Tiistai, tisdag, tuesday, dienstag, martes, tirsdag, martedì
Voi gagga.. 40v.Geetzu kirjoitti:http://www.testimaa.com/testi.php?t=age
Oon 29v. Saatoin valehdella parissa kohdassa...
Oon nuorempi ku sä. 26. (Missä on pitkää nenää näyttävä hymiö?)Geetzu kirjoitti:http://www.testimaa.com/testi.php?t=age
29 v. täällä myös. Todellista enemmän siis. Käpy mikä käpy.Geetzu kirjoitti:http://www.testimaa.com/testi.php?t=age
fuck me I'm fabulous
- Riemumieli
- Kitisijä
Eipä vähä, just pari viikkoo sitten oltiin Tavastialla kattomassa! uudesta levystä.. musta se Ninja Sarasalon biisi "Fashion" oli parempiSheetlord kirjoitti: Sen sijaan Makkonen vetää varsin tiukasti ukon iän huomioiden. Mahdoton showmies!

Mikeltä saatujen kukkien kokoelma karttui taas yhdellä.

Prepare for the worstest.
27. Varsin totta vielä parin kuukauden ajan. Fyysinen olemus on sit noin 16. Oikeesti kyl pohdin, että oon taatusti henkisesti kypsempi kuin 80% 27-vuotiasta lapsettomista baarikärpäsistä. Nih!
Yih, 27 näyttää jotenki paljolta tollain kirjotettuna..28..Huh!
Aattelin muuten et Riemumieli ois alle kolmikybänen! Oot nuorekas!
Yih, 27 näyttää jotenki paljolta tollain kirjotettuna..28..Huh!
Aattelin muuten et Riemumieli ois alle kolmikybänen! Oot nuorekas!
Prepare for the worstest.
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
- Riemumieli
- Kitisijä
- Haemaeraemies
- Kitisijä
Tiukka työsessio taas takana: kirjan lukua ja sivusilmällä nuorten naisten perseiden tiirailua. Onneksi tuosta maksetaan, muuten en jaksaisi...
Perseiden tiirailu on synneistä pahinta, senhän tietävät pikkulapsetkin. Niinpä Jumala rankaisi SikaMikaa samantien flunssalla, edessä x päivää vuodelepoa. Perseetkö lie tehneet tehtävänsä, mutta nyt myös panettaisi hieman. Eli kaikki pöpöjä pelkäämättömät pikkuperseet: tervetuloa sairaskäynnille! *perse*
Nyt painelen vuoteeseen (odottamaan)...

Perseiden tiirailu on synneistä pahinta, senhän tietävät pikkulapsetkin. Niinpä Jumala rankaisi SikaMikaa samantien flunssalla, edessä x päivää vuodelepoa. Perseetkö lie tehneet tehtävänsä, mutta nyt myös panettaisi hieman. Eli kaikki pöpöjä pelkäämättömät pikkuperseet: tervetuloa sairaskäynnille! *perse*
Nyt painelen vuoteeseen (odottamaan)...
- irmelianneli
- Kitisijä
Eka töipäivä meni siinä sitte, suht sairaalloisesti ja väsyneesti. Ahistaa ett muka kolme päivää vielä jäljellä! Olin suunnitellu ett 'sairastun' keskiviikkona ja lähden etelään jo sillon, mut enhän mä luuseri uskalla/osaa valehdella. Varsinkin ku mä ny jouduin oleen ton eilisenkin pois. Ja seuraavat lomatkin mulla on vasta ens kesänä!
Noi fakin' vakituiset tuolla on ihan jatkuvasti jossain lomalla vdunvttu. Mä en jaksa.
Joo, täsmäroppeja migrikseen a.s.a.p! Saakohan niitä vaan lekurilta muka kysymällä, että anna lääkettä, mulla on migreeni..? Oli se kyl järkky kokemus taas, tai ei ehkä noin HC:tä ookkaan ennen ollut. Noh, nyt mä alan olla taas ihminen. Oon imuroinu, pyykänny, käyny kaupassa ja suihkussa. Jee minä.

Joo, täsmäroppeja migrikseen a.s.a.p! Saakohan niitä vaan lekurilta muka kysymällä, että anna lääkettä, mulla on migreeni..? Oli se kyl järkky kokemus taas, tai ei ehkä noin HC:tä ookkaan ennen ollut. Noh, nyt mä alan olla taas ihminen. Oon imuroinu, pyykänny, käyny kaupassa ja suihkussa. Jee minä.