Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Info tulevista miiteistä
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:Jakohan Melnaiski joskus pikkujouluissa piparia.
Öhöm! Minä jaoin Jouskan tuomia pipareita toissa vuoden pikkiksissä.


Nyt alkaa kova pähkäily, mitä mä laitan päälleni. Edellisvuosista päätellen minihameen ja reisisaappaat :roll:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Jakohan Melnaiski joskus pikkujouluissa piparia.
Öhöm! Minä jaoin Jouskan tuomia pipareita toissa vuoden pikkiksissä.
Kyl mä muistelin että Melnaiskin olis jakanu?

Jouska tuonu piparia? Söpöä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:Kyl mä muistelin että Melnaiskin olis jakanu?
Ihan täysin mahdollista, mä vaan halusin tuoda itseäni esille.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2199
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Melnais »

ninnithequeen kirjoitti: Jakohan Melnaiski joskus pikkujouluissa piparia.
Jaan joka vuosi, usein jopa useammalle palstalaiselle, mutta yksiinkään kitypikkujouluihin en ole vielä osallistunut.

Periaatteellinen halukkuus osallistumiseen löytyy, vahvistus on riippuvainen paikasta ja ajasta.

Edit: NELJÄ ketjua aiheesta syyskuussa!? Palataan asiaan kun löytyy yksi virallinen ja muut on lukittu säätämiseltä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
CandyMan

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Joo, tällainen hösääminen ja päättämättömyys ahdistaa. Päättäkää jo: osallistunko vai en?
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Kyllä mä tuun kumminkin. Pitää vaan toivoa, etteivät viimevuotiset vaatteeni ala joulukuun yhdeksänteen mennessä roikkua päällä liiaksi. Nähtäneen siis 9.12. Manalan kellarissa!
CandyMan

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Edith kirjoitti:Pitää vaan toivoa, etteivät viimevuotiset vaatteeni ala joulukuun yhdeksänteen mennessä roikkua päällä liiaksi.
Et kai vaan ole laihdutuskuurilla?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

CandyMan kirjoitti:
Edith kirjoitti:Pitää vaan toivoa, etteivät viimevuotiset vaatteeni ala joulukuun yhdeksänteen mennessä roikkua päällä liiaksi.
Et kai vaan ole laihdutuskuurilla?
Sä oot aina niin huomaavainen ja lutunen..
Pyyhin Netikettiin..
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ei nyt vielä uskalla ihan varmaksi luvata poisjäämistään, kun onhan tuota kulkua Helsingissä päin nyt syystalvella varmaan kuitenkin. Tuskinpa osuu samalle viikonlopulle, mutta kun ei tiedä vielä.
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

CandyMan kirjoitti:
Edith kirjoitti:Pitää vaan toivoa, etteivät viimevuotiset vaatteeni ala joulukuun yhdeksänteen mennessä roikkua päällä liiaksi.
Et kai vaan ole laihdutuskuurilla?
En. Silloinhan mä toivoisin, että ne alkais roikkua. Mä vaan lisäsin liikuntoa mm. sen taekwondon muodossa niin, etten meinaa nyt alkuun ainakaan jaksaa syödä kulutusta vastaavasti. Ja kesän helteetkin vaativat osansa. Ennen kesää 78 kiloa, nyt enää 71,5. Mutta uskon kyllä, että kunhan talvi tulee, alan taas aiempaan tapaani kerätä vararavintoa, joka sitten taas kesällä hupenee.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

Exsat kirjoitti:
aasi kirjoitti: Mitä herkullisempi peppu aikoo istua polvelle, sitä todennäköisemmin aasi-setäkin on paikalla.
Meinasin juuri tarjoutua aveciksi, mutta se voisi ehkä vähän häiritä tuota projektia. :mrgreen:
Se häiritsee vain sitten jos aiot hoitaa peräsi täysin herkuttomaan kuntoon pikkujouluihin mennessä ja monopolisoida molemmat polvet. Muuten en näe ongelmaa, viimeksi tarkistaessani minulla vielä oli kaksi tervetta jalkaa; kyllä sopu sijaa antaa! Sharing is caring! :h:
Viimeksi muokannut aasi, 19.09.2006 17:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
CandyMan

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Edith kirjoitti: En. Silloinhan mä toivoisin, että ne alkais roikkua. Mä vaan lisäsin liikuntoa mm. sen taekwondon muodossa niin, etten meinaa nyt alkuun ainakaan jaksaa syödä kulutusta vastaavasti. Ja kesän helteetkin vaativat osansa. Ennen kesää 78 kiloa, nyt enää 71,5. Mutta uskon kyllä, että kunhan talvi tulee, alan taas aiempaan tapaani kerätä vararavintoa, joka sitten taas kesällä hupenee.
Sounds like a plänä.
Niba kirjoitti:Sä oot aina niin huomaavainen ja lutunen..
Mitäs se nibu taas sekoilee?
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Patz kirjoitti:d)saan istua älykkäiden ja komeiden miesten kanssa samassa pöydässä (ei muita naisia, naiset on perseestä) ... f)MGandhi tunnustaa mulle ikuista rakkauttaan ja luonnollisesti hoitaa kaikki tarpeeni illan lopuksi.
Tarkoittaako tämä, että MGandhi pannaan samaan pöytään vai eri pöytään? Ja vielä, mitä näillä älykkäillä ja komeilla miehillä tehdään, jos MGandhi hoitelee koko potin, siis sinut?
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Edith kirjoitti: En. Silloinhan mä toivoisin, että ne alkais roikkua. Mä vaan lisäsin liikuntoa mm. sen taekwondon muodossa niin, etten meinaa nyt alkuun ainakaan jaksaa syödä kulutusta vastaavasti. Ja kesän helteetkin vaativat osansa. Ennen kesää 78 kiloa, nyt enää 71,5. Mutta uskon kyllä, että kunhan talvi tulee, alan taas aiempaan tapaani kerätä vararavintoa, joka sitten taas kesällä hupenee.
Taekwon do huudettu!

