Mutku mä oon kuullu huhuja, et sä pelkäät mua jo nyt. Alistaminenhan vaan pahentais tilannetta, kato. Ylistäminen taas on aika epäilyttävää, kuvallinen viestintä on kätevämpää, vaiks näin:
Byhyy. Prosessi ja Zeb taisivat mennä nukkumaan, ottivat ja jättivät Elcon ja Manalan armoille. On tämäkin. Mihin on kadonnut humaanisuus, solidaarisuus? Kysynpä vain.
Alkaiskohan tässä nukuttaa pikkuhiljaa? Taidan mennä lukemaan tota Corvetteketjua, se vaikutti lupaavalta unilääkkeeltä. Ja on parempi poistua unten maille ennen kuin alan muistuttaa liialti Stadinarskaa. Tai Gattacaa. Tai molempia.
prosessi kirjoitti:Mutku mä oon kuullu huhuja, et sä pelkäät mua jo nyt. Alistaminenhan vaan pahentais tilannetta, kato. Ylistäminen taas on aika epäilyttävää, kuvallinen viestintä on kätevämpää, vaiks näin:
Pyry-Matias kirjoitti:En olisi uskonut, että manala hengaa keskellä yötä juuri tässä ketjussa.
Jos se ei voi itselleen mitään. Nyt se varmaan suunnittelee parannuksia siihen prosessiEW-ignoreensa.
Jep. Mikä tahansa kombinaatio joukosta prosessi-EW-Zeb-Vadim laukaisee tiukan ignoroinnin sormet korvissa kovaa älämölöä pitäen. Itse asiassa siihen olisi välineet jo, mutta se itsekuri, se itsekuri... Olemme paha tapa!
Vadim kirjoitti:Byhyy. Prosessi ja Zeb taisivat mennä nukkumaan, ottivat ja jättivät Elcon ja Manalan armoille. On tämäkin. Mihin on kadonnut humaanisuus, solidaarisuus? Kysynpä vain.
Se on vaan sun omaksi parhaaksi hengata vähän miesseurassakin välillä
Vadim kirjoitti:Byhyy. Prosessi ja Zeb taisivat mennä nukkumaan, ottivat ja jättivät Elcon ja Manalan armoille. On tämäkin. Mihin on kadonnut humaanisuus, solidaarisuus? Kysynpä vain.
Se on vaan sun omaksi parhaaksi hengata vähän miesseurassakin välillä
Pysytpähän kuninkaana etkä prinsessana. Itkeminen alkaa vähän jo vaikuttaa oireelliselta.
Miten minulle tuli tästä ketjusta sellainen kuva, että Vadim haluaa alistua, vaikka sitten väkisin. Tunki sitten sen vetoketjunkin mukaan ties millä tekosyyllä. Tämä on enemmän kuin vihjailua!
prosessi kirjoitti:Hyvin epäilyttävää... Sinun sietäisi mennä kaappiin häpeämään!
En voi. Sehän on täynnä Zebin luurankoja.
Zeb lupasi hankkia uuden ihan mittatilaustyönä. Ja kyllä siihen vanhaankin mahtuu, pujottautuu vain sinne luurankojen sekaan, ne kyllä myötäilee sen verran.