Viiksimies

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Quarter kirjoitti:Erikoinen kaveri jos tahtoo olla kuin Burt Reynolds ja David hasselhoff...
Kuinka musta tuntuu ettei näillä häiskillä kyllä riemurasiasta puutetta olisi.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tällaiset?Kuva

Olen mykistynyt kunnioituksesta.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 17:29

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

En muista mikä elokuva oli kyseessä mutta siinä kaksi kivan näköstä amerikan tytsiä ja ne ajo automopiilia ja toinen kumarsi toisen jalkojen väliin siis sen joka ajoi. Ja ei aikaakaan kun tuli sellanen mopedipoika rinnalle ihmettelemään et mikä meininki ja sillä jos jollain oli mielettömät HIMONUSSIJAN viikset ja ilmeensä sen mukainen.
Ollaan vaan ja nautitaan
SingleMalt

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

NuoriDaavid kirjoitti:Tällaiset?Kuva
Mephisto?!?
**********

Itse olen suunnitellut jo pitkään vastaavia himoköyrijän patjoja, mutta vaaleat viiksikarvani ja miltei musta leukaparta on suhteellisen koominen näky. Ei ole helppoa värivammaisillakaan ei.

Kuva
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

SingleMalt kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Tällaiset?Kuva
Mephisto?!?
*********
Löytyi kuukkelilla Fumanchulla hakiessani. Jokainen mies, joka kasvattaa kyseiset viikset, on kyllä alfauros.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Rouva Pupu kirjoitti:
Quarter kirjoitti:Erikoinen kaveri jos tahtoo olla kuin Burt Reynolds ja David hasselhoff...
Kuinka musta tuntuu ettei näillä häiskillä kyllä riemurasiasta puutetta olisi.
Riemurasia :?: :?:

Kuva
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

[quote="NuoriDaavid"][/quote]

piNppi
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

SingleMalt kirjoitti: Itse olen suunnitellut jo pitkään vastaavia himoköyrijän patjoja, mutta vaaleat viiksikarvani ja miltei musta leukaparta on suhteellisen koominen näky. Ei ole helppoa värivammaisillakaan ei.
Viiksimiehellä on pokkaa. Jos joku pitää viiksiä koomisina niin se on sen jonkun ongelma.

Tänään duunissa näki kuinka koville muutamalla tyypillä otti se, että vastassa olikin tiukkailmeinen viiksimies. Siinä meni viholliselta pasmat sekaisin. Henkinen yliote.

Seuraavaksi voisi satsata kultakäätyihin ja sormuksiin. Tai nahkahousuihin. Jos olisi tukkaa niin takatukka olisi ainoa vaihtoehto. Corvette C4 tai Porsche 944 talviautoksi.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

NuoriDaavid kirjoitti: Kuva
Vittu! Mulla oli toi kasetti penskana! Misähän se on nyt. Siinoli väärin soitettu se Ritari Ässän tunnari sitäpaitsi. Alun tyttidy-dydidydy-didydydy-dydididi-kohta oli rytmitetty ihan päin persettä.
SingleMalt

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

elco kirjoitti:Viiksimiehellä on pokkaa. Jos joku pitää viiksiä koomisina niin se on sen jonkun ongelma.
No perkele. Haaste otettu vastaan. En jää Penaa pahemmaksi.

...varaan oikeuden sheivata patjat vekka het, kun joku pimatsu laittaa sakset kiinni niiden vuoksi.
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Kyllä Bluntlylla on ollu parhaat viikset, mitä minä oon nähny. Mutta viikset on kyllä kivat, aina ja kaikilla. Niin minulla kuin juuri sinullakin!

(Lisäksi tässä ketjussa voin kai kertoa myös, että minusta tuntuu, että käsivarsieni karvoitus on lisääntymässä. Melkein alkanu tuntua, että jotain tarttis tehdä. Kun aiemmin mulla on ollut karvaset vaan noi käsivarret, niin nyt meinaa levitä tuo hyvinvoiva tuuheus tuonne kyynärpäiden yläpuolellekin, ihan olkavarsiin asti siis. Varmaan mulle kasvaa jo selkäkarvatkin, kunhan tarpeeks vanhaks elän.)
safi

Viesti Kirjoittaja safi »

SingleMalt kirjoitti:
elco kirjoitti:Viiksimiehellä on pokkaa. Jos joku pitää viiksiä koomisina niin se on sen jonkun ongelma.
No perkele. Haaste otettu vastaan. En jää Penaa pahemmaksi.

...varaan oikeuden sheivata patjat vekka het, kun joku pimatsu laittaa sakset kiinni niiden vuoksi.
Noh noh pojat miettikääs nyt vielä toisenkin kerran. Ei kaljuille miekkosille sovi viiksivallun rooli, ei sitten millään.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

safi kirjoitti:Ei kaljuille miekkosille sovi viiksivallun rooli, ei sitten millään.
Kyllä Bluntlylle ainakin sopii.
safi

Viesti Kirjoittaja safi »

ninnithequeen kirjoitti: Kyllä Bluntlylle ainakin sopii.
Viikset ei sovi kenellekkään Piste!
SingleMalt

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

safi kirjoitti:Noh noh pojat miettikääs nyt vielä toisenkin kerran..
No pakkohan se on hakea hieman miesefektiä, kun noin pojitellaan.
safi

Viesti Kirjoittaja safi »

SingleMalt kirjoitti: No pakkohan se on hakea hieman miesefektiä, kun noin pojitellaan.
No sehän on ihan fakta, että viikset ja parta vanhentavat ihmistä vähintään kymmenen vuotta. Sitäkö sinä sitten haluat? ; )
SingleMalt

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

safi kirjoitti:No sehän on ihan fakta, että viikset ja parta vanhentavat ihmistä vähintään kymmenen vuotta.
Mut niinhän ne aina väittää, että vanhimman repussa on parhaat eväät?
SingleMalt

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

safi kirjoitti:Viikset ei sovi kenellekkään Piste!
Olette väärässä.

Kuva
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

SingleMalt kirjoitti:leukaparta
safi kirjoitti: parta
Perustakaa metroseksuaalihomoskuukkelien partaketju erikseen älkääkä tulko tänne offtopicoimaan.

Otetaan pepsi-makutesti neekeriviiksimiesten suurvisiirillä, Carl Weathersilla.

Viiksillä:
http://www.keithwilliamson.com/jpegs/carl.jpg

Ilman:
http://port.hu/picture/instance_2/61338_2.jpg
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Minun mielestä PELKÄT viikset ei sovi kenellekään (sori faija).
safi

Viesti Kirjoittaja safi »

SingleMalt kirjoitti: Olette väärässä.
Älä viitsi, vaikka kuinka on "pyörämies". *yöks*
SingleMalt

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

safi kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti: Olette väärässä.
Älä viitsi, vaikka kuinka on "pyörämies". *yöks*
No entäs tää?

Kuva
safi

Viesti Kirjoittaja safi »

SingleMalt kirjoitti: No entäs tää?
: ) Mitäs luulet..
SingleMalt

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

safi kirjoitti:: ) Mitäs luulet..
Selkeesti, panisit -kategoriaan meni. Siinä oiskin safille kunnon ratsu, satulannuppia myöte :mrgreen:
silsis

Viesti Kirjoittaja silsis »

SingleMalt kirjoitti:
safi kirjoitti:: ) Mitäs luulet..
Selkeesti, panisit -kategoriaan meni. Siinä oiskin safille kunnon ratsu, satulannuppia myöte :mrgreen:
Olen joskus heikkoina hetkinäni, ehkä erotiikkaviritteisen ranskalaisen jälkimainingeissa, pohtinut miltä tuntuisi olla tarinan 'Olipa kerran iso kulli ja sen varteen kasvoi pieni mies' päähenkilö? Siis ei helvetti, ei se voi olla kovin mieltäylentävää omistaa 12 tuumainen murhamela ja huitoa sillä pikkutyttöjä. Sehän olisi pelkästään perin turhauttavaa, kun ei voisi panostaa ns. all inn, siis survaista pohjaa asti. Sellaista pikkusievää hienostelua ja alituista pelkoa pillun repeämisestä.

Kaikkea sitä miettiikin, kun on lyhyt mu...isti.
Vastaa Viestiin