Heh, nyt on sitten lisätty fotoja galleriaan. Suuri ja kaunis nimimerkki SikaMika on viimein saanut (epäselvät) kasvot ja konkretisoitunut vereksi ja (liiaksi) lihaksi!
Kohta on asunto täynnä miehiä! Ihan hirmuisesti hyvää urheilua, onneks on kaks töllöä. Kaupassakaan ei ollut oikein mitään, omenatkin näytti sad face- ilmettä ruskeine laikkuineen.
Systerin tyttö on kyllä sellanen energiapakkaus ettei oo toista. Miehen kanssa juoksi pitkin kämppää melkein kaksi tuntia, mä lähestulkoon väsyin pelkästä juoksun seuraamisesta. Neiti syötetty ja lähetetty äitinsä matkassa kotio.
Kohta pitää laittaa pääsymaksuluukku tohon ulko-ovelle
The great club outshines the individual, always and forever.
Njaahas, päiväkaffet ja lätkää ihan just. Ja pittää soitella jotta onko niitä töitä huomenna. Mä kiipeilen seinille täällä taas yksinäni muuten tomorrow
SikaMika kirjoitti:
sattui soimaan kyseinen orkesteri juuri kuvamanipulaatiosession taustalla, joten rippasin lennosta sopiviksi katsotut riimit talteen.
Mitä manipuloit? Hiukset päähän?
En, vaan järjen. Eikö sitä muka kuvista huomaa?
Suvinen kirjoitti:Oon pettynyt kun et oo yhtään avattares näköinen.
nokkaelain kirjoitti:Kävin baarissa. Kerrottavaksi asti ei ole.. muuta kuin että paikalla oli "edustava" joukko turkulaisia uusnatseja. Kaljupäiset pässit mustissa paidoissa 100% white -tekstein kokoontuivat rinkiin kädet yläviistoon ojossa huutamaan "WHITE WHITE WHITE..."
Auts. Surullista. Saanko kysyä, missä paikassa mahdoit olla? Ilmeisesti Turussa? Ihan vaan siksi kyselen, että funtsin, missä nuo mahtaa oikein kuljeskella.
Giggling Marlin. Ei kiinnostanut jonottaa, joten valitsin vain paikan jonne ei ole jonoa. En olettanutkaan viihtyväni, mutta pari vuotta sitten käydessä tuolla sentään oli oman ikäisiänikin ihmisiä. (Ei tuota em. joukkoa paljon ollut, ei vaan voinut olla huomaamatta.)
Melko tylsää. Ulkona ei voinut olla, kymmenessä minuutissa kaikki vaatteet märkänä sadevarusteista huolimatta. Tässä mitään talvea enää kaivata, kevät tänne, kiitos.
Mä olen ollut koko päivän sängyssä tuhisemassa. Ja näytän aivan järkyttävältä. Onneksi nieleminen sentään onnistuu jo jotenkuten, muuten varmaan ampuisin itseni.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Pahin tauti vuosiin. Keuhkot on niin tulessa, että piti käydä saunassa eukalyptustuoksua hengittämässä. Ei kauaa auttanu.
Just uudelle työporukalle kehuin, että en sairasta koskaan. Niinpä niin. Silmiä kirvelee ja hengitys on tulikuuma. Eikä oo etes teetä kaapissa, pitänee testata kuumaa kaakaota sitten.
Olen ollut kirjoittamaisillani jotain varmaan kahteenkymmeneen ketjuun, mutta jättänyt kaiken jo kirjoittamani lähettämättä. Ehkä tämäkin olis pitänyt pyyhkiä?
Merkillinen sensuurivaihe. Lopun alkua?
bedlam kirjoitti: Eikä oo etes teetä kaapissa, pitänee testata kuumaa kaakaota sitten.
Kokeilisit sitä absinttia. Tai Weetabixia!
Bliss kirjoitti:
Korjasin kirjoituksesi haluamaasi sanamuotoon.
On tullut aika syödä salaattia ja painella taas kirjan kera sänkyyn. Luovutin Don Quijoten suhteen, kirja ei tunnu etenevän minnekään vaan kohkaa saman teeman ympärillä ainakin lukemani ekat 200 sivua. Vaihdoin lennosta Glen Duncanin "Minä Lucifer":iin, vaikuttaa menevämmältä. Prööt.