Nainen: antaisitko piNppaasi 79-vuotiaalle?
Mukava että sä pidät meidän ikäasioista noin hyvää huolta!Herra Manala kirjoitti:Jaa että se onkin 29 eikä 28?Niba kirjoitti:
Kuinka herttaista ja huomaavaista. Kun kerran pidät aikaan liittyviä kysymyksiä tärkeinä, voisit välillä minunkin taskukelloa vetää oikeaan aikaan, etkä vain kavereittesi ja omaasi.
Pyyhin Netikettiin..
Vihtiksen iän nyt muistaa helposti kun ollaan melkeen ikäkaimoja mutta vuoden erolla. Mutta milläs vitun perusteella se on joku hormoonipullistelija?Niba kirjoitti:Mukava että sä pidät meidän ikäasioista noin hyvää huolta!Herra Manala kirjoitti:Jaa että se onkin 29 eikä 28?
Kuinka herttaista ja huomaavaista. Kun kerran pidät aikaan liittyviä kysymyksiä tärkeinä, voisit välillä minunkin taskukelloa vetää oikeaan aikaan, etkä vain kavereittesi ja omaasi.
Mä tiedän yhden hepun joka iski liikennevaloissa ja porasi 73-vuotiasta mummoa..eikä ollu mulle sukua kumpikaan..oisko se mummo sulle sukua, en tietää..mut kuulostaa aika mainiolta. vanhuksillekin seksiä! Oisko siellä sulle markkinaa ja murkinaa, kun koko ajan teltan liepeet paukkuu?Herra Manala kirjoitti:Vihtiksen iän nyt muistaa helposti kun ollaan melkeen ikäkaimoja mutta vuoden erolla. Mutta milläs vitun perusteella se on joku hormoonipullistelija?Niba kirjoitti:Mukava että sä pidät meidän ikäasioista noin hyvää huolta!Herra Manala kirjoitti:Jaa että se onkin 29 eikä 28?
Pyyhin Netikettiin..
Otin sut veks noresta kun jotain musta sanailit. Mikä ihmeen hormonipullistelija? Ja miks manalalla mikään paukkuisi? Ennen kaikkea miksi kirjoittelet tuommoiseen arveluuttavaan sävyyn, lopeta se tai sano mitä sulla on asiaa.Niba kirjoitti:Mä tiedän yhden hepun joka iski liikennevaloissa ja porasi 73-vuotiasta mummoa..eikä ollu mulle sukua kumpikaan..oisko se mummo sulle sukua, en tietää..mut kuulostaa aika mainiolta. vanhuksillekin seksiä! Oisko siellä sulle markkinaa ja murkinaa, kun koko ajan teltan liepeet paukkuu?Herra Manala kirjoitti:Vihtiksen iän nyt muistaa helposti kun ollaan melkeen ikäkaimoja mutta vuoden erolla. Mutta milläs vitun perusteella se on joku hormoonipullistelija?Niba kirjoitti: Mukava että sä pidät meidän ikäasioista noin hyvää huolta!
Eipä taitaisi onnata. Olen masentavan vanhanaikainen ja seksi kiinnostaa vain jos edes teoriassa voin kuvitella viettäväni lopun elämääni tyypin kanssa. Millä vitulla viettäisin lopun elämääni jos tyyppi kuolee joka tapauksessa 10-20 vuoden sisään? No joo, ei se sex appealkaan mun silmissä ole (vielä nyt) tuossa ikäluokassa ihan huippuluokkaa, edes Conneryllä. Sehän vois olla mun pappa.