No nythän ON perjantai Lähetään uusiksi?!?sipsi kirjoitti: Hei, nyt ihan oikeesti. MIKSI vitussa piti taas dokaa keskellä viikkoa?! MIKSI?
Perjantai-päivä nimetty Perjantai nimisen yhimyksen takia
Daa, siis daa, niinku joo, kyllä eli daa..ninnithequeen kirjoitti:Te olette hulluja naiset.
*matkii venäjänopettajan puhetyyliä*
Ai. Väsyttää.
Ei pysty ei kykene
Happi loppuu, pyörryttää...
Onneksi huomenna on lauantai
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
En viitti lainata, koska siitä tulis liian pitkä lainaus.
Niin, siis eihän tänään voi millään pystyä jatkaa dokaamista, oon ihan liian pihalla. Toisaalta taas..kantabaarissa kyl OIS pikkujoulut. Hmm. *laittaa harkintaan* (Piti mennä sinne tsiigailee entisen suuren ihastuksen poikaa, se on kuulemma hyvännäkönen. )
Hyvät hyssykät!
Oon muuten tehny jonku helvetin hyvän diilin eilen sen poken kans joka hävitti mun takin. Alko kyllästyttää koko homma niin paljon, ni joutu tyytyy johonki ihme rotsiin.. No, mut sainpahan vähän rahaakin.
Vi**u, että oon hajalla. Miten Greyn Anatomian Meredith pysty tehä töitä tequilanjuomisen jälkeen, ku mulle toi siiderikin tuntuu olevan liikaa?
Niin, siis eihän tänään voi millään pystyä jatkaa dokaamista, oon ihan liian pihalla. Toisaalta taas..kantabaarissa kyl OIS pikkujoulut. Hmm. *laittaa harkintaan* (Piti mennä sinne tsiigailee entisen suuren ihastuksen poikaa, se on kuulemma hyvännäkönen. )
Hyvät hyssykät!
Oon muuten tehny jonku helvetin hyvän diilin eilen sen poken kans joka hävitti mun takin. Alko kyllästyttää koko homma niin paljon, ni joutu tyytyy johonki ihme rotsiin.. No, mut sainpahan vähän rahaakin.
Vi**u, että oon hajalla. Miten Greyn Anatomian Meredith pysty tehä töitä tequilanjuomisen jälkeen, ku mulle toi siiderikin tuntuu olevan liikaa?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Hei apua!! En mä ole raskaana, vaan rengastettu!
Eli ne isommat pippalot on sitten alkusyksystä. Hirmuinen rumba päällä jo nyt, pitää näköjään suurimmat asiat hoitaa heti, puuh!
"Lomalta" palattu, palkka tuli tilille, joten ensi viikko pitää hääriä jouluostoksilla *oksennus*
Kiitos muuten kaikille onnitteluista, joskin onnittelitte varmaankin väärän asian vuoksi. Kiitos myös Ninnille, joka unohti maanantaina (pyynnöstä) mainita asiasta täällä
Eli ne isommat pippalot on sitten alkusyksystä. Hirmuinen rumba päällä jo nyt, pitää näköjään suurimmat asiat hoitaa heti, puuh!
"Lomalta" palattu, palkka tuli tilille, joten ensi viikko pitää hääriä jouluostoksilla *oksennus*
Kiitos muuten kaikille onnitteluista, joskin onnittelitte varmaankin väärän asian vuoksi. Kiitos myös Ninnille, joka unohti maanantaina (pyynnöstä) mainita asiasta täällä
The great club outshines the individual, always and forever.
- irmelianneli
- Kitisijä
kuse sukkaanElppis kirjoitti:Hei apua!! En mä ole raskaana, vaan rengastettu!
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Congrats!Elppis kirjoitti: rengastettu
Pysähdyin männä viikolla miettimään kaverieni elämää, samalla vertaillen sitä itseeni. Moni on ollut jo hyvän aikaa naimisissa mutta lapsia ei kuulu. Taloja ostellaan, pari oli juuri vaihtanut isompaan jne. Ajat muuttuvat, eikä vanha kaava toistu sellaisenaan. Sitten kolmikympisenä joskus...
Kirkkaista tulee paremmat krapulat ku tollasista vajaasti käyneistä sokeriliemistä, mihin on lisätty vähän limpparitiivistettä.sipsi kirjoitti:Vi**u, että oon hajalla. Miten Greyn Anatomian Meredith pysty tehä töitä tequilanjuomisen jälkeen, ku mulle toi siiderikin tuntuu olevan liikaa?
Ja itse päivän aiheeseen: Saanko esitellä istukan
Nyt penikseni on fantastinen!
Kyllä täytyy myöntää että vuosi vuodelta hommat menee huonompaan suuntaan. Ei siis mitään tolkkua tässä. Tänäkin vuonna tuli taas ihan liian vähän joulukorruptiolahjoja. Voi niitä entisaikoja kun ovesta tuli olutta ja viiniä enemmän kuin kerralla mahtui! Kaik ol ennen paremmin!!11!12
ps. yhtään en liioitellut
ps. yhtään en liioitellut
Vähäx oli hieno myrsky viimeyönä, vaikka kestoltaan ihan liian lyhyt. Myrskyt on kivoja. Erityisesti pienet myrskyt. Piti ihan takaovelta kurkkia ja sillain tutkia sen voimakkuutta, ja ovi tempautui auki WRRRRROOOOM hirveellä voimalla. Mutta aika hienoo silti.
C U.
Huima aka äklöpusnus: Sun pitäis ehkä viedä mut ja Jullet kattoon sitä Holidayta, siis niin et sä maksat. Olitte kuulemma Harrin ja Villen kans sopinu jotain siihen suuntaan. How About?
C U.
Huima aka äklöpusnus: Sun pitäis ehkä viedä mut ja Jullet kattoon sitä Holidayta, siis niin et sä maksat. Olitte kuulemma Harrin ja Villen kans sopinu jotain siihen suuntaan. How About?
Prepare for the worstest.