:h: :h: :h:
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
Quasimodo
Kitinä paheena
Viestit: 31
Liittynyt: 10.09.2006 14:04

Viesti Kirjoittaja Quasimodo »

En oikein tunne (vielä) kuuluvani joukkoon..
You can call me Salvatore.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Quasimodo kirjoitti:En oikein tunne (vielä) kuuluvani joukkoon..
Kun tulet kerran pikkareihin, tunnet varmasti kuuluvasi.
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Keikaus kirjoitti:
Quasimodo kirjoitti:En oikein tunne (vielä) kuuluvani joukkoon..
Kun tulet kerran pikkareihin, tunnet varmasti kuuluvasi.
Tai sitten se pakenee kauhuissaan koko palstalta.
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Keikaus kirjoitti:Kun tulet kerran pikkareihin, tunnet varmasti kuuluvasi.
Meinasin heittää tähän jotakin näsäviisasta Keikauksen karvotuksesta.
Mutta VITTU, se aihe on nyitty loppuun. Vai onks niitä täitä vielä tuherossasi?
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Viesti Kirjoittaja brona »

CandyMan kirjoitti:Joo, tällainen hösääminen ja päättämättömyys ahdistaa. Päättäkää jo: osallistunko vai en?
Pölijä! Tietenkin tuut vai pitääkö tulla kotoa hakemaan?
...
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2579
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Viesti Kirjoittaja Clay »

brona kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:Joo, tällainen hösääminen ja päättämättömyys ahdistaa. Päättäkää jo: osallistunko vai en?
Pölijä! Tietenkin tuut vai pitääkö tulla kotoa hakemaan?
Tullaanko mut kans hakemaan kotoa? Sittenhän sitä vois melkeen harkita!
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Heb... kirjoitti:Sounds like a plänä.
Niba kirjoitti:Sä oot aina niin huomaavainen ja lutunen..
Mitäs se nibu taas sekoilee?

Sä et sittenkään pystynyt lukemaan kirjoitettua, jos sä sanot naiselle et olitkos laishutuskuurilla, niin se mrkitsee sitä että olet pitänyt naista lihavana mikä aina ja kaikkialla loukkaa naisia. Koska naiset ovat aina oikean massaisia, whatsoever.
Pyyhin Netikettiin..
CandyMan

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Niba kirjoitti:Sä et sittenkään pystynyt lukemaan kirjoitettua, jos sä sanot naiselle et olitkos laishutuskuurilla, niin se mrkitsee sitä että olet pitänyt naista lihavana mikä aina ja kaikkialla loukkaa naisia.
Kysyin "Et kai vaan ole laihdutuskuurilla?", mikä antaa aivan päinvastaisen mielleyhtymän. Pidän toista niin hoikkana etten ymmärrä tarvetta sellaiselle. Täpärä pelastus.
brona kirjoitti:Pölijä! Tietenkin tuut vai pitääkö tulla kotoa hakemaan?
Lupauduit sitten kännikuskiksi, kiva kiva. :wink:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

brona kirjoitti:Pölijä! Tietenkin tuut vai pitääkö tulla kotoa hakemaan?
Lupauduit sitten kännikuskiksi, kiva kiva. :wink:
Jaa, nyt taas meni siihen suuntaan, että..
Se olisikin näky, kun sanko päässä ja moppi kedessä ja harja persiissä.
Tuhotaan nyt juhlallisesti tämäkin keskuseskelu.
Pyyhin Netikettiin..
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

CandyMan kirjoitti:
Niba kirjoitti:Sä et sittenkään pystynyt lukemaan kirjoitettua, jos sä sanot naiselle et olitkos laishutuskuurilla, niin se mrkitsee sitä että olet pitänyt naista lihavana mikä aina ja kaikkialla loukkaa naisia.
Kysyin "Et kai vaan ole laihdutuskuurilla?", mikä antaa aivan päinvastaisen mielleyhtymän. Pidän toista niin hoikkana etten ymmärrä tarvetta sellaiselle. Täpärä pelastus.

Täpärä, juu, mutta täydestä meni!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Edith kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:
Niba kirjoitti:Sä et sittenkään pystynyt lukemaan kirjoitettua, jos sä sanot naiselle et olitkos laishutuskuurilla, niin se mrkitsee sitä että olet pitänyt naista lihavana mikä aina ja kaikkialla loukkaa naisia.
Kysyin "Et kai vaan ole laihdutuskuurilla?", mikä antaa aivan päinvastaisen mielleyhtymän. Pidän toista niin hoikkana etten ymmärrä tarvetta sellaiselle. Täpärä pelastus.

Täpärä, juu, mutta täydestä meni!
Oikeesti pojat tykkää tytöistä joissa on muutakin kuin kananrinta ja lampaanviulu.
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin