Tästä kyllä ihan nostan hattua sulle ettet tarkoitushakuisesti valinnut mitään kamalan näköistä kauhistuttamisesimerkkiä. Toihan on nam.
Onko? Huh. No tarkoituksella laitoin luomu- eikä silikonirintaisen ja "hyvämaineisesta" kuvapalvelusta.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
NuoriDaavid kirjoitti:
Siis Gathan just sanoo, että luomu. Kyllähän tuo on ihan kivan näköinen näinen ja poseeraukset mukavan siweellisiä.
Minäkään en tykkää teennäisestä rivoilusta. Mutta kyllä pillun pitäisi kuvissa pilkahdella ja tuollahan on housut jalassa. Paheksun. Nätihkö naama ja muu kroppa. Muuten tuon kokoluokan rinnat kummasti hyydyttävät viettini kokonaan. Sama kuin siinä ei olisi naista ensinkään.
NegaDuck kirjoitti:Gattia ei ole kai koskaan vaadittu selittämään miksi hän tykkää siitä mistä tykkää. Minua on.
Vai että oikein vaadittu. Voi sua reppanaa, miten sä selviät?
---
Mitä tuohon kumpi on sairaampaa -juttuun tulee niin ei kyse ole niinkään fetissin laadusta vaan syvyydestä, koska se alkaa olemaan oikeasti sairasta. Toisin sanoen, jos vain preferoi jotain, sitä tuskin voi sanoa sairaaksi, mutta jos ei enää seiso kuin pieni- tai isorintaisten seurassa fetissinsä vuoksi, niin sitä voi.
exPertti kirjoitti:Minä taidan olla kaikkein perverssein, kun tilanteesta riippuen pidän pienistä, jopa tosi pienistä rinnoista ja toisaalta kookkaat ja jopa naurettavankin kookkaat tissit näyttävät kivoilta. Enemmänkin kyse vaikuttaa olevan siitä tästä ihmisestä, jossa tissit (eipäs unohdeta peppua ja sääriä) ovat kiinni.
Tykkään naisista.
Melkein nollavastaus huipentui lopulta itsepetokseen, täytyypä soittaa radiorockille.
exPertti kirjoitti:Minä taidan olla kaikkein perverssein, kun tilanteesta riippuen pidän pienistä, jopa tosi pienistä rinnoista ja toisaalta kookkaat ja jopa naurettavankin kookkaat tissit näyttävät kivoilta. Enemmänkin kyse vaikuttaa olevan siitä tästä ihmisestä, jossa tissit (eipäs unohdeta peppua ja sääriä) ovat kiinni.
Tykkään naisista.
Melkein nollavastaus huipentui lopulta itsepetokseen, täytyypä soittaa radiorockille.
Ehkä nollavastaus, ehkä ihmettelen miten joku jaksaa keskittyä yhteen ja ainoaan naiskategoriaan.
Pidän sinusta koska geenisi määrävät rasvakudoksesi tiettyyn paikkaan suurina määrinä.
vastaan
Pidän sinusta koska olet läpipasko.
Mitä vittua? Olen kokoillut kummankin ääripään ja hitusen välistäkin. Ja kumpikin kävi. Ainut yhdistävä tekijä kaikenkokoisilla naisilla on epävarmuus omasta kehosta. Vai ilmoittautuuko tässä joku, joka ei ole epävarma?
Jee, nam. Tosin toi ei oo enää niin friikeissä mitoissa että ihan tosissani (perverssisti) innostuisin. Toi on silleen kaikilla mittareilla nätti, varmasti kuka tahansa tervejärkinenkin mies pitäisi häntä kauniina, eivät pelkästään tissipervot.