Parisuhteemme henkinen ikä on kuulemma 5 vuotta, olemme kihloissa, häät parin vuoden päästä ja sukulaiset kyselee josko kohta alkaa kuulua pienten jalkojen tepsutusta, tosin vanhemmiksi koemme olevamme valmiita parin vuoden päästä.
Todellisuus: suhteella ikää vajaat 1,5v, kihloissa, sukulaiset ei kysele perheenlisäyksestä, muuta ko että joko on hampaita, koska lapsi täytti juuri 6kk, tosin ei vielä tepsuttele mihinkään. Häät suunnitteilla ensi kesäksi.
Kyl sit maar on hitaita noi keskivertoparisuhteelliset.
Joo ei kiinnostanu joku heinäsirkka ni keskityin nykysuhteeseen.
Vaola kirjoitti:Niin toiselta lupaa kysymättä. Mä en usko että lupaa tarvitsee kysellä, mutta kyllähän tuommoisesta nyt ilmottaa täytyy!
Mää käsitin kysymyksen jotensakin niin, että onko hyväksyttävää, jos perheenisä ilmoittaa aamupöydässä lähtevänsä seuraavassa kuussa kamujen kanssa reissuun ja että liput on jo tilattu. Minusta ei ole, oikea tapa on kysyä ensin että "olisiko sinulle ok jos lähtisin"...
Vaola kirjoitti:Niin toiselta lupaa kysymättä. Mä en usko että lupaa tarvitsee kysellä, mutta kyllähän tuommoisesta nyt ilmottaa täytyy!
Mää käsitin kysymyksen jotensakin niin, että onko hyväksyttävää, jos perheenisä ilmoittaa aamupöydässä lähtevänsä seuraavassa kuussa kamujen kanssa reissuun ja että liput on jo tilattu. Minusta ei ole, oikea tapa on kysyä ensin että "olisiko sinulle ok jos lähtisin"...
No joo, totta. Kyllähän tuo riippuu myös suhteen laadusta. Voisin kuvitella, että jos asuisin jonkun kanssa, ja kantaisimme tasapuolisen vastuun arjesta, niin silloin kyllä luvan kysyminen olisi asiallista. Molemmilta.
Mää vaan vielä vertaan omaa näkemystäni suhteesta tähän hiljattain päättyneeseen, jossa noin ei kuitenkaan ollut.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Vaola kirjoitti:No joo, totta. Kyllähän tuo riippuu myös suhteen laadusta.
Toki niinkin. Mut voin mää olla suosiolla vähän akkamainenkin tän kerran. Otetaan samantien se Perttu siitä listalta.
Kyllä mä vetäisisin herneen nenuun, jos mulle ilmoitetaan että "lähden ensi viikoksi Saksaan ****:n kanssa". Kysymällä säästyy mäkättämiseltä ja murjottamiselta.
The great club outshines the individual, always and forever.
Vaola kirjoitti:No joo, totta. Kyllähän tuo riippuu myös suhteen laadusta.
Toki niinkin. Mut voin mää olla suosiolla vähän akkamainenkin tän kerran. Otetaan samantien se Perttu siitä listalta.
Kyllä mä vetäisisin herneen nenuun, jos mulle ilmoitetaan että "lähden ensi viikoksi Saksaan ****:n kanssa". Kysymällä säästyy mäkättämiseltä ja murjottamiselta.
Okei, tehdäänkö niin, että palaan kysymykseen sitten kun taas olen onnistunut koukuttamaan jonkun onnettoman?
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Vaola kirjoitti:Okei, tehdäänkö niin, että palaan kysymykseen sitten kun taas olen onnistunut koukuttamaan jonkun onnettoman?
Hjymmärsinkö mä ihan oikein?!
Kyllä joo.
Kumpi jätti? Miks jätti? Miten jätti, tekstarilla? Oliko väkivaltaa? Saiko mersu käsilaukusta, tai lekasta? Aiotko kostaa? Onko lähikaupasta nessut loppu? Vinkuuko maksa? Oliko kolmiodraamaa, neliödraamaa tai kuutiodraamaa? Kerro, kerro, kerro!! Perusta vaikka ihan oma ketju sitä varten.
1 Ari Peltonen 75
2 Juhana Helmenkalastaja 68
3 Mia Halonen 67
4 Olga K 67
5 Joel Melasniemi 67
6 Harri Ojala 67
7 Hanna Pakarinen 67
8 Osmo Kontula 66
9 Elina Haavio-Mannila 65
10 Teemu Haimi 65