Plastiikkakirurgia

Yleinen lätinä jä kitinä

Plastiikkakirurgia

Ihan ok, voisin mennä, jos kokisin tarvetta
18
82%
Turhamaista. Ihmisen tulee hyväksyä itsensä sellaisena kuin on.
4
18%
 
Ääniä yhteensä: 22

ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

BettyB. kirjoitti:Hoi hoi Ninni mitä jeesustelua! Niin kauan kun tupakkateollisuus pieksee sademetsiä perustaakseen sun röökintarpeeseen uusia viljelmiä, en ihan hirveesti huuteli täällä Afrikkalaisten nälänhädästä. Kannattasko sunkin lopettaa röökaaminen ja lähettää ne rahat Afrikkaan? Taitas mennä satoja euroja kuussa? Ja tää sama pätee sitten iha kaikkeen "turhaan kulutukseen".
Tai sitten mua vaan ketuttaa, ettei tavallisilla pulliaisilla ole varaa muokkailla kroppaansa ja nassuansa mielin määrin ;)

Mut joo, ite en menis vaikka maksettais. Telkkarista näin mitä ja miten ne tekee esim. kasvojenkohotuksen, kiitos ei kiitos. Jestas, kaikkeen sitä ihmiset suostuu :shock:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mähän löydän itsestäni kokoajan korjattavaa! :D

Eli silmätkin itseasiassa leikkauttaisin 20/20 jos vain mahdollista. Tää -7.25 ja -4.75 ei hotsita karsastuksen kera ketään, paitsi rumia ihmisiä pimeellä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Elppis kirjoitti: Eli silmätkin itseasiassa leikkauttaisin 20/20 jos vain mahdollista. Tää -7.25 ja -4.75 ei hotsita karsastuksen kera ketään, paitsi rumia ihmisiä pimeellä.
Silmien laser-leikkaukseen voisin mennä itsekin, vaikka näkö ei ole noin heikko. Olisi kuitenkin kiva päästä rilleistä eroon. :)
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

En vertais jotain laser-leikkausta rasvaimuun tai nenän muokkaamiseen....
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

ninnithequeen kirjoitti:En vertais jotain laser-leikkausta rasvaimuun tai nenän muokkaamiseen....
En minäkään. :P
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:En vertais jotain laser-leikkausta rasvaimuun tai nenän muokkaamiseen....
Mutta kuuluvat silti kaikki plastiikkakirurgisiin toimenpiteisiin.
The great club outshines the individual, always and forever.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Kyllähän sitä ihminen perustelee mitä tahansa itselleen sopivasti.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

BettyB. kirjoitti:Kyllähän sitä ihminen perustelee mitä tahansa itselleen sopivasti.
Juu, se huomattiin jo ketjun aloituksesta :D

Enivei, kukin taaplatkoon tyylillään. Ei se ole minulta pois.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

BettyB. kirjoitti:Kyllähän sitä ihminen perustelee mitä tahansa itselleen sopivasti.
Aevan ;)

Sun tissinpienennyssuunnitelmat ymmärrän hyvin, jos liian isoista hinkeistä koituu selkäkipuja, niin...
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

ninnithequeen kirjoitti:Sun tissinpienennyssuunnitelmat ymmärrän hyvin, jos liian isoista hinkeistä koituu selkäkipuja, niin...
No ei juurikaan edes niitä, mutta ne on tiellä kaikkialla. Sen lisäks on pari ihan turhamaistakin syytä eli en löydä istuvia vaatteita saatikka kauniita alusvaatteita (paitsi ulkomailta).

Ja suoraan sanottuna oon kyllästynyt siihen että mut määritellään ensisijaisesti tissieni mukaan, ei sen mukaan millainen olen ihmisenä.

Tää ei ehkä liity tähän ketjuun, pitäs varmaan laittaa tonne nätti/seksikäs-osastolle, mutta kerronpahan kuitenkin kun luulen ton ison rintavarustuksen vaikuttavan tässäKIN asiassa:
Ihan tässä viimeaikoina mun oli tarkoitus mennä ihan vaan lounaalle erään hepun kanssa, jonka kanssa olin tavannut pari kertaa. Mun mielestä se oli ihan sellasta tavallista uusiin ihmisiin tutustumista, ei edes mitään suhdevirittelyyn liittyvää sillä en nähnyt siinä mitään sellaista. Kuitenkin lounas peruuntui sen takia, että lounaskaveri näki sen vaan päätyvän nussimiseen autoni takapenkillä. Niinku mitä vittua??

TästäKIN syystä taidan hankkia a-tissit ja jatkossa pukeutua burkhaan.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Betty hei, nätti sä oot ilman tissejäkin, joten älä luule että autonussimiskaverit siihen leikkaukseen loppuis :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Betty hei, nätti sä oot ilman tissejäkin, joten älä luule että autonussimiskaverit siihen leikkaukseen loppuis :D
No mä just meinasin sanoa Bettylle että se on muuten (jos ei sitä tiedä) niin aika hottis muutenkin loistavine tyylitajuineen, meikkaustaitoineen jne. joten en usko että tissit on se vaikuttaVIN tekijä.
The great club outshines the individual, always and forever.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

No justhan mä sanoin että käytän jatkossa myös burkhaa. Ja kai rumennusleikkauksiakin tehdään?
[avautuminen] Oon ihan vitun kyllästynyt pelkkänä seksiobjektina keikkumiseen. [/avautuminen]
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Fak, siis nyt en tarkottanu et on hottis koska osaa meikata itsensä hyvin. :P
The great club outshines the individual, always and forever.
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Elppis kirjoitti:Fak, siis nyt en tarkottanu et on hottis koska osaa meikata itsensä hyvin. :P
Sanoit jo!

Btw, sähän voisit kyl oikeesti harkita sitä silmäleikkausta jos se on mahdollista. Velikin oli just vähän aikaa sitten, kuulemma saa ajan mittaan melkein-täydellisen-näön.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vihtahousu kirjoitti:Btw, sähän voisit kyl oikeesti harkita sitä silmäleikkausta jos se on mahdollista. Velikin oli just vähän aikaa sitten, kuulemma saa ajan mittaan melkein-täydellisen-näön.
Mun on pakko kertoa, että ex-pomo oli laser-leikkauksessa aikoinaan, ja hyvä näkö pysyi pari kuukautta. Sen jälkeen huononi vaan entisestään.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vihtahousu kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Fak, siis nyt en tarkottanu et on hottis koska osaa meikata itsensä hyvin. :P
Sanoit jo!

Btw, sähän voisit kyl oikeesti harkita sitä silmäleikkausta jos se on mahdollista. Velikin oli just vähän aikaa sitten, kuulemma saa ajan mittaan melkein-täydellisen-näön.
Tätä olen kyllä juu harkinnut, vakavastikin. Tosin karsastus saattaa pilata koko jutun, vaikka näkö paranisikin. Pitänee jossain vaiheessa käydä ihan asiantuntijalla, eikä se loppupeleissä maksaisi kun n. 2000€.
The great club outshines the individual, always and forever.
idiotismia-vastaan
Wannabe-kitisijä
Viestit: 1
Liittynyt: 19.04.2008 13:16

Viesti Kirjoittaja idiotismia-vastaan »

ninnithequeen kirjoitti:Minusta on säälittävää, että kehuskellaan sillä, kuka vaimon klyyvaria on leikellyt. "Mul oli niin ruma vaimo että piti olla ihan julkkisten plastiikkakirurgi leikkelemässä" :D

Ja ei, en tosiaan leikkelisi itseäni, ellen sitten pahaan onnettomuuteen joutuisi ja naama menisi tuusannuuskaksi.

Mutta leikelkää te, joilla on siihen oikein varaakin. Älkääkä vaan ajatelko niitä kymmeniä vauvoja Afrikassa jotka kuolevat nälkään joka sekunti. Ihan hyvään tarkoitukseen laitatte rahanne hei!

Netissä aina välillä tulee vastaan sen tasoista valkoista roskaväkeä, että miettii lisääntymisen pitäisi olla luvanvaraista. Jos tuollainen onkin periytyvää?
Onhan se hyvä että kansan syvät rivit ovat täälläkin edustettuna mutta vittu että voi rääväsuisella pikkusieluisella lähiölehmällä olla perusteet.

Hänen tapansa on ainoa oikea.
Vain tuolla logiikalla voidaan päätyä lopputulokseen että Afrikan nälkäiset ovat (häntä itseään rikkaampien) turhamaisille ihmisille tehtyjen kauneusleikkauksien uhreja. Aavikoituminen, naisen huono asema, ehkäisyn estävä kulttuuri ja em johtuva väestönkasvu jne eivät ole kuvioissa lainkaan.

Vittu mikä rimanalitus kyseiseltä, (ja niin metsä täältä vastaa kuten sinne ninni huusi)
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Sano vaan pässi ihan omalla nimimerkilläsi mitä asiaa on, tuo se vasta typerää on. Että ihan mun idiotismin takia jonkun pitää rekata uus nimimerkki. Ja ylläpitohan näkee iipeen onneksi. Että et sä niin salassa ole kuin luulet.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

ninnithequeen kirjoitti:Ja ylläpitohan näkee iipeen onneksi. Että et sä niin salassa ole kuin luulet.
:off: Ei kai ne enää edes näe (pl. aasi), eikös tästä tullut joku valitus aikanaan?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

BettyB. kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja ylläpitohan näkee iipeen onneksi. Että et sä niin salassa ole kuin luulet.
:off: Ei kai ne enää edes näe (pl. aasi), eikös tästä tullut joku valitus aikanaan?
Juu ei nähdä. Tsori!

Ignore-nappia voi aina painaa :)
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

BettyB. kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja ylläpitohan näkee iipeen onneksi. Että et sä niin salassa ole kuin luulet.
:off: Ei kai ne enää edes näe (pl. aasi), eikös tästä tullut joku valitus aikanaan?
No eikai sillä väliä, nyt hetken mietittyäni kirjoitustyyli kertoo jo aika paljon. Harmi. Mä tykkään ihmisestä kyllä, vois sen verran kunnioittaa että omalla nimimerkillään haukkuis.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

No kerro ny että kuka!!?
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

BettyB. kirjoitti:No kerro ny että kuka!!?
No en.

Jokatapauksessa kumpihan meistä on fiksumpi, minä joka sanon mielipiteeni vai hän joka huutelee puskista mua lähiölehmäksi?

Jatkakaa topikin alkuperäisestä aiheesta kiitos.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Jahas, rumeneehan se naama näemmä ihan omatoimisestikin. Oikeassa ohimossa kaksi kirkuvanpunaista palovammaa, kiitos butaanikihartimen.
Vastaa Viestiin