Geetzu kirjoitti:
Sain yyveetä aiheesta. Tänä naistenpäivänä oli kuulema vain pippeliä ja suklaata jaossa ja jos oikein kismittää, voin kysäistä sihteeriltä haluttaisko häntä vielä vaihtaa saamisia. Miehelle käy kuulema näin jälkikäteenkin oikein hyvin.
Hyvää myöhästynyttä naistenpäivää tai siis toivotusta vielä näin tänään teille arvon LADYILLE!
Ja koska on vaaliaika, en tokikaan laittaisi pahakseni, jos varmistaisitte olonne tai tulemisenne TUKIJAKSENI.
Tarvitsen aina välillä tukijoita, koska minua kohdellaan silloin tällöin väärin niinkuin olette huomanneet kai!
Tix kirjoitti:
Äijänpäivävastaus. Onneks kaikki muut onkin äijänpäiviä, paitsi äitienpäivä ja ystävänpäivä.
Olen huolissani trendistä: aiemmin ei ollut kuin äitienpäivä. Nyt on lisäksi nuo kaksi mainittua. Mitäköhän seuraavaksi keksivät lesbofeministikonfrensseissaan?
Elppis kirjoitti:Se on kyllä sellainen velmu, että on ihan varmasti joka ikiselle naisasiakkaalle toivotellut samaa
Kaupan gay-henkinen mieskassa toivotteli mulle hyvät naistenpäivät. Ihan oikeasti vahingossa vastasin kiitos samoin, koska mietin just niitä sen homoviboja. Sitäpaitsi olin hämmentynyt siitä että joku toivotti.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Elppis kirjoitti:Se on kyllä sellainen velmu, että on ihan varmasti joka ikiselle naisasiakkaalle toivotellut samaa
Kaupan gay-henkinen mieskassa toivotteli mulle hyvät naistenpäivät. Ihan oikeasti vahingossa vastasin kiitos samoin, koska mietin just niitä sen homoviboja. Sitäpaitsi olin hämmentynyt siitä että joku toivotti.
Miksei mulla ole taaskaan yhtään rahaa? Olisin ostanut itselleni jotain syötvää iltapäiväksi; mutta joudun tyytymään nuudelipussiin.. Kyllä siellä on jääkaapissa spagetit ja jauhelihakastikkeet, mutta ne säästetään illalliseksi.
Kohta olis kotiinmenon aika, pääkin vielä särkee.. Duunikaveri on vittumainen kun se on kipeä. Äsken piti kivahtaa että lähtis himaan jos ei osaa olla kiltisti.
V-Loppuja!
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis kirjoitti:Miksei mulla ole taaskaan yhtään rahaa? Olisin ostanut itselleni jotain syötvää iltapäiväksi; mutta joudun tyytymään nuudelipussiin.. Kyllä siellä on jääkaapissa spagetit ja jauhelihakastikkeet, mutta ne säästetään illalliseksi.
Kohta olis kotiinmenon aika, pääkin vielä särkee.. Duunikaveri on vittumainen kun se on kipeä. Äsken piti kivahtaa että lähtis himaan jos ei osaa olla kiltisti.