SuperSunnuntai ilman turskaa!
Vielä noin tunti, ennenkuin toinen tytöistä rientää naamiaisiin ja toisen kanssa mennään uimaan. Itseä ei yhtään hotsittaisi, kun on niin hyvä kirjakin kesken, mutta pakko kai se on...
Vaola kirjoitti:No ihan ehdottomasti mennään!Dumari kirjoitti:ps. mennää pulkkaileen taas sitkun on lunta![]()
Ja kunhan taas tästä nyt ensin saan saateltua tyttelit pahimman sumun ohitse, saatte taas jokainen ken uskaltaa, tulla seuraamaan mun kännistä polkkaa karaoken tahtiin. Tajusin just et APUA, siitä on varmaan jo yli puol vuotta kun oon viimeksi pistänyt nokkaani alan mestaan!
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
A-J:lle synttärionnittelut!
Tänään on viimenen mahollinen päivä hoitaa joululahjaostokset loppuun, hankkia kuusenjalka koristeineen ja raksun synttärilahjan loppuosa. Pakko siis lähtä kohta ajeleen Kuopioon... Jahka tuo pyykkikone tuosta ensin lopettaa ohjelmistonsa. Enempi siivoiltava huomenna, jos tänää ei ehi. Noh, onhan se päivä vielä huomennakin...

Tänään on viimenen mahollinen päivä hoitaa joululahjaostokset loppuun, hankkia kuusenjalka koristeineen ja raksun synttärilahjan loppuosa. Pakko siis lähtä kohta ajeleen Kuopioon... Jahka tuo pyykkikone tuosta ensin lopettaa ohjelmistonsa. Enempi siivoiltava huomenna, jos tänää ei ehi. Noh, onhan se päivä vielä huomennakin...

Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
-muumimamma
Hau hau ja miau!
Koirien koulutussunnuntai! Sen verran noita "pitovaikeuksien" takia luovutettuja ja pentuja, että päätettiin ottaa ihan projektiksi hiljaisina hetkinä tapakouluttaa niitä. Hienosti oppii, ja koirillakin on kivempaa!
Meinasin saada äsken yhdeltä kissalta turpiin kun kampa jäi takkuun kiinni
Pienen taistelun jälkeen tultiin kissan kanssa siihen tulokseen että se sattuu sitä ja minua vähemmän, jos se on hetken paikallaan (eli kissa pyyhkeen kanssa polvien välissä lattialla tuhannessa solmussa). Vertakaan en vuodattanut.
Voiko mies olla kiimassa? Näköjään..
Ehta_Johannalle onnittelut!
Koirien koulutussunnuntai! Sen verran noita "pitovaikeuksien" takia luovutettuja ja pentuja, että päätettiin ottaa ihan projektiksi hiljaisina hetkinä tapakouluttaa niitä. Hienosti oppii, ja koirillakin on kivempaa!
Meinasin saada äsken yhdeltä kissalta turpiin kun kampa jäi takkuun kiinni

Voiko mies olla kiimassa? Näköjään..

Ehta_Johannalle onnittelut!

The great club outshines the individual, always and forever.
- irmelianneli
- Kitisijä
Iltaa! Poikkesin porukoilla syömässä ja äippä oli ostanut mulle tosi hienon pikkukuusen, kivan pöytäliinan ja kranssin. Tossa kuusessa on killuttimet valmiina ja sähkövalot. Tais äippä tietää, et ei se poika joulua saa itse kotiinsa aikaiseksi
Tässä suhteessa en ole feminiininen, vaikka sisustamisesta ja esteettisistä esineistä pidänkin.
Huomennan täytyy ampua jouluostoksille, kun on viimonen lomapäivä. Siskolle ainaski valkoisia Teema-kippoja, porukoille vois kirjaa nuuhkia ja veljelle mitä se nyt pyytää. Viime jouluna taisin ostaa pari cd-levyä.
Innostuin sit eilen WPT:a katsellessani kumoamaan melkein viinapullon. Oli niin kova noste, et ei malttanut mennä millään nukkumaan. Joo...

Huomennan täytyy ampua jouluostoksille, kun on viimonen lomapäivä. Siskolle ainaski valkoisia Teema-kippoja, porukoille vois kirjaa nuuhkia ja veljelle mitä se nyt pyytää. Viime jouluna taisin ostaa pari cd-levyä.
Innostuin sit eilen WPT:a katsellessani kumoamaan melkein viinapullon. Oli niin kova noste, et ei malttanut mennä millään nukkumaan. Joo...
- irmelianneli
- Kitisijä
Tässä näin selväpäisen viikonlopun jälkeen tekis kyl mieli kumota viinapullo jos toinenkin tai mäyris poikineen. Vaan ei auta, pitkä viikko ja arki edessä.. Mun kämpän jouluistus on pikkuset jouluvalot keittiön verhotangossa, ja se on siinä sitte. En kaipaa hörhellyksiä. Punaista mulla on jo valmiina kämpässä. Ja kynttilöisiä.