Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Mistä kumppani?

Baarista
12
23%
Kirjastosta
0
Ei ääniä
Harrastuksen parista
1
2%
Nettideiteiltä
10
19%
Kitystä (ja muut nettiyhteisöt)
6
12%
Kirkosta
1
2%
Työpaikalta
5
10%
Kadulta
1
2%
Koulusta
2
4%
Kaverin tyttö-/poikaystävä
1
2%
Kaverin kaveri
4
8%
Kotibileistä
2
4%
Muualta. Mistä?
7
13%
 
Ääniä yhteensä: 52

Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

elco kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Odotan jonkinlaista ihmeenomaista rakastumista ensi silmäyksellä.
Ei helvetti! Happea! Nuudeli tulee nenästä.
Oisko mun pitänyt selventää, että lause oli itseironinen?

Mutta oikeasti: jaksatteko te muut tapailla siedettäviä ja kriteerinne täyttäviä, mutta tuntemattomia ja siksi teille yhdentekeviä deittinetlöytöjä niin kauan, että tutustutte heihin?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Viesti Kirjoittaja Ann »

Aito_Johanna kirjoitti: Mutta oikeasti: jaksatteko te muut tapailla siedettäviä ja kriteerinne täyttäviä, mutta tuntemattomia ja siksi teille yhdentekeviä deittinetlöytöjä niin kauan, että tutustutte heihin?
Jos ei ole zexuaalista guumaa energyy, niin vastaus on ei.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Ann kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Mun kaikki nettideittailukokemukset ovat olleet jotenkin vaisuja: kerta toisensa jälkeen kokemus on, että ookoo tyyppihän tuo on mutta so what. Kun yhteistä pohjaa - yhteisiä kavereita, työtä harrastuksia, mitä vaan - ei ole, tuntuu keinotekoiselta ja hirveän työläältä ruveta tutustumalla tutustumaan.
Eikös nämä yhteiset kiinnostuksen kohteet olekaan ennakolta yhteensovitettu sillä deitti-ilmoituksella?
No joo, teoriassa kyllä. Mutta kun tavataan, minusta tuntuu aina, ettei tuolle tyypille sittenkään ole mitään sanottavaa.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 641
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Viesti Kirjoittaja Leila »

Kyllä tämä nykyinen ja tähän asti vakavin on saanut alkunsa työpaikalla. Tulin töihin miehen vanhempien maatilalle kesäksi, ja siinä sitten tutustuttiin kaikessa rauhassa traktorilla ajamisen ja lehmän lypsyn lomassa.
Muita mielenkiintoisia miehiä olen tavannut esim. koulussa.
Äiti tietää
CandyMan

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Aito_Johanna kirjoitti:Siis miten niin nettideittailu on so last season? :shock:
Joku veti kai hernukan nenuunsa kun menin epäilemään toisessa keskustelussa josko neiti S sittenkään heräisi huomaamaan tuolla maailmassa olevan paljon upeita ja potentiaalisia miehiä nykyisensä tilalle, jos vain "katsastaisi tarjonnan koluamalla ahkerasti baareja, nettitreffejä yms.".
Toisaalta netin vika on sen epäluontevuus. Mun kaikki nettideittailukokemukset ovat olleet jotenkin vaisuja: kerta toisensa jälkeen kokemus on, että ookoo tyyppihän tuo on mutta so what. Kun yhteistä pohjaa - yhteisiä kavereita, työtä harrastuksia, mitä vaan - ei ole, tuntuu keinotekoiselta ja hirveän työläältä ruveta tutustumalla tutustumaan.
Ihan hyvä pointti. Kaipa tuon takia monet tutustuvat toiseen mieluummin ensin muuten kuin parisuhdemielessä. Tietenkään monilla ei välttämättä ole vaihtoehtoja, jos ei muuten törmäisi ollenkaan sinkkuihmisiin.
Odotan jonkinlaista ihmeenomaista rakastumista ensi silmäyksellä.
Miten tuo istuu ylläolevaan ajatukseen että tuntisit toisen jo entuudestaan ennen suhteen kehittymistä? Vai pidättelisitkö tunteitasi Rollomaisesti ala-asteelta lähtien kunnes toinenkin ehkä kiinnostuisi sinusta?
Saa nähdä, tuleeko sellaista. Olisi kiinnostavaa kuulla kokemuksistanne, te, jotka olette netin kautta löytäneet.
Ihan ok naisia on joskus eteen tulla tupsahtanut. Miehistä en osaa sanoa, mutta jotkut naiset ovat valitelleet tarjonnan surkeutta (en tiedä viittasivatko suoraan minuun vai puhuivatko yleisellä tasolla). Baareissa puolestaan itseään tekevät tykö lähinnä varatut seksin vonkaajat, kuulemma.
Nykyisissä työkavereissani on pelkkiä ukkomiehiä, mutta kohtahan joka tapauksessa lennän sieltä pihalle
Jaaha, vai näin se homma sitten kehittyikin?
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Ann kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti: Mutta oikeasti: jaksatteko te muut tapailla siedettäviä ja kriteerinne täyttäviä, mutta tuntemattomia ja siksi teille yhdentekeviä deittinetlöytöjä niin kauan, että tutustutte heihin?
Jos ei ole zexuaalista guumaa energyy, niin vastaus on ei.
No sieltäpä se tuli! Mulla ei ole nettideiteillä vielä osunut kohdalle tyyppiä, jonka kanssa on zexuaalista guumaa energyy.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Aito_Johanna kirjoitti:Mulla ei ole nettideiteillä vielä osunut kohdalle tyyppiä, jonka kanssa on zexuaalista guumaa energyy.
Onko muuten?
CandyMan

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Aito_Johanna kirjoitti:No joo, teoriassa kyllä. Mutta kun tavataan, minusta tuntuu aina, ettei tuolle tyypille sittenkään ole mitään sanottavaa.
Sen siitä saa kun kirjoittelee liian pitkään ja hartaasti ennen tapaamista.
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

elco kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Mulla ei ole nettideiteillä vielä osunut kohdalle tyyppiä, jonka kanssa on zexuaalista guumaa energyy.
Onko muuten?
Ai koskaan? Ei moneen vuoteen. Olen niin kylmä ja tunteeton.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Aito_Johanna kirjoitti:
Ai koskaan? Ei moneen vuoteen. Olen niin kylmä ja tunteeton.
Lieneekö sitten paikallaan vierittää syy toimimattomuudesta nettideittiskenelle?
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

CandyMan kirjoitti: Joku veti kai hernukan nenuunsa kun menin epäilemään toisessa keskustelussa josko neiti S sittenkään heräisi huomaamaan tuolla maailmassa olevan paljon upeita ja potentiaalisia miehiä nykyisensä tilalle, jos vain "katsastaisi tarjonnan koluamalla ahkerasti baareja, nettitreffejä yms.".
Päässä liikkuu... ei mitään. Tokkopa neiti(?) S herää huomaamaan yhtään mitään, jos seurustelee(?) exän(?) kanssa.

En ymmärrä ihmisiä, jotka pokaavat deittien ohella kaverinsakin netistä ja sitten ovat suuna päänä dissaamassa välinettä. Tuplastandardit.

Jatkot sinne toiseen ketjuun.
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

elco kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:
Ai koskaan? Ei moneen vuoteen. Olen niin kylmä ja tunteeton.
Lieneekö sitten paikallaan vierittää syy toimimattomuudesta nettideittiskenelle?
1) Edelleen olen sitä mieltä, että deittinettiskene on hieman keinotekoinen tapa tutustua ihmisiin. Skenellä on kyllä muita hyviä puolia, jotka nostavat kokonaisuuden plussan puolelle.

2) Edelleen tiedän myös, että en rakastu tai ihastu keneenkään helposti yhtään missään koskaan.

Nämä kaksi pätevät yhtä aikaa eivätkä sulje toisiaan pois. Yhteisvaikutus: :arrow: Aito_Johannan deittinetkokemukset ovat kohtalaisen miellyttäviä, mutta mitäänsanomattomia, ja Aito_Johannan sinkkuaika on venähtänyt pitkäksi.
Syyllisiä en ole hakemassa, tutkiskelinpahan vain tätäkin elämän ilmiötä, kun nyt tuli puheeksi.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Viesti Kirjoittaja Ann »

Kyllä siihen tietynlaista avoimuutta vaaditaan, että guuma energy lähtee jylläämään. Pitää uskaltautua heittäytyä ja kokeilla juttuja. Enkä nyt puhu mistään estottomasta jakelusta, eikä kokeileminen tässä yhteydessä tarkoita anustappia.

Mutta niin, ehkä kannattaisi välistä kokeilla vastakohtien viehätystä ja koittaa ottaa homma vähän rennommin haltuun.
Rotan aivot valtasivat pääni.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1233
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Aito_Johanna kirjoitti:Mutta oikeasti: jaksatteko te muut tapailla siedettäviä ja kriteerinne täyttäviä, mutta tuntemattomia ja siksi teille yhdentekeviä deittinetlöytöjä niin kauan, että tutustutte heihin?
Olen huonoa seuraa. En kiinnosta ketään noin pitkään.
I'm a psychoanalyst. This is my pipe.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 19:57

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Sattumalta. Tulen törmäämään sattumalta Rakkaaseen ja kun niin käy, ei asiassa ole mitään relativistista epäselvyyttä.

En harrasta treffejä enkä aio harrastaa jatkossakaan. Jos niin on tarkoitettu, Rakkaus kyllä löytää minut ja hänet. Jos ei, niin sitten ei. Ei tämä minun eloni ole parisuhdehakuun tähdättyä, kyllä sitä voi koikkelehtia täällä maan päällä yksinkin. Orpo kääpiö..

Ei ole sääliteltävä asia. Sääliteltävämpää on se, jos ei pysty olla yksin, jos ei nauti elämästä sillänsä.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Viesti Kirjoittaja Ann »

HellBell kirjoitti:Tulen törmäämään sattumalta Rakkaaseen ja kun niin käy, ei asiassa ole mitään relativistista epäselvyyttä.
- Olen Hän.

Näinhän se etenee.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 19:57

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Ann kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Tulen törmäämään sattumalta Rakkaaseen ja kun niin käy, ei asiassa ole mitään relativistista epäselvyyttä.
- Olen Hän.

Näinhän se etenee.
Kohta on Häät. Etenemme siitä sitten eläkeläispäiviin ja sitten homma onkin ohi, kunnes ikiuni korjaa meitin. Sitten jatkamme tuonpuoleisessa ja sitten..
Päättymätön Tarinamme! Enää et pääse pakoon..
CandyMan

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

elco kirjoitti:En ymmärrä ihmisiä, jotka pokaavat deittien ohella kaverinsakin netistä ja sitten ovat suuna päänä dissaamassa välinettä. Tuplastandardit.
Tässä tapauksessa siis dissaaminen = "noinkohan nettitreffien tarjonta on sitä haettua parhautta?". Tai on sen kai pakko olla, kun sieltä voi pokata istuvan pääministerinkin itselleen. Toiseksi paras tarjonta on sinkkubileissä, juurikin samoista syistä kuin nettitreffit.

En tiennytkään että tuplastandardileiman saa arvostelemalla asioita joista omaa omakohtaista kokemusta. Kaikkea sitä oppii.
CandyMan

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

HellBell kirjoitti:
Ann kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Tulen törmäämään sattumalta Rakkaaseen ja kun niin käy, ei asiassa ole mitään relativistista epäselvyyttä.
- Olen Hän.
Näinhän se etenee.
Kohta on Häät.
Olisin otettu jos nimeäisitte Myltsinne mun mukaani.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 19:57

Viesti Kirjoittaja HellBell »

CandyMan kirjoitti:
Ann kirjoitti:
HellBell kirjoitti: Näinhän se etenee.
Kohta on Häät.
Olisin otettu jos nimeäisitte Myltsinne mun mukaani.
Näin on oleva. Aamenia. Nimi sinne ja tänne, ei se Myltsi siitä pahastu ja jos pahastuu, kastamme hänet Ebaksi, niin johan muuttuu ääni kellossa.
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

HellBell kirjoitti:Sattumalta. Tulen törmäämään sattumalta Rakkaaseen ja kun niin käy, ei asiassa ole mitään relativistista epäselvyyttä.

En harrasta treffejä enkä aio harrastaa jatkossakaan. Jos niin on tarkoitettu, Rakkaus kyllä löytää minut ja hänet. Jos ei, niin sitten ei. Ei tämä minun eloni ole parisuhdehakuun tähdättyä, kyllä sitä voi koikkelehtia täällä maan päällä yksinkin. Orpo kääpiö..

Ei ole sääliteltävä asia. Sääliteltävämpää on se, jos ei pysty olla yksin, jos ei nauti elämästä sillänsä.
Komppaan ihan täysillä tätä. :komp:
Siitä huolimatta aina toisinaan tuntuu, että pitää antaa sattumalle mahdollisuuksia, ja silloin järkkäilen itselleni nettideittejä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Minua ei baarissa tapaa, tiedoksi!
Eikä koulussakaan.
Tiedoksi hameväelle! hihii
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

CandyMan kirjoitti: Toiseksi paras tarjonta on sinkkubileissä, juurikin samoista syistä kuin nettitreffit.
Vastaa hauskuuttaja siihen gandhin kysymykseen: mistä sitten?

Jos lähtisit hakemaan seuraa niin mistä? Olisikohan ehkä netistä? Vai baarista? Vai sittenkin netistä?
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2199
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Melnais »

elco kirjoitti: Mistä sitten?
Muistaakseni CandyManilla on kaikki ässät yksinäisten naisten valloittamiseen hihassa. Se tanssii.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Aito_Johanna kirjoitti:Siis miten niin nettideittailu on so last season? :shock:
Koska oikeastaan kaikki, mikä on kielellisesti formuloitavissa, on määritelmällisesti so last season.
Vastaa Viestiin