Bliss kirjoitti:Mulla ei ole minkäänlaisia töitä tälle päivälle

Jokseenkin samoilla linjoilla mentiin. Pari tuntia jotain töiden näköistä, loppupäivä meni syödessä, juodessa, lukiessa ja musiikkia kuunnellessa.
Joku fakin taloustutkija änki itsensä äsken asuntooni. Onneksi olin saanut juuri sapuskat tulille, joten saatoin hyvällä omallatunnolla jatkaa kokkailuani tyypin ampuessa kyssäreillä keittiön pöydän takaa. Jaksoin vastailla kymmenisen minuuttia ihan tosissani, sitten loppui kiinnostus yhteisiä asioitamme kohtaan ja kohdistin ne ainoastaan omiin asioihini: väitän, että kaikissa maailman kyselyissä kyseltävän mielenkiinnon hiipumisen tarkan ajankohdan pystyy määrittämään juuri siihen pisteeseen jossa hän alkaa syöttää yhtä ja samaa vastausvaihtoehtoa kyselyn loppuun saakka. Aikarajoitetuissa kyselyissä tuo samainen piste ilmaisee vastausajan loppumisen...
Lähtihän se kiusanhenki sentään, saatana. Sain palkinnoksi päivän Hesarin ja lyijykynän, yippeee! Mikä on todennäköisyys sille, että jos on eilen herännyt yöuniltaan klo. 14.30 ja tänään klo 05.40, niin tänään väsyttää? En osaa laskea itse, mutta kokeilen josko vastaus ilmestyisi mulle päiväunessani...zzZZZzz...