Karkauspäivä
Jepa, itsekin kirosin tuota joskus. Kannattaa tsekata Kelan omasivulta nuo, näkyy kivasti listattuna kaikki sit myöhemmin... Just iloitsin kun veroja meneekin vaan 20 pinnaa, tähän asti maksellu 32 ja tuntunu tuki ihan hukalta. Tänään ostan hienon pulkan! Pöndellä lunta niin perkeleesti. Ja eilen kävin avannossa kahdesti!Elppis kirjoitti:Herätys tapahtui kun avasin verkkopankin. KELA:n antama summa olikin näköjään ENNEN veroja, missään ko. sivuilla sitä ei lue

No meidän taloudellisessa tilanteessa voi mun mielestä kosia ihan hyvin, siis olettaen että tarkoitus on kuitenkin puhtaasti sen hamekankaan hankkiminen. Että anna mennä vaan!nowaysis kirjoitti:
Aloin miettimään myös sitä, onko kosiminen edes suotavaa, jos on jo yksi vaimo? Mut kuulemma me ollaan jossain asumuserossa tai jodis..
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
- McJanne
- Kitisijä
Sniff, mun korjatun kuukausipalkan ja kuukausipalkan erotusta ei vieläkään ole maksettu. Tuntuuko se sen kivemmalta jos maksetaan vuodelta takautuvasti, muttei makseta sittenkään?
ND:n kyselyn seurauksena masennuin entisestään, ainoat vakipanoni ovat näemmä tuolla tiliotteessa esiintyviä (vaikka en edes ole lakimies!).
Noh, kostan sit siellä pankkimaatilla kuhna joskus sinne asti vaivaudun, pankkikortti kaikilla mittareilla (bensa) mitattuna taitaa olla kahdesti käytettävä, vaikka ois jonoakin.
Ihmiset on omituisia kyllä. Työpäällikkö I vetää herneet nenään kun on mahdollista tehdä työt loppuun nopeammin ja marttyroi että pakko hänen on suostua jos Rakennuspäällikkö II niin määrää, mutta ei voi hyväksyä että voi joutua lomauttelemaan ihmisiä. Pällikkä II siis nyt pahan paikan edessä, pitäisi jyrätä autorataa hyväksikäyttäen joku ja saada ikuinen vihamies kontra saada varsinainen esimies (joka on myös ensin mainitun esimies) tyytyväiseksi. Rakennuspäällikkö I (II esimies) taas ei suostu ottamaan kantaa, koska voi loukata jota kuta asianomaisista. Joka tapauksessa työt valmistuvat siten, että lomautuksia on edessä.
Apuva, mitä tässä nyt tekis (Lopputili-kortti pöytään?).
ND:n kyselyn seurauksena masennuin entisestään, ainoat vakipanoni ovat näemmä tuolla tiliotteessa esiintyviä (vaikka en edes ole lakimies!).
Noh, kostan sit siellä pankkimaatilla kuhna joskus sinne asti vaivaudun, pankkikortti kaikilla mittareilla (bensa) mitattuna taitaa olla kahdesti käytettävä, vaikka ois jonoakin.
Ihmiset on omituisia kyllä. Työpäällikkö I vetää herneet nenään kun on mahdollista tehdä työt loppuun nopeammin ja marttyroi että pakko hänen on suostua jos Rakennuspäällikkö II niin määrää, mutta ei voi hyväksyä että voi joutua lomauttelemaan ihmisiä. Pällikkä II siis nyt pahan paikan edessä, pitäisi jyrätä autorataa hyväksikäyttäen joku ja saada ikuinen vihamies kontra saada varsinainen esimies (joka on myös ensin mainitun esimies) tyytyväiseksi. Rakennuspäällikkö I (II esimies) taas ei suostu ottamaan kantaa, koska voi loukata jota kuta asianomaisista. Joka tapauksessa työt valmistuvat siten, että lomautuksia on edessä.
Apuva, mitä tässä nyt tekis (Lopputili-kortti pöytään?).
Kirjoitan tätä alasti
Kiitti vaan sille, joka joskus muinoin laitto Funky Junk nettishopin linkin tänne. Mä oon ihan koukussa niiden farkkuihin ja taas hain kahdet uudet äsken postista. Tod matala vyötärö ja täydellinen istuvuus peffasta on vaan mulle se juttu.... ja ikää oli... no onneksi ollaan taas sellaisessa kondiksessa, ettei läskit tursu vyötäröllä : )
www.funkyjunk.fi
www.funkyjunk.fi
JUMALAUTA mikä nainensafi kirjoitti:Kiitti vaan sille, joka joskus muinoin laitto Funky Junk nettishopin linkin tänne. Mä oon ihan koukussa niiden farkkuihin ja taas hain kahdet uudet äsken postista. Tod matala vyötärö ja täydellinen istuvuus peffasta on vaan mulle se juttu.... ja ikää oli... no onneksi ollaan taas sellaisessa kondiksessa, ettei läskit tursu vyötäröllä : )
www.funkyjunk.fi

*tahtoo samanlaisen vartalon* sit joskus...
The great club outshines the individual, always and forever.
Fiilikset on kaukana perjantaifiiliksistä... vaikka sama kai se sairauslomalaiselle, mikä helvetin päivä on. Onneksi pääsen maanantaina töihin, seinät nimittäin kaatuvat päälle ja pahasti. Kipu peukalossa on vähentynyt dramaattisesti tämän viikon aikana, vaikka ei se kyllä kunnossa ole. Melkein tekisi mieli lähteä tänään jonnekin kumoamaan muutama tuoppi, mutta enpä tiedä. Taidan vetää kalsarigänät yksinäni, kun mieskin menee saunailtaan 
En kosi tänään. Mua nimittäin kosittiin jo kaksi ja puoli vuotta sitten ja sittemmin päätimme siirtää koko avioliittoajatuksen hamaan tulevaisuuteen.

En kosi tänään. Mua nimittäin kosittiin jo kaksi ja puoli vuotta sitten ja sittemmin päätimme siirtää koko avioliittoajatuksen hamaan tulevaisuuteen.
Niinpä!Elppis kirjoitti:JUMALAUTA mikä nainenSiis malli.. Grr. Apua.
Tollaset farkut olis just ihanat ja tahtoisin! mutta valitettavasti mulla roikkuu ne läskit vyötäröllä (kirjoitin ensin syötärö, ja sitähän se on). Miks ihmisen pitää olla tämmönen laiska lahna?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Juupa juu. Ei saanut hertsikan vw-auto seattia kuntoon. Meinasivat vaan vaihta startin, kun siitä oli kuulemma tehot alarajoilla.
Seuraavaksi auto takas tampereelle ja liikkeestä laina-auto alle. Taitaa alkaa auton metsästys ihan tosissaan..
*
Onko muuten huvittavampaa näkyä, kuin koira joka sontimisen jälkeen raahaa persettään pitkin asfalttia ja katsoo isäntää suoraan silmiin. Ei voi todellakaan olla nauramatta.
Seuraavaksi auto takas tampereelle ja liikkeestä laina-auto alle. Taitaa alkaa auton metsästys ihan tosissaan..
*
Onko muuten huvittavampaa näkyä, kuin koira joka sontimisen jälkeen raahaa persettään pitkin asfalttia ja katsoo isäntää suoraan silmiin. Ei voi todellakaan olla nauramatta.

Minkä mallin Seat se on ?masa kirjoitti:Juupa juu. Ei saanut hertsikan vw-auto seattia kuntoon. Meinasivat vaan vaihta startin, kun siitä oli kuulemma tehot alarajoilla.
Itse lähetin muutama minuutti sitten tilauksen uudesta Seatista kompensoimaan tämän päivän vitutusta. Nyt vaan täytyy malttaa odottaa uutta autoa. Johan tuohon vanhaankin on kertynyt 80 tkm.
Viimeksi muokannut Mulli75, 29.02.2008 14:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.