Poika ilmeisesti puskee hammasta ulos äitienpäivälahjaks.
Yöllä muutaman kerran heräs hysteerisesti huutaen ja lopulta aamu seittemästä lähtien kiljunu, karjunu, huutanu, itkeny, hangannu ja hinkannu ikeniään. Äiti on vähän väsynyt...
Pahempi puolisko kuitenkin ilmeisesti ajokunnossa ja hyvä, jos viiteen mennessä kotiutuu.
Äitienpäivä 2008
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
- irmelianneli
- Kitisijä
Äiti ei oikein arvosta äitienpäivää, ei oo koskaan piitannu. Ja sängyssä ei syödä, piste!!!
Yök, jos joku tois mulle RUOKAA sänkyyn just ku on heränny, laatta lentäis. Mun mielestä kyllä sänky ja syöminen ei kuulu yhteen ollenkaan. Pitää ohjastaa puoliso hyvin tulevaisuutta silmällä pitäen.. Vietiin me eilen mun äidille punaviinipullo ja tänään mennään kahville sinne. Voisinhan mä kukkakaupan kautta mennä. Eilen käytiin anoppilassa kans samalla reissulla, sinne kans punkkupullo.

Ainoot kotihommat mitä tänään tein:
- jätteet kompostiin
- maidon lämmitys mikrossa
- (omien) kenkien putsaus
Täydellisen hemmoteltu olo, ihanan helpot lapset ja jaksava mies! Okei, ihan vähän hirvittää hiekat eteisen lattialla ja kylppärin pyykkivuori mut ehkä ne odottelee kaikki huomiseen. Ehkä mä pystyn tähän jos oikein yritän...
- jätteet kompostiin
- maidon lämmitys mikrossa
- (omien) kenkien putsaus
Täydellisen hemmoteltu olo, ihanan helpot lapset ja jaksava mies! Okei, ihan vähän hirvittää hiekat eteisen lattialla ja kylppärin pyykkivuori mut ehkä ne odottelee kaikki huomiseen. Ehkä mä pystyn tähän jos oikein yritän...