Äitienpäivä 2008

Yleinen lätinä jä kitinä
mustaenkeli
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Poika ilmeisesti puskee hammasta ulos äitienpäivälahjaks.
Yöllä muutaman kerran heräs hysteerisesti huutaen ja lopulta aamu seittemästä lähtien kiljunu, karjunu, huutanu, itkeny, hangannu ja hinkannu ikeniään. Äiti on vähän väsynyt...
Pahempi puolisko kuitenkin ilmeisesti ajokunnossa ja hyvä, jos viiteen mennessä kotiutuu.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
irmelianneli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Äiti ei oikein arvosta äitienpäivää, ei oo koskaan piitannu. Ja sängyssä ei syödä, piste!!! :) Yök, jos joku tois mulle RUOKAA sänkyyn just ku on heränny, laatta lentäis. Mun mielestä kyllä sänky ja syöminen ei kuulu yhteen ollenkaan. Pitää ohjastaa puoliso hyvin tulevaisuutta silmällä pitäen.. Vietiin me eilen mun äidille punaviinipullo ja tänään mennään kahville sinne. Voisinhan mä kukkakaupan kautta mennä. Eilen käytiin anoppilassa kans samalla reissulla, sinne kans punkkupullo.
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Kait sitä kohta vois äiteelle soittaa, jos olis Kantsussa niin vois mennä moikkaamaan.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jiihaa, 4 pelargoniaa, Ahkeraliisa ja petunia (tyttö valitsi jälkimmäiset) on pihalla. Todettiin että ne ruusut kannattaa ostaa vasta äiteenpäivän jälkeen, kun hinta laskee roimasti.
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

Ainoot kotihommat mitä tänään tein:

- jätteet kompostiin
- maidon lämmitys mikrossa
- (omien) kenkien putsaus

Täydellisen hemmoteltu olo, ihanan helpot lapset ja jaksava mies! Okei, ihan vähän hirvittää hiekat eteisen lattialla ja kylppärin pyykkivuori mut ehkä ne odottelee kaikki huomiseen. Ehkä mä pystyn tähän jos oikein yritän...
Vastaa Viestiin