Sivu 2/2

Lähetetty: 15.09.2006 16:52
Kirjoittaja Quarter
par-sky kirjoitti: eräs poika tuli syömään...

nainen raivoaa...

valitetaan että lasit on loppu...
Myös tyhmät asiakkaat ovat joskus niin..... :h: Mutta sellaista se asiakaspalvelu on :) Ei siinä auta ku hymyillä nätisti ja jälkeenpäin nauraa ja haukkua ko. ihmistä työkavereiden kanssa takahuoneessa.

Lähetetty: 15.09.2006 17:16
Kirjoittaja par-sky
QuarterDot kirjoitti: Myös tyhmät asiakkaat ovat joskus niin..... :h:
niinpä. harmittaa vaan välillä että kun joku haukkuu sua, niin haukkuisi edes aiheesta.

Mutta joissain paikoissa saa oikeasti ihan uskomattoman paskaa palvelua. silloin on helpoin äänestää jaloillaan. kerran menin täyttämään palautelapun joita oli pöydässä, kun en viitsinyt täyden ravintolasalin edessä alkaa valittamaan tarjoilijalle (niitä vaihtorahoja EI heitetä parin metrin päästä pöytään, halkeaako naama jos hymyilee, likaisia astioita ei nosteta pöytään missä jotkut aterioi). ajattelin että sillä oli nyt vaan paha päivä. kun seuraavan kerran menin sinne sain kuulla että en ole tervetullut sinne enää ikinä. eli ilmeisesti lappuun saa laittaa vaan kuinka hirveen kivaa siellä on ollut...

Lähetetty: 15.09.2006 17:59
Kirjoittaja Lolita
Työkaverillani on asiakaspalveluajoiltaan kaksi sellaista lausahdusta, joilla saa vaikeimmankin valittajan hiljaiseksi. Ensimmäinen on "siinä olette kyllä aivan oikeassa!" ja toinen "mitä te haluaisitte, että minä teen asialle?".

Ensimmäinen toimii paremmin. Toisesta on hyötyä silloin, kun toinen vaan inttää vastaan, vaikka tietää sen turhaksi (esim. tuote on loppu, mutta asiakas haluaisi ehdottomasti ostaa sellaisen).

Lähetetty: 22.09.2006 21:27
Kirjoittaja Eline
Ei tule nyt mieleen ihan hirveän huonoa asiakaspalvelukokemusta vaikka onhan niitä ollut. Hyvääkin on ollut paljon, kerran yks suutarissa alkoi oikein hehkuttamaan kuinka se pelasti mun rakkaat kengät (tajus heti että mä en niistä hevillä luovu kun toin ties monetta kertaa korjaukseen) ja se sen aito jutustelu vaan jätti hyvän mielen. Hesessä pointsit kundille kun oli unohtanut mun kasvishampparin ja kun tajus sen tuli heti kysymään että halutaanko jälkiruoat, ja saatiin faijan kans jätskit...vähän pakollinen pelastus se tossa tilanteessa oli, mutta ei jäänyt huonoa makua todellakaan siitä unohduksesta vaikka nälkä oli silloin hirmuinen!

Itse olen asiakaspalvelussa ja siinä todellakin saa huomata kuinka minäkeskeisiä suuri osa ihmisistä tänä päivänä on ja kuinka TYHMIÄ ajatuksia heillä voikaan olla! Tosiaan siihen malliin he meitä kohtelee että meillä ei muuta asiakkaita olis lainkaan vaan vain _hänet_. Järjestäisin heille kyllä mielelläni spesiaalivastaanottoajan lääkärille mutta kun se ei ole niin yksinkertaista että hän vain tulee huoneeseen ja istuu tuoliin.

Palautetta en ole itse henkilökohtasesti tuosta paikasta saanut, vaikka yksi oli sanonut että olen kovin vakava; se tuskin tarkoitti että hän on saanut huonoa asiakaspalvelua. Mutta toiset taas eivät pidä sellaisesta yli-iloisuudesta joten ei aina voi mennä toisen ääripään mukaan ja on mahdotonta miellyttää kaikkia. Pyrin olemaan asiallinen ja ystävällinen.

Lähetetty: 24.09.2006 14:46
Kirjoittaja Elukka
Suvinen kirjoitti:Jossain shellin paarissa se nyt on yksi vitun hailee minkälainen naama tiskin takana möllöttää.
Tsot tsot. Veijon baarissa asiakaskunta koostuu 99%:sti kanta-asiakkaista, joten siellä jos missä ovat asiakaspalvelutaidot arvossaan.
Jos Reiska, Pave ja Pera päättävät vaihtaa kantapaikkaa, niin kyseessä on pankrotti koko huoltarille.