Riemastuttava tiistai
Naiset, varsinkin somalipillut, kuulolla: minulle tarjottiin töissä uutta positiota koska olen niin vitun hyvä. Ja myös koska nykyisessä hommat ovat jonkin verran vähentyneet tiettyjen tuotteiden lopettamispäätösten vuoksi.
Homma muistuttaa jonkin verran nykyistä "manageerausta", mutta sopii ehkä nykyistä paremmin ydinosaamisalueeseeni (netti, tietokonepelit, ninjaelokuvat), ja otan sen vastaan mielenkiintoisena haasteena. Palkka pysyy samana enkä saa uutta autoa vanhan tilalle. Oman työhuoneen saatan saada. Hyvänä puolena myös se että 8 km työmatka kutistuu jälleen 3,2 km:ksi, enkä joudu enää käymään töissä jossain ihme Espoossa. Pääsen yhdellä bussilla ihan siihen liki. Tosin pelko on että jossain vaiheessa kyseinenkin yksikkö muuttaa jonnekin ihme Espooseen.
Elämä on täynnä valintoja, vaikka muut tekisivätkin ne sinun puolestasi.
Homma muistuttaa jonkin verran nykyistä "manageerausta", mutta sopii ehkä nykyistä paremmin ydinosaamisalueeseeni (netti, tietokonepelit, ninjaelokuvat), ja otan sen vastaan mielenkiintoisena haasteena. Palkka pysyy samana enkä saa uutta autoa vanhan tilalle. Oman työhuoneen saatan saada. Hyvänä puolena myös se että 8 km työmatka kutistuu jälleen 3,2 km:ksi, enkä joudu enää käymään töissä jossain ihme Espoossa. Pääsen yhdellä bussilla ihan siihen liki. Tosin pelko on että jossain vaiheessa kyseinenkin yksikkö muuttaa jonnekin ihme Espooseen.
Elämä on täynnä valintoja, vaikka muut tekisivätkin ne sinun puolestasi.
Teinpäs testin "Kuka täydellisistä naisista olet?", ja vastaukseks tuli Susan. No daa, kai mä nyt sen oisin ilman testiäkin tienny..samanlainen kohelo.
Aivan kamala taas tääkin päivä. Enimmäkseen diggailen asiakaspalvelusta (outo kun olen), mut tänään on kyl ollu ihan uskomattomia välikäteenjäämistilanteita (sanahirviö), mitkä ei tosissaan oo jees..

Aivan kamala taas tääkin päivä. Enimmäkseen diggailen asiakaspalvelusta (outo kun olen), mut tänään on kyl ollu ihan uskomattomia välikäteenjäämistilanteita (sanahirviö), mitkä ei tosissaan oo jees..
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Huh-hah-hei!
Mulle tarjottiin duunia, jota en enää uskonut tekeväni. (Ei ole strippausta tai huorausta pöljät.) Ilomielin suostuin, varsinkin kun pystyn integroimaan nykyistä osaamistani tähän projektiin. Tietää paljon hommaa, jonka rahallinen arvokin selviää vasta finaali-vaiheessa, mutta aistit sanovat että on "worth the chance"! Tulee olemaan jännittävät 6-7kk edessäpäin.
Mulle tarjottiin duunia, jota en enää uskonut tekeväni. (Ei ole strippausta tai huorausta pöljät.) Ilomielin suostuin, varsinkin kun pystyn integroimaan nykyistä osaamistani tähän projektiin. Tietää paljon hommaa, jonka rahallinen arvokin selviää vasta finaali-vaiheessa, mutta aistit sanovat että on "worth the chance"! Tulee olemaan jännittävät 6-7kk edessäpäin.

"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Hmm... En varsinaisesti. Minulle on kyllä maksettu seksikohtauksen suunnittelusta, toteutuksesta ja esittämisestä julkisesti. Mutta ei yhtään sen enempää. Siinä teille päivän sossupoket.Bliss kirjoitti:Vaola kirjoitti: duunia, jota en enää uskonut tekeväni. (Ei ole strippausta tai huorausta pöljät.)![]()
Milloin sä noita kursivoituja olet tehnyt...?
Tässä nykyisessä ei ole kyllä tuosta kyse, vaikka kaikkihan voi olla mahdollista kunhan hinnasta sovitaan...

"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Kautta muhkeiden himonussijaviiksieni, väitätkö että minä en ole tuossa avattaressa? Siinähän lukeekin, että Tö ChapZeb kirjoitti:Sinä ensin! Ei siis tissejä vaan kuva joka esittää sinua. Saa shopata vaikeasti tunnistettavaksi.Chap kirjoitti:Mikäs avatar tuo on? Tissikuvat takas ja heti!!!1
Viimeksi muokannut Chap, 22.01.2008 19:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"nokun se soitti että tuu moikkaa" ja seuraava lause "mä soitin sille...". Kun asiasta kysyy kohteliaasti että kuka siis soitti ja kelle ja missä helvetissä olet nyt kun uuni on ollut pyynnöstäsi päällä jo 1,5h, niin herra menee ihan solmuun.Zeb kirjoitti:^
Millaisessa asiassa?
TYMÄ!
The great club outshines the individual, always and forever.
Pertti on aivopessyt sutZeb kirjoitti: Mistäköhän se voisi kertoa?

Mun mielestä on lähinnä huvittavaa toi valehtelu joka kerran, koska se ei tunnu koskaan oikein onnistuvan. Vielä huvittavampaa on se, ettei ole mitään syytä valehdellä tai vääristellä totuutta..
Äiti on joskus sanonut että silloin kun on tekemässä jotain jonka tietää vääräksi, valehtelee.
Mä piilotan sen Buranat, KÄRSI KÄRSI *laulaa turmion kätilöitä*
The great club outshines the individual, always and forever.