Lavvantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

aasi kirjoitti:Mä ehdottaisin painesiteitä ja lastoitustarpeita.
Nooh, 112 pikavalintaan...

Ja perkele, mie olen päättänyt että naapurin muija on täysi narttu ja kusipää. Mie kerron: Eilen kasseltiin leffaa joskus klo 23.00, kotiteatterin volat oli hiljaisella (Vol 14) niin eikö saatana tämä horatsu tullut rämpyttämään ovikelloa? No tuli, en avannut koska harvemmin avaan ovea tuohon aikaan kenellekään. Noh, menin partsille lyömään natsaa huuleen niin eikä helvetti naapurin kastemadon näköinen isäntä tule raakkumaan falsetissa että nyt on liikaa melua, muija ei pysty nukkumaan. Meitsi oli "WTF?", sanoin takaisin että ei kyllä meiltä kuulu mitään. Pidin volat ja jatkoin leffaa, emäntä väsähti ja meni nukkumaan ja nukkuin aivan hyvin vaikka pidin voluumin samana.

Vituttaa naapurin nauta.
A) Ämmä itse kiskoo viinaa kuin pesusieni ja remuaa suhtkoht usein luhtikäytävässä.
B) Sen kastemato-luikero-mies yrittää ängetä vähänväliä meidän kämpille kaljotteleen. En ihmettele sellaisen naudan kanssa nyt saatana kukaan viihdy samassa kämpässä. Ryypäkköön mun puolesta vaikka kanahäkissä, tänne sitä päästä.
C) Bonuksena se narttu sai minut yksi aamu oksennusrefleksin valtaan. Tempasin ovea auki ja meinasin painua töihin niin tämä saatana tuli alushousut jalassa riippuvien rintojensa kanssa pummimaan tupakkia. Vastenmielinen, ruma, mainitsinko vastenmielinen?, ruma ja ärsyttävä lehmä puolialastomana edessäni, antaisin kartongin että saisin pyyhittyä kuvan mielestäni. Heräsin ainakin kunnolla.

Pillusaatanapimpelipom, kyttään perkele jokaista ääntä mikä siitä kämpästä kuuluu ja painun samantien pimputtaan ovikelloa. Kasson saatana mute päällä leffat iltaisin ja annasvaanolla jos sieltä kuuluu pienikin sängynnarahdus ja vieno "Aah" niin meen rämpyttään sitä saatanan kelloa sillai että varmasti loppuu äijältä erektio ja ämmältä kuivaa pimppaloora rusinaksi.

Mulle ei vittuilla.
Rouva Numba

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

1108 kirjoitti:...äijältä erektio ja ämmältä kuivaa pimppaloora rusinaksi.

Mulle ei vittuilla.
Hyvää joulua vaan naapureillekin.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Kirjoitan tätä alasti
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vähän siivousta vielä ja sitten hakemaan kaverit. Tänään nautitaan kuoharia ja glögiä hyvässä seurassa. Kyllä mun vaan kelpaa :)
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Taidan leikkauttaa itselleni otsatukan.
Savannah

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Hihi miten satunnainen päivä. Olen humalassa, juttelen yhden kaverin kanssa Irlantiin ja sen tyttöystävän kanssa Suomeen. Todella hämärää :)
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Savannah kirjoitti:Hihi miten satunnainen päivä. Olen humalassa, juttelen yhden kaverin kanssa Irlantiin ja sen tyttöystävän kanssa Suomeen. Todella hämärää :)
Melko aikainen hjumala :P
Savannah

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Tix kirjoitti:
Savannah kirjoitti:Hihi miten satunnainen päivä. Olen humalassa, juttelen yhden kaverin kanssa Irlantiin ja sen tyttöystävän kanssa Suomeen. Todella hämärää :)
Melko aikainen hjumala :P
Sitä se loma teettää :D
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Savannah kirjoitti:
Tix kirjoitti:
Savannah kirjoitti:Hihi miten satunnainen päivä. Olen humalassa, juttelen yhden kaverin kanssa Irlantiin ja sen tyttöystävän kanssa Suomeen. Todella hämärää :)
Melko aikainen hjumala :P
Sitä se loma teettää :D
Prkl .. mun loma on rikki sit.
Savannah

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Tix kirjoitti: Prkl .. mun loma on rikki sit.
No kannattaa korjata asia.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Savannah kirjoitti:
Tix kirjoitti: Prkl .. mun loma on rikki sit.
No kannattaa korjata asia.
Täytyy harkita jos saa baarisuraa, kalsarit ei houkuta :)
Savannah

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Tix kirjoitti: Täytyy harkita jos saa baarisuraa, kalsarit ei houkuta :)
Minua taas juuri yritetään saada baariin mutta seura olisi lievästi kyseenalaista joten taitaa olla pakko passata :D
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Savannah kirjoitti:Minua taas juuri yritetään saada baariin mutta seura olisi lievästi kyseenalaista joten taitaa olla pakko passata :D
Kuka kitisijä sinua baariin vonkaa? :shock:
Savannah

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Tix kirjoitti: Kuka kitisijä sinua baariin vonkaa? :shock:
Ei kitisijä sentään :D Kaveri yrittää saada että lähtisin sen tyttöystävän kanssa baariin, se maksaisi kaiken ja hoitaisi taksit Irlannista, mutta kun en nyt ihan hirveästi ole motivoitunut. En suhtaudu hyvin painostamiseen :D
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Savannah kirjoitti:Ei kitisijä sentään :D Kaveri yrittää saada että lähtisin sen tyttöystävän kanssa baariin, se maksaisi kaiken ja hoitaisi taksit Irlannista, mutta kun en nyt ihan hirveästi ole motivoitunut. En suhtaudu hyvin painostamiseen :D
Taitaa kamu vähän pelätä että tyttöystävä ei ole ihan uskollisinta sorttia kun noin epätoivoisesti yrittää valvonnan järjestää :P
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tix kirjoitti:
Savannah kirjoitti:Minua taas juuri yritetään saada baariin mutta seura olisi lievästi kyseenalaista joten taitaa olla pakko passata :D
Kuka kitisijä sinua baariin vonkaa? :shock:
Onko kitisijä aina automaattisesti kyseenalaista seuraa?
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Bliss kirjoitti:Onko kitisijä aina automaattisesti kyseenalaista seuraa?
Oliko tuo retorinen kysymys? :D
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Lallallaa... Keittiön jäljet on vielä putsattava, sit pitää pakata pari lahjaa + kamppeet muutamaksi päiväksi. Mut sit... SIT alkaa oikee loma!!! Pari olutta ja siideriä odottaa jo jääkaapissa, jee!!!!
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tix kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Onko kitisijä aina automaattisesti kyseenalaista seuraa?
Oliko tuo retorinen kysymys? :D
Kysyitkö todella tuota? :D
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Bliss kirjoitti:
Tix kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Onko kitisijä aina automaattisesti kyseenalaista seuraa?
Oliko tuo retorinen kysymys? :D
Kysyitkö todella tuota? :D
Eli oli 8)
Savannah

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Tix kirjoitti: Taitaa kamu vähän pelätä että tyttöystävä ei ole ihan uskollisinta sorttia kun noin epätoivoisesti yrittää valvonnan järjestää :P
Hehe ei sentään, haluaa vain että tapaan sen tyttöystävän :)
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tällä sivulla on jo 14 Gattaca-hymiötä, alkaa pelottaa.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

prosessi kirjoitti:Tällä sivulla on jo 14 Gattaca-hymiötä, alkaa pelottaa.
Tämä ketju pitäisi sulkea mielenterveydellisiin seikkoihin vedoten.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Herra Manala kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Tällä sivulla on jo 14 Gattaca-hymiötä, alkaa pelottaa.
Tämä ketju pitäisi sulkea mielenterveydellisiin seikkoihin vedoten.
No ÄLÄ! :D :D :D
Duckzilla

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

... mutta ainakin joululahjat on nyt paketoitu. Huoh.
Vastaa Viestiin