Kuulin että joku iso seminaari olis kuljettanut teidän suunnalle sen noroviruksen. Onneksi olkoon!Rouva Pupu kirjoitti:Flunssaa pukkaa, prkl.
Keskellä Viikkoa
NegaDuck kirjoitti:Huomenta.
Olen jo kolmelta minua ei pitkään aikaan nähneeltä ihmiseltä kuullut että vaikutan jotenkin "rennolta". Ottaen huomioon karsean työpaineeni ja sen että terveyteni alkaa olla korttitalo jota pidän pystyssä kofeiinilla, kommentti tuntuu vähintäänkin oudolta.Millä tavalla minä mahdan rennolta vaikuttaa? Rento kuin zombie?

Ostin sen blues lippiksen jäätis-ottelusta, voikohan sitä käyttää päähineenä?McJanne kirjoitti:Se on aivan eri asia, tuollainen on monikäyttöinen, pöntön ja perseen rassaamisen lisäksi sillä voi myös harjata hampaat (tosin viimeinen on vain tässä tapauksessa miehekäs teko).Bluntly kirjoitti:Entäs kun käyttää ~100e vessan paskakikkareharjaan?
Ajattelin pistää sen päähän Pietarissa.. ettei vaan jää epäselväksi mistä tulen,
Pyyhin Netikettiin..
Enttu eilen illalla töissä väsyneenä puhelimessa,pääsi asiakassuuntaan
Freudilaiset lipsahdukset kaksi kertaa:
"Matkahuolto Asiakaspalaute" (piti sanoa palvelu)
Toinen oli vielä pahempi paikkavarausta tehdessä
"Ja millä varauksella tämä tehdään?"
Piti korjata aika nopeesti "Ei ku millä nimellä varaus tehdään?"
Onneks nyt on vapaata 2 pvää ja pyhien jälkeen melkeen viikko lomaa ...
Freudilaiset lipsahdukset kaksi kertaa:
"Matkahuolto Asiakaspalaute" (piti sanoa palvelu)
Toinen oli vielä pahempi paikkavarausta tehdessä
"Ja millä varauksella tämä tehdään?"
Piti korjata aika nopeesti "Ei ku millä nimellä varaus tehdään?"
Onneks nyt on vapaata 2 pvää ja pyhien jälkeen melkeen viikko lomaa ...
Tämän lukeminen olikin todella mielenkiintoista!prosessi kirjoitti:NegaDuck kirjoitti:Huomenta.
Olen jo kolmelta minua ei pitkään aikaan nähneeltä ihmiseltä kuullut että vaikutan jotenkin "rennolta". Ottaen huomioon karsean työpaineeni ja sen että terveyteni alkaa olla korttitalo jota pidän pystyssä kofeiinilla, kommentti tuntuu vähintäänkin oudolta.Millä tavalla minä mahdan rennolta vaikuttaa? Rento kuin zombie?
Oot vaan kato vapautunu kaikista turhista estoista, mulleki paiskasit luurin korvaan viimeks, roisto, vaikken ollu tehny mitään pahaa!

Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
Tämä oli pitkään aikaan viesti jossa et kertonut onnistumisistasi-epä, onnittelut.BettyB. kirjoitti:HaHAA! Sain ikkunaofficen! Mulla on maailman paras pomo *hihkuu*
Sä ootkin mielikuvitukseton lutQ!Geep kirjoitti:^ Oot kyllä varmasti ainoa, joka yhdistää ton millään asteella aivoissaan mielenkiintoisten juttujen kategoriaan...

Pyyhin Netikettiin..
Mä olen vähän kade. Nyt istun yksin pienessä kahden hengen huoneessa, mutta edessä on muutto avokonttoriin sermien keskelle! Jee! **ttu!BettyB. kirjoitti:HaHAA! Sain ikkunaofficen! Mulla on maailman paras pomo *hihkuu*
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
- McJanne
- Kitisijä
Vain jos ostat makkareperunat torin reunan nakkikioskilta siihen ja pyllistät miliisille. Kaikki muu on homostelua.Niba kirjoitti: Ostin sen blues lippiksen jäätis-ottelusta, voikohan sitä käyttää päähineenä?
Ajattelin pistää sen päähän Pietarissa.. ettei vaan jää epäselväksi mistä tulen,
___
Mitähän mä teen väärin kun pahimman "vihamiehen" työnjohto toi mulle lippuviinapullon...
Noh, vihjasinhan minä miten suunnitteluvirheeksi toteamalla säästyy päälle viiden sadan vessanpöntön irroitukselta ja uudelleen kiinnittämiseltä roudaamiseen...
Oon mä kyllä liian hempee, mutta ei tätä työmaata oikeasti toivo edes pahimmalle vihamiehelleen ristiksi.
Sikstoisekseen kunnon partiolainen tekee aina yhden (ja vain yhden) hyvän työn päivässä.
Kiinteistöshakaalin suosiollisella avustuksella tuli hyvänmakuinen soppari ja nyt puuttuu enää pari prujua, lopputili ja lomarahat.
Aurinko paistaa, tuuli huuhtoo persettä ja Villejä lupiineja raadiossa, on tämä elämä ihanaa välillä *pusspuss* kaikille.
Viimeksi muokannut McJanne, 19.03.2008 16:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kirjoitan tätä alasti
Olipas hyvää kiNkkiä, seurakin mitä parasta. Mä taisin puhua Stinkyn ihan pyörryksiin
Salt&Vinegar- sipsit kuulemma loppuivat EILEN
Ensi viikolla tulossa lisää. Ostin sitten pari pikkuista Doritos- pussia, saanee kelvata siihen asti.
Äksyilin miehelle aamulla, joten ajattelin illaksi tehdä perunamuusia ja juustouunimakkaraa lepyttelymielessä. Pari oluttakin on kylmässä.

Salt&Vinegar- sipsit kuulemma loppuivat EILEN

Äksyilin miehelle aamulla, joten ajattelin illaksi tehdä perunamuusia ja juustouunimakkaraa lepyttelymielessä. Pari oluttakin on kylmässä.

The great club outshines the individual, always and forever.
Meilläkin taitaa tulla muutto piakkoin eteen, joten täytyy yrittää siinä vaiheessa vaikuttaa asiaan. Ja vaikka koolla ei sinänsä ole väliä, kollegalla oli isompi pöytä.BettyB. kirjoitti:Tarkennettakoon, että meilläkin on avokonttori, mutta oma tilava soppeni on erityisen kivasti eristetty muista korkeilla kaapeilla ja kasveilla, ja ikkunasta näkyy merelle. Ja siellä on kunnollinen naulakko.

Ja tämä kitinöintikö nyt sitten on sitä mun keskittymistä vaativaa hommaa?
Täällä tasapäistettiin ja eteen täräytettiin kaikille samanlainen lasipöytä, joka on taattua IKEA-paskalaatua ja niin pieni ettei mahdu kolmea monitoria ja työskentelyn kannalta erinomaisen tärkeää paperivuorta.aimohaiku kirjoitti:Ja vaikka koolla ei sinänsä ole väliä, kollegalla oli isompi pöytä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.