Mitä haluat joululahjaksi 2007?
Mäpäs saankin. Mulla nimittäin on jouluna (20.-27.12) varattuna n. 15 hlön mökki Rukalta, ja olen kutsunut sinne liudan ystäviä. Näillä näkymin n. 13 hlöä tulossa, siinä mulle joululahjaa kerrakseen.Savannah kirjoitti:Lahjaksi haluan laatuaikaa kavereiden kanssa.
Ystävät, yhdessä paistettu kinkku ja laatikot, hyvää viiniä ja talvimaisema, ei sitä muuta voi joululta toivoa. Paitsi sitä lovee.
Joo joo, heitä vain sitä suolaa haavoihin! Voisin kyllä ostaa itselleni joululahjaksi yhden kappaleen äkkilähtöjä ulkomaille ja kaapata sinne mukaan pari kamelia. Viime jouluna olin Itävallassa neljän kaverin kanssa ja oli muuten paras joulu ikinäBettyB. kirjoitti: Ystävät, yhdessä paistettu kinkku ja laatikot, hyvää viiniä ja talvimaisema, ei sitä muuta voi joululta toivoa. Paitsi sitä lovee.
Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?
No ehdottomasti. Minua kun kalvaa olemassaolosi vaikka olemme 15000km turvaetäisyyden päässä toisistamme.Googlebot kirjoitti:eikä Australiaan koska elco on jo siellä ja kyseinen maa on liian pieni meille kahdelle.
Obtopic: salmiakkia ja juustohöylä
Tuleeko Nibakin sinne pallogrillin kanssa? Saisitte kaikki kunnolla makkaraa.BettyB. kirjoitti:Mäpäs saankin. Mulla nimittäin on jouluna (20.-27.12) varattuna n. 15 hlön mökki Rukalta, ja olen kutsunut sinne liudan ystäviä. Näillä näkymin n. 13 hlöä tulossa, siinä mulle joululahjaa kerrakseen.Savannah kirjoitti:Lahjaksi haluan laatuaikaa kavereiden kanssa.
Ystävät, yhdessä paistettu kinkku ja laatikot, hyvää viiniä ja talvimaisema, ei sitä muuta voi joululta toivoa. Paitsi sitä lovee.
Uteliaana kysyn, onko mukana lapsiperheitä, vai onko sinulla noin paljon lapsettomia kavereita?BettyB. kirjoitti:Mäpäs saankin. Mulla nimittäin on jouluna (20.-27.12) varattuna n. 15 hlön mökki Rukalta, ja olen kutsunut sinne liudan ystäviä. Näillä näkymin n. 13 hlöä tulossa, siinä mulle joululahjaa kerrakseen.Savannah kirjoitti:Lahjaksi haluan laatuaikaa kavereiden kanssa.
Nyt loppu tämä kengistä puhuminen ja kuvien postaaminen... Ole herkkä.saira kirjoitti:Sain jo, tilasin itselleni kengät...
p.s. Mitenköhän saisi vinkattua näistä jutuista toiselle? Jättämällä kuvastoja pöydälle? Selaimeen nettikauppa auki? Vaihdan ankka tausta kuvan kengäksi? (yritän säästää rahoja. Narttu sai vasta hetki sitten Tallinnan matkan, dildon ja poron)
Ei yhtään lapsiperhettä, yksi homopari, yksi avopari, yksi-kaksi tuore pari, loput sinkkuja. Niin ja yksi koira, Sulo <3NuoriDaavid kirjoitti:Uteliaana kysyn, onko mukana lapsiperheitä, vai onko sinulla noin paljon lapsettomia kavereita?
Oikeastaan ystävistäni vain yhdellä on lapsia, kaikki me muut ollaan säälittäviä sinkkuja ja/tai suhteesta toiseen hyppiviä luusereita.
Hyvät bileet varmasti tiedossa.BettyB. kirjoitti:Ei yhtään lapsiperhettä, yksi homopari, yksi avopari, yksi-kaksi tuore pari, loput sinkkuja. Niin ja yksi koira, Sulo <3NuoriDaavid kirjoitti:Uteliaana kysyn, onko mukana lapsiperheitä, vai onko sinulla noin paljon lapsettomia kavereita?
Oikeastaan ystävistäni vain yhdellä on lapsia, kaikki me muut ollaan säälittäviä sinkkuja ja/tai suhteesta toiseen hyppiviä luusereita.
*kateellinen*
Onko vaimo jo päättänyt mitä teette jouluna?NuoriDaavid kirjoitti:Hyvät bileet varmasti tiedossa.BettyB. kirjoitti:Ei yhtään lapsiperhettä, yksi homopari, yksi avopari, yksi-kaksi tuore pari, loput sinkkuja. Niin ja yksi koira, Sulo <3NuoriDaavid kirjoitti:Uteliaana kysyn, onko mukana lapsiperheitä, vai onko sinulla noin paljon lapsettomia kavereita?
*kateellinen*
Samaa kuin aina: lapsiperheen normijoulu.SaintJohnPerse kirjoitti:Onko vaimo jo päättänyt mitä teette jouluna?NuoriDaavid kirjoitti:Hyvät bileet varmasti tiedossa.BettyB. kirjoitti: Ei yhtään lapsiperhettä, yksi homopari, yksi avopari, yksi-kaksi tuore pari, loput sinkkuja. Niin ja yksi koira, Sulo <3
*kateellinen*