltä. Et vissiin ole:
- vetänyt koskaan 1.5h lenkkiä sauvaluistellen keskipäivän helteessä? Lämpötila +28C, max syke 176 bpm
En, mutta olen kyllä juossut vastaavassa helteessä parin tunnin lenkin ja ollut Utin laskuvarjoharjoitushallissa +30 ° helteessä treeneissä 7 tuntia. Kuuma oli joo, mutta kyllä siellä toimeen tuli.
killkill kirjoitti:- käynyt Tampereen Kaupinojan avantouimareiden saunassa ns. vakiporukan kanssa (+130C)
Ulkolämpötiloja mä kyllä tarkoitin....
Lupaan harkita sanomani uudestaan, jos jonakin päivänä mittari näyttää ulkolämpötilaksi varjossa > 100°C
Che kirjoitti:Ostin litran espanjalaisia mansikoita, jotka näyttivät hyviltä, mutta maistuivat vetisiltä. Nyt voisi olla sopiva aika sulkea kone vähän pidemmäksikin aikaa. Hauskaa ja aurinkoista kesää kaikille!
Samantyylisiä suunnitelmia minullakin pikapuoliin. Kesäkuun puolella kyllä takaisin silti. Hyvää kesää sinne.
Niba kirjoitti:
Koirien paikka on ulkotiloissa jos sellaisen joskus hankin! JOS hankin, käyttäjäkokemukset puhukoot puolestaan!
Mä en taas pidä ulkonapidettävistä/selviävistä rakkiroduista.. tosin seuraavasta kuseksimisesta viritän sille häkin ulos. Viimeyönä sille ois ollu seuraa ketusta
Mutta joo, en mä kyllä enää riesakseni hankkis minkäänmoista elukkaa, ei edes koko ratkasis